מערכת Checkup של סקצ’אפ 2017

מערכת Checkup של סקצ’אפ 2017

כדי להבטיח כי ​סקצ’אפ תוכל נצל את מלוא היתרונות של הטכנולוגיה המודרנית, גרסת סקצ’אפ 2017 מגיעה עם יישום עצמאי חדש הנקרא, SketchUp Checkup. יישום זה מאפשר לכל משתמש לבדוק אם קיימת במחשב בעיות אימות עם גרסה 2017. על-ידי הפעלתו, תוכלו לגלות מה בדיוק בעיית התאימות איתן אתם עלולים להיתקל בעת השימוש וההפעלה בסקצ’אפ 2017.  בדרך זו, תוכלו להחליט על התאמת מפרט המחשב ו/או הוספת או החלפת חומרה מסוימת. יישום זה גם יוצר קובץ מערכת אשר יכול להישלח לצוות התמיכה הטכנית שלנו (IT) ובכך נוכל לעזור לכם בפתרון שגיאות ובעיות שאתם חווים.  

יישום זה פועל רק על מחשבי Windows – 64 BIT.

הרצת הבדיקה

את קובץ הבדיקה ניתן להוריד כאן. לאחר ההורדה בחרו להריץ את היישום. בשלב האחרון של ההתקנה כאשר מוצג החלון של התוכנה, הקישו על המתג Run Checkup. התוצאות יוצגו בתיבה הפנויה, היכן שמוצג  Results:

su-sucheck-checkup

תוצאות הבדיקה ומשמעותן:

עבור כל בדיקה שעוברת בהצלחה סקצ’אפ תציג את המילה “Success” ופירושה ששום פעולה לא צריך להיעשות.  

שגיאות – Error

עבור כל בדיקה שאינה מצליחה, המעקב הטכני יציג את המילה Error ולאחריו יוצג הבדיקה שנכשלה. כישלון משמעותו שגרסת 2017 לא תפעל, או שאולי תפעל, אך לא כהלכה.

מוצגות כאן דוגמאות של שגיאות ואפשרויות שניתן לנקוט כדי לתקנם. 

1. Error: Hardware acceleration is unsupported or has been disabled on your graphics card

הפסקת האצת חומרה או פונקציה לא נתמכת של כרטיס המסך. גרסה זו של סקצ’אפ מחייבת אותך להשתמש בכרטיס הגרפי בהאצת החומרה. סקצ’אפ 2017 לא תפעל אם כרטיס המסך שלך אל נתמך בהאצת חומרה. אם תתקל בשגיאה זו, עדכון הדרייבר של כרטיס המסך הגרפי יהיה הצעת הראשון לעשות. לעיתים קרובות, עדכון שכזה מאפשר את האצת התוכנה והבעיה נפתרת. למידע נוסף על עדכון דרייבר של כרטיס מסך, הקישו כאן. 

2. Error: Your graphics card’s OpenGL version is

גרסת ה- OpenGL של כרטיס המסך שלך לא מותאם. סקצ’אפ דורשת כרטיס גרפי שתומך ב-OpenGL 3.0 או טובים יותר.

גם כאן הפתרון הראשוני הוא לעדכן את הדרייבר של כרטיס המסך, כי לעיתים בעת העדכון, עשויים לשדרג את הגרסה של OpenGL וזה יכול לפתור את זה. במידה וזה לא מתעדכן, תצטרך לשדרג את כרטיס המסך שלך. 

3. Error: Tests that exercise your graphics card’s capabilities have failed.

SketchUp 2017 יפעיל סדרה של בדיקות כדי לקבוע אם כרטיס המסך שלך יש את היכולת לתמוך פונקציות עיבוד SketchUp צריך להציג מודלים של SketchUp. בדיקות אלה כוללות בדיקות כמו אוסף של shaders ותמיכה GLSL של SketchUp עבור אובייקטים framebuffer OpenGL. אם תיתקל בשגיאה זו, נסה לעדכן את הכרטיס הגרפי לראות אם זה עוזר לפתור את הבעיה.

4. Error: Your computer’s system RAM is . SketchUp requires 2GB or more of system RAM.

סקצ’אפ 2017 דורשת 2GB או יותר של זיכרון RAM של המערכת. ייתכן שתוכל להפעיל את גרסת סקצ’אפ 2017, אבל הביצועים והיציבות תושפע באופן משמעותי. אנו ממליצים לך לשדרג את זיכרון ה-RAM והפעיל את סקצ’אפ 2017. 

5. Error: Your operating system does not meet the minimum operating system requirement. SketchUp requires Windows 7 or higher.

SketchUp 2017 דורשת מערכת הפעלה של Windows 7 64-bit או יותר. לא תוכל להתקין את סקצ’אפ  2017 במערכות הפעלה בעלות גרסה מוקדמת יותר. שדרוג מערכת ההפעלה ל-Windows 7 64-bit או יותר, יתקן את השגיאה.

6. Error: Your “” graphics card has MB of graphics card memory. SketchUp requires a graphics card that has 256 MB or more of memory.

סקצ’אפ 2017 דורשת 256MB או יותר של זיכרון כרטיס גרפי פנוי. ייתכן שתוכל להפעיל SketchUp 2017, אבל ביצועים והיציבות תושפע באופן משמעותי. אנו ממליצים לך לשדרג את כרטיס המסך שלך.

הערה! איסוף הנתונים על זיכרון הכרטיס הגרפי נעשה על-די מערכת המידע של מיקרוסופט. ישנם כמה כרטיסי מסך, שמקרוסופט מדווחת באופן לא נכון. דבר זה יכול לגרום לממצא בדיקה שקרי! יחד עם זאת, תוצאה לא נכונה, לא תמצא מסקצ’אפ לעבוד ולפעול כראוי. 

7. Error: System RAM or Windows Version or Graphics Card Memory is missing. 

סקצ’אפ תציג את השגיאה הזו, אם היא לא תצליח למצוא את המידע שהיא חיפשה בנוגע לזיזכרון ההתקנים. אם תיתקל בשגיאה זו, עדכון את הכרטיס הגרפי וזה יכול לפתור את הבעיה.

אזהרות -” Warning ” 
עבור כל הבדיקות שעוברות, יכול להופיע גם הערת Warning”  שפירושה הוא שגרסת סקצ’אפ 2017 תפעל, אך לא כמו שהיא מסוגלת.  יפעל, אבל זה לא יכול לרוץ כמו גם יכולתו. האזהרות אתה יכול לראות פעולות אפשריות שניתן לנקוט כדי לתקן אותן הן כדלקמן:
1. __Warning: Your computer’s system RAM is.

SketchUp ממליצה על 4GB או יותר של זיכרון RAM של המערכת. ביצועים עשויים להיות מושפעים באופן משמעותי.
כאמור, תוכלו להפעיל את התוכנה, אך הביצועים והיציבות עלולים להיפגע באופן במשמעותי. מוצע לשדרג את RAM של המערכת שלך אם אתה נתקלת בביצועים כושלים ובבעיות יציבות עם SketchUp 2017.

2. Warning: Your graphics card has MB of graphics card memory.

בכרטיס המסך שלך יש 1 מגה בייט של זיכרון הכרטיס הגרפי. SketchUp ממליצה הכרטיס הגרפי כולל 1024 MB או יותר של זיכרון RAM. ביצועים עשויים להיות מושפעים באופן משמעותי. מוצע לשדרג את כרטיס המסך. 


3. Warning: Your graphics card has a depth buffer that is less than 24 bits.

סקצ’אפ ממליצה חיץ בעומק 24 סיבי או יותר עבור הכרטיס הגרפי שלכם. אתה יכול לראות בעיות תצוגה עם התצורה הנוכחית שלך. SketchUp 2017 עובד הכי טוב עם כרטיס גרפי שתומך ב-חיץ בעומק 24 ביט או יותר. אם אתה רואה בעיות תצוגה, מומלץ לשדרג את כרטיס המסך שלך.

4. Warning: Your graphics card has a color buffer other than 24 bits

סקצ’אפ ממליצה על חיץ צבע 24 סיביות עבור הכרטיס הגרפי שלכם. יכולות להיות בעיות תצוגה עם התצורה הנוכחית שלך.
סקצ’אפ 2017 עובדת הכי טוב עם כרטיס גרפי שתומך בחיץ צבע 24 ביט. אם אתה רואה בעיות תצוגה, מומלץ לשדרג את כרטיס המסך שלך.

5. Warning: Your graphics card does not support stencil bits. Shadows may display incorrectly on your current configuration.

סקצ’אפ 2017 עובדת הכי טוב עם כרטיס גרפי שתומך ב-stencil bits אם צללים אינם מציג במודלים שלך כצפוי, ייתכן שתרצו לשדרג את כרטיס המסך שלך.

6. Warning: SketchUp has detected you are using () when your system is capable of using an AMD or NVIDIA graphics card.
במערכת עם GPUs מרובים, סקצ’אפ תציג ביצועים טובים בשימוש בכרטיסים הגרפיים GPU AMD או NVIDIA מאשר על GPU דרך ספק אחר. אם אתה רואה אזהרה זו, אלץ את יישום SketchUp להשתמש בכרטיס AMD או NVIDIA שלך.

7. Warning: System Ram or Graphics Card Memory or Depth buffer or Color buffer or Stencil buffer information is missing.

זכרון RAM המערכה או גרפיקת כרטיס זיכרון או חיץ עומק או חיץ צבע או מידע חיץ סטנסיל חסר.
SketchUp תנפיק האזהרות הנ”ל אם, לאחר תשאול כרטיס המסך שלך, זה לא יכול למצוא את המידע שהיא חיפשה. אם אתה רואה אזהרה/ות אלו , נסה לעדכן את הכרטיס הגרפי ולראות אם זה עוזר לפתור את הבעיה.

לאחר ניסיון פתרון הבעיה, יש להפעיל מחדש את הבדיקה ולראות אם התוצאות השתנו. 

עזרה נוספת
יישום הבדיקה יוצר קובץ בשם “SketchUpLog.sulog” שיישמר על שולחן העבודה שלך. קובץ זה, אשר מכיל מידע מפורט, יכול להישלח לצוות התמיכה של סקצ’אפ ובעזרתו, נוכל לתמוך ולענות על בעיות ופתרון שגיאות ואזהרות.

 

 

 

 

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה