סקצ’אפ 2018 – מה חדש בסקצאפ פרו?

סקצ’אפ 2018 – מה חדש בסקצאפ פרו?

שרטוטים טובים יותר ב- SketchUp Pro 2018

המיקוד העסקי של סקצ’אפ הוא לעזור למשתמשים ליצור ערך באמצעות חשיבה עיצובית ובו בזמן להגדיל את הפרודוקטיביות של עבודתם. כל זאת ולהשאיר את העבודה בדרך הכי פשוטה – יותר מכל תוכנה אחרת הקיימת בשוק.

חתכים חכמים

כלי החתך השתפר רבות והוא מכיל בתוכו את כל הדברים החסרים מתוכנות ה-CAD, על-מנת לאפשר למשתמשים את כל הכלים הדרושים להם לשימוש מתקדם בתוכנה ביעילות ובמהירות. כעת, ניתן להעניק לחתכים שם, להגדיר מילוי וליצרם על כמויות אדירות של גיאומטריה.

חתכים ממוספרים ועם סמל

בדיוק כמו רכיבים, מעתה גם לחתכים יש אפיונים של שמות ושל סמלים, מה שהופך אותם לקלים למציאה, לארגון ולעריכה במגש Outliner.

כעת, קל לגשת ולנהל חתכים בכל עת שצריך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חיתוך מלא בצבע

מעכשיו קיים מלוי לחתכים בתוכנה. עד כה, התרגלנו לראות את התוכנה חלולה וכאשר הופיע חתך, ולעיתים, זה לא נראה טוב.

מעכשיו קיים מילוי ולו אייקון ייעודי,       , אשר מפעיל ומכבה אפשרות זו. ניתן לשלוט על צבע המילוי דרך תפריט הסגנונות, Style, בלשונית (Edit – Modeling)  ולהתאימו לסגנון המודל שלכם.

 

חתכים מהירים

סקצ’אפ שיפרה את הביצועים של מודלים אשר מפעילים חתכים ומסתירים כמויות גדולות של גיאומטריה. ככל שהחתך מסתיר יותר גאומטריה, כך המודל יופעל בצורה מהירה יותר!

 

 

יצירת שרטוטים טובים יותר בתוכנת 2018 Layout

מלבד תוספות רבות אשר נוספו לעבודה השוטפת, להלן כמה דברים משמעותיים אשר נוספו לתוכנת Layout, אשר הופכים את העבודה בה למשלימה לעבודת המידול בסקצ’אפ ולעבודת השרטוט והתצוגה של הפרויקטים השונים.

קנה מידה וקטורי

בתוכנת LAYOUT, נוסף מגש חדש של שרטוט בקנה מידה אשר מאפשר לשרטט בקנה מידה בצורה חופשית עם הכנסת ערכים. כמו כן, ניתנת האפשרות לשרטט בקנה מידה עם התייחסות למודל סקצ’אפ קיים. השרטוט נוצר בגאומטריה נפרדת ולא כחלק מהמודל.

מגש זה רלוונטי גם לשרטוטים אחרים שישורטטו, אשר ניתן לכוונם לקנה מידה רצוי, גם לאחר שנוצרו. למעשה, האפשרות לכוון את קנה המידה נוספה לתפריט בלחיצה קליק ימני.

ייבוא קבצי אוטוקאד

לראשונה נוספה האפשרות לייבא קבצי אוטוקאד מסוג DWG לתוך Layout. דבר זה מאוד משמעותי ויעזור לכל מי שמשרטט ב-Layout. כמו כן, בדרך זו ניתן להעשיר מאוד את ספריית הסמלים של Layout, בכך שיהיה מעבר ישיר דרך תפריט File-Insert.

שיפורים בכלי השרטוט

פקודות כמו התייחסות, קיטום, עיגול פינות, קשתות, חיתוך ועוד: LayOut טובה יותר בכל הקשור לשרטוט וציור של פרטים ותכניות טובות בקנה מידה.

עבודה עם BIMכ– Building information modeling

BIM היא שיטת ניהול מידע שמטרתה ייעול התכנון והביצוע של פרויקטים בתחום הבנייה וההנדסה. בדומה להרבה תוכנות בשוק, סקצ’אפ מעדכנת את התוכנה ומשפרת את הכלים בה, כדי שיהיו מתאימים לעבודה שכזו ולאפשר מעבר של מידע בין התוכנות והגופים השונים.

בשנים האחרונות נוספו כלי BIM לתוך סקצ’אפ והשנה יש עוד שיפורים.

תכונות מתקדמות לרכיב מסוג קומפוננט

אם בעבר היה ניתן לעשות זאת רק דרך קומפוננטים דינמיים (אשר היה קשה למשתמש הרגיל) סקצ’אפ הוסיפה שדות מאפיינים מתקדמים עבור מחיר, גודל, כתובת אתר, סוג, מצב ובעלים של רכיב מסוג קומפוננט. ניתן לאפיין את השדות האלו בעת יצירת הרכיב וגם לאחריו.

עכשיו זה אפילו קל יותר לשלב פרויקטים עם מידע שימושי.

הפקת דוחות מפוצלים

כעת ניתן להפיק דוח צובר נתונים, כך שניתן להגדיר פרמטרים, לסכם חלקים וכמויות עבור לוחות זמנים וספקים שונים. ניתן גם ליצור הערכות מחיר מפורטות על-ידי הוספת מחירים בשכבה מסוימת ולכלול אותה. הגיע הזמן לנתח את נתוני המודל!

ייבוא ​​/ ייצוא של פקודת IFC

BIM עובד הכי טוב כאשר המידע נע בחופשיות בין יישומים. אתה יכול לסמוך על IFC בסקצ’אפ להעביר את התכונות והמידע של הפרויקט בין הפקודות השונות. כך שניתן לראות את איפיון IFC מיושם גם בתכונות הרכיב וגם בדוח המסכם.

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה