סקצ’אפ 2015 כבר כאן!!

סקצ’אפ 2015 כבר כאן!!

השקת גרסת סק’צאפ 2015!

המחויבות הגדולה ביותר שלנו היא לשמור על סקצ’אפ מהירה, ידידותית ואמינה – לך ולמחשב שלך. הנה השיפורים שנעשו בתוכנה:

  • בפעם הראשונה אי פעם, מוצעת גרסה 64 סיביות עבור מחשבי Windows ו- Mac. מה ההבדל בין יישומי 32 סיביות ו -64 סיביות, בכל מקרה? בעיקרון, הרעיון הוא שהתוכנה יכולה להשתמש ביותר זכרון שקיים במחשבים, ובעצם לבצע יותר פעולות או לבצע פעולות בפחות זמן. מערכת הפעלה של 64 סיביות תדע לנצל עד 128 ג’יגה של זיכרון Ram בעוד מערכת הפעלה של 32 סיביות תדע לנצל רק 3.5 ג’יגה של זיכרון Ram.

  • נעשו שיפורים רבים בקוד התכנות של המשטחים בסקצ’אפ. שימו לב לשיפורים משמעותיים תוך כדי עבודה, במיוחד בעת פיצוץ רכיבים ובמודלים מאוד גדולים אשר בתוכנה.

  • סקצ’אפ עכשיו מודעת לסגנונות המסייעים למודל שלך להפוך למהיר יותר. תוכל להבחין בתווית  “סגנונות מהירים” בחלון הסגנונות, הכוללים אלה שאתה יוצר בעצמך. מה הופך סגנון למהיר? (סקצ’אפ יודעת לזהות אלו הגדרות גורמות למעבד לעבוד מהר יותר ואז היא מוסיפה את התג בצורה אוטומטית).

כלים חדשים בסקצ’אפ 2015:

שלושה כלים אשר יעזרו לשיפור הממשק בעת העבודה השוטפת:

  • סקצ’אפ 2015 כוללת את כלי המלבן המסובב, כך שעכשיו ניתן לשרטט מלבנים מדויקים על-ידי צירי ברירת מחדל. אפשר לומר: הנהיגה בכלי זה מרגישה קצת כמו רכיבה על אופניים ללא ידיים.

  • בעזרת הכלי החדש “יצירת קשת דרך 3 נקודות” – המגדיר את הקשת על ידי בחירת שלוש נקודות – עכשיו יש ארבע דרכים שונות כדי למשוך קצות וליצור קשתות.

  • כלי נוסף וחדש הצטרף לתוכנת LAYOUT: ניתן להוסיף חץ עם תווית לאובייקטים של המודל והתוכנה יודעת לאתר ולהגדיר את האובייקט. גם תפריט הטקסט הפך יותר חכם. הצבת תווית נותנת לך את האפשרות לבחור מידע שברצונך לקשר עם זה כמו תכונות רכיב, סיווגי BIM, אזורי פנים וכדומה.

מאמץ אחרון ויישור קו:

במהדורה זו, נעשה מאמץ רב בשיפור הדברים שמשפיעים על דרך ההתנסות, הקנייה והשימוש בסקצ’אפ.

  • רישוי סקצ’אפ פרו  כעת ידידותי יותר מאי-פעם. כל הורדת סקצ’אפ 2015 מתחילה עם ניסיון של 30 יום של תכונות הפרו.

  • אפילו יותר טוב, רישיונות סקצ’אפ פרו 2015 ניתנים לשימוש במחשבי PC ומקינטוש עם אותו הרישיון. כמו כן, רישיונות עסקיים ומעבדת מחשבים לחינוך הקלו משמעותית על דרך הרישוי.

  • התווספו שורה ארוכה של תכונות API Ruby חדשות כדי לסייע למפתחי סקצ’אפ השונים ליצור כלים המנהלים את השכבות, סיווגים, חתכים ועוד. מה שבטח יהיה הדור הבא של כלי הממשק של סקצ’אפ.

  • יכולת לייבא קבצי IFC אשר גורמת לסקצ’אפ להיות כלי העבודה הנח והיעיל ביותר הקיים בשוק כיום. כמו כן, חל שיפור משמעותי בכלי המיון, Classifier, הכלי שמאפשר ליישם סגנונות מוכרים בתעשייה שנשארים עם המודל שלך תוך כדי עבודה עם כלי ה-BIM השונים.

למעבר לרכישת התוכנה, הקישו כאן.

למידת כל הכלים החדשים מופיעים בספר סקצ’אפ 2015 החדש. 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה