סקצ’אפ 2019 – כל החידושים!

סקצ’אפ 2019 – כל החידושים!

תוכנת סקצ’אפ פרו 2019 זמינה כעת להורדה ולשימוש! עם שחרור גרסה זו, השתנה מודל הרישוי והתווספה האפשרות לרכישה דרך מנוי שנתי. בנוסף, מוצעים שיפורים בגרסת סקצ’אפ פרו 2019 (Sketchup Pro) ובתוכנת לייאוט 2019 (Layout).

מודל רישוי חדש

תוכנת סקצ’אפ פרו (SketchUp Pro) זמינה כעת לרכישה כמנוי שנתי. שינוי זה מאפשר גישה לגירסת סקצ’אפ פרימיום בדפדפני האינטרנט, אחסון בלתי מוגבל בענן ושימוש באפליקציות SketchUp Viewer עבור ניידים וטאבלטים, מציאות מוגברת (Augmented Reality) ומציאות וירטואלית (Virtual Reality). כל זאת בנוסף לגישה ועבודה בתוכנת שולחן העבודה הרגילה – והכל בגרסה העדכנית ביותר. כעת ניתן להציג את סקצ’אפ פרו (SketchUp Pro) מנקודת מבט שונה לחלוטין!

SketchUp Pro – כל החידושים

  • שינוי חלון הכניסה אל תוכנת סקצ’אפ: בתוכנה השולחנית של סקצ’אפ פרו, תוכל להבחין כי בוצעה מתיחת פנים לחלון הכניסה לתוכנה, בו תוכל למצוא בקלות פרויקטים אחרונים והרבה תוכן מועיל ללימוד.
    • כרטיסיית Files: גישה ישירה לפרויקטים חדשים, אחרונים או שמורים;
    • כרטיסיית Learn: גישה אל קמפוס הלימוד של SketchUp, הפורום וערוץ ה-YouTube;
    • כרטיסיית Licensing: גישה למידע הקשור ברישיון.
  • תוסף של אייקון לניהול חשבון המשתמש: אייקון חדש המוביל אל ‘החשבון שלי’ התווסף אל סרגלי הכלים של התוכנה. אייקון זה מופיע בפינה השמאלית העליונה גם בסקצ’אפ (SketchUp Pro) וגם בלייאואט (LayOut) ומאפשר גישה לחשבון ואפשרות להתנתקות.
  • התווספו סגנונות של קווים לתוך מגש השכבות: המשמעות של הדבר הוא שימוש בסוגים שונים של קווים (קווים מרוסקים, מקווקווים, קו נקודה ועוד) על-מנת להדגים, לדוגמה, קצה מגרש או חתך בצורה מלאה ושלמה.
  • שדרוג פקודת סרט המדידה: מעתה, ניתן לראות לשונית מעודכנת עם מידות אורך קו, מ”ר של משטח ומיקום קורדינטות של הצירים, תוך כדי העבודה.
  • שיפור בייבוא קבצי CAD: גרסה זו תתמוך בגרסאות אוטוקאד השונות עד לפורמט קובץ AutoCAD 2018. התווספה היכולת לייבא ולייצא קבצי Dwg עם חומרים, וזאת על-מנת לשפר את יכולת הפעולה ההדדית של BIM ותזרימי העבודה.

LAYOUT – כל החידושים

  • נעילת קבצים: אם קובץ נפתח פעמיים בתוכנת Layout; הקובץ שנפתח שני, יוגדר באופן זמני ל’קריאה בלבד ‘כדי למנוע אחסון שגוי;
  • תמיכה בקבצי DWG: מיזוג של מידות אל תוך העבודה יתבצעו בצורה קלה יותר.
  • סגנונות של קווים: אותם הסגנונות שהתווספו לסקצ’אפ (Sketchup), ניתנים להצגה ושימוש גם בלייאאוט (Layout).
  • ייצוא ל-SketchUp: התווספה אפשרות לייצוא אל-תוך SketchUp ושם שופרו נתוני הקליטה. Groups שנוצרו בלייאאוט (layout) יפורשו כרכיבים, ומשטחים עם מילוי יתורגמו למשטחים (Faces) בתוכנה, ויהיה אפשר להמשיך לעבוד עליהם.

שדרוגים

האם הרישיון שבידך נמצא במסגרת של תחזוקה?

כל משתמש עם תחזוקה חוקית של סקצ’אפ פרו (SketchUp Pro) זכאי לשדרוג חינם לגרסת SketchUp Pro 2019! אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל את הרישיון החדש! בשל ריבוי פניות והשקת גרסה, אנו ממליצים להוריד את גרסת הניסיון ל-30 ימים, אשר מתפקדת במלואה ולהזין את הרישוי, עם קבלתו.

האם הרישיון שבידך איננו במסגרת של תחזוקה (עברו פחות מ- 3 שנים מיום הרכישה)?

משתמשים שאינם במסגרת של תחזוקה (עד 3 שנים מיום הרכישה) יכולים פשוט לשדרג. מחיר השדרוג,יכלול בתוכו תשלום נוסף, כדי לפצות על התקופה ללא תחזוקה. לפירוט נוסף, אנא צור קשר .

האם הרישיון שבידך איננו במסגרת של תחזוקה (עברו יותר מ-3 שנים מיום הרכישה)?

אם פגה תוקפה של התחזוקה במשך של יותר משלוש שנים מיום הרכישה, לא תוכל עוד לחדש את התחזוקה של רשיונך, ותצטרך לרכוש רישיון חדש.

מידע נוסף

הקש כאן ותועבר לרכישת תוכנת סקצ’אפ פרו 2019.

הקש כאן ותועבר לדרישות החומרה לתוכנת סקצ’אפ פרו 2019.

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה