השתלמות לייאאוט לסקצ’אפ – Layout

השתלמות לייאאוט לסקצ’אפ – Layout

קורס סקצ'אפ מקיף פרונטלי (מועד בוקר) ייצא לדרך ביום שלישי , 06.02.2024

הבטיחו את מקומכם, וזכו ללמוד את תוכנת תלת-הממד הטובה ביותר!

סקצ'אפ ישראל

מרכז ההדרכה הרשמי ללימוד - ATC

השתלמות לייאאוט לסקצ’אפ – Layout

השתלמות לייאאוט - הדרך המקצועית ללימוד תוכנת המצגת של סקצ'אפ. תוכנת המצגת של סקצ'אפ מאפשרת לעבוד עם שלל קבצים מקושרים, להציג סמלים, לעבוד בקנה מידה משתנה, להציג חתכים, חזיתות וליצור מצגת עשירה הכוללת תכניות עבודה. עבודה עם תוכנת הלייאאוט הופכת את העבודה עם סקצ'אפ לשלמה.

השתלמות LAYOUT – כלי המצגת של סקצ’אפ, דרכו ניתן לשרטט פרטים אדריכליים ולהציג מודלים בצורה יוצאת דופן.

הקורסים המתקיימים כעת

26.03.2024
בוקר
מבנה השיעור/פרטים נוספים

הלימוד יתקיים ביום שלישי, ה-26.03.2024 בין השעות 10:00-14:30

11.06.2024
בוקר
מבנה השיעור/פרטים נוספים

הלימוד יתקיים ביום שלישי, ה-11.06.2024 בין השעות 10:00-14:30

דרישות קדם

יש להכיר את תוכנת סקצ’אפ ברמה טובה ולהכיר את תהליך המידול השתלמות זו מתאימה למי שרוצה להרחיב ידיעותיו

אודות הלימוד

תוכנת לייאאוט, Layout, היא תוכנה נלוות לסקצ’אפ, והיא קיימת רק לבעלי רישיון סקצ’אפ פרו. במהלך הלימוד נלמד כיצד להציג את המודל שנעשה בתוכנת סקצ’אפ בצורה מקצועית, עם אפשרויות גרפיות נרחבות. הלימוד יכלול שימוש עם קבצים מקושרים, תצוגה של סמלים, עבודה בקנה מידה, הצגת מספר חתכים, חזיתות ויצירת תכניות עבודה ועוד..

השתלמות מיועדת ל..

לכל מי שמנוסה בתהליך המידול של סקצ’אפ ולבעלי גרסת הפרו, שבתשלום. השתלמות זו היא חלק מקורס סקצ’אפ מקיף, וגם לרישום באופן פרטני בעלות יחסית.

תוספי לימוד

הלימוד מועבר עם ספר ההדרכה הרשמי והמלא. בנוסף, כל תלמיד יקבל קבצי עזר לעבודה,מאגרי סמלים ייחודיים ושלל דוגמאות ותבניות לעבודה.

מתכונת השיעור

לנוחיותכם, קובץ להורדה

מתכונת הלימוד

הלימוד בנוי במתכונת של 3.5 שעות
יש להכיר את תוכנת סקצ'אפ ברמה טובה ולהכיר את תהליך המידול השתלמות זו מתאימה למי שרוצה להרחיב ידיעותיו
תוכנת לייאאוט, Layout, היא תוכנה נלוות לסקצ'אפ, והיא קיימת רק לבעלי רישיון סקצ'אפ פרו. במהלך הלימוד נלמד כיצד להציג את המודל שנעשה בתוכנת סקצ'אפ בצורה מקצועית, עם אפשרויות גרפיות נרחבות. הלימוד יכלול שימוש עם קבצים מקושרים, תצוגה של סמלים, עבודה בקנה מידה, הצגת מספר חתכים, חזיתות ויצירת תכניות עבודה ועוד..
לכל מי שמנוסה בתהליך המידול של סקצ'אפ ולבעלי גרסת הפרו, שבתשלום. השתלמות זו היא חלק מקורס סקצ'אפ מקיף, וגם לרישום באופן פרטני בעלות יחסית.
הלימוד מועבר עם ספר ההדרכה הרשמי והמלא. בנוסף, כל תלמיד יקבל קבצי עזר לעבודה,מאגרי סמלים ייחודיים ושלל דוגמאות ותבניות לעבודה.
לנוחיותכם, קובץ להורדה
הלימוד בנוי במתכונת של 3.5 שעות

מועדים נוספים

בוקר
11.06.2024
מבנה השיעור/פרטים נוספים

הלימוד יתקיים ביום שלישי, ה-11.06.2024 בין השעות 10:00-14:30

ערב
07.06.2023
מבנה השיעור/פרטים נוספים

הלימוד יתקיים ביום שני, ה-07.06.2023 בין השעות 17:00-20:00 אחר הצהריים.

רוצה לדעת על מועדים נוספים להשתלמות לייאאוט לסקצ’אפ – Layout אחרי המועדים המוצגים ?

רוצה לדעת על קורסים נוספים וחדשות מקצועיות ?

הצטרף

ותבחר כיצד תרצה להישאר מעודכן

שאלות ותשובות

לא, אין צורך. השיעור מועבר בכיתת מחשבים מצוידת במחשבים לכל לומד, בה קיימת תוכנת סקצ'אפ פרו, בגרסתה העדכנית ביותר. הכיתה מרושתת במקרן לצפייה ובתוכנת השתלטות של המרצה את התלמדים.
כל תלמיד מקבל את ספר ההדרכה המלא והרשמי לתוכנה. הספר מכיל את כל מה שצריך ואפשר ללמוד מתוך התוכנה. מומלץ להביא עט ומרקר על-מנת להדגיש ולהוסיף הערות אישיות.
כן, אם מאיזושהי סיבה יש בקשה לביטול הקורס, התשלום יוחזר ללקוח, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה
אתם מוזמנים להביא בקבוק מים סגור. זוהי כיתת מחשבים, אשר אנחנו משתדלים לא להכניס כוסות פתוחות של שתיה. לנוחיות הלומדים, מחוץ לכיתה, יש עמדת שתיה קרה וחמה.
בכיתה לומדים כולם את אותו הפרויקט, על-מנת להבין מהותן של פקודות וליישמן בצורה הטובה ביותר. ההמלצה היא אחרי השיעור, ליישמם על הפרויקט האישי שלכם. נציין כי אנחנו תמיד שמחים ללוות אנשים בפרוייקטים שלהם, ונשמח להעניק עצות על דרך בניה ושימוש נכון.
בהחלט כן! סקצ'אפ ישראל היא לא רק המרכז הרשמי ללימוד תוכנה, אלא גם המפיצים הבלעדיים כאן בישראל. ללומדים בקורסים ניתנת הנחה אותה ניתן לממש במהלך הלימודים.
כיתת המחשבים שלנו מאובזרת עם מחשבי PC. אנחנו לא ממליצים להביא את המחשב האישי, כי חלק מתהליך הלימוד הוא השתלטות מחשב המרצה והדגמה על כל המחשבים בכיתה. חשוב להבין כי העבודה על שתי מערכות ההפעלה הן כמעט זהות. ישנם הבדלים אחדים אשר רשומות בספר ונשמח לסייע בהגדרתן. במידה ונדרשות התאמות פרטניות, ניתן לתאם השתלטות ולעדכן אותם. כל ההנחיות כתובות בספר.
נגן וידאו

עבודות של הבוגרים שלנו

המלצות

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה