חוזרים לבית הספר עם SketchUp for Schools 2020

חוזרים לבית הספר עם SketchUp for Schools 2020

החופש הגדול נגמר – הגיע הזמן לחזור לשגרת לימודים. בין אם אתם מלמדים מרחוק השנה ובין אם בכיתה, שנת לימודים חדשה פירושה פיצ’רים חדשים ומלהיבים באפליקציית SketchUp for Schools.

האפליקציה זמינה לשימוש חינמי למשתמשי GMAIL – G SUITE עד סוף חודש ספטמבר 2020.

להורדת האפליקציה, לחצו כאן

לסרטון הדרכה, לחצו כאן

בשנה שעברה הפוקוס העיקרי שלנו עבר מ-G Suite for Education ל-Microsoft Education. השנה נרצה לשים דגם על הדרכים שבעזרתן נוכל לסייע ולתמוך בצרכי הלמידה השונים שלכם. בעזרת תכניות שיעורים שנוצרו בהשראת תכניות לימודים, עזרי לימוד שאספנו ממחנכים וחיפוש מקומי, תוכלו להתאים את חוויית הלמידה שלכם ב-SketchUp לפי טעמכם האישי. לא משנה מאיפה או מה אתם מלמדים, עצבו את SketchUp כך שתתאים לעבודה בכיתה שלכם.

עכשיו בואו נקפוץ לכיתה ונראה מה חדש…

תוכנית לימודים חדשה לשנת 2020

שנת לימודים חדשה מבשרת על הגעתה של תכנית לימודים חדשה. השנה עבדנו עם מורים ממדינות שונות לטובת פיתוח תכנים למגוון רחב של שיעורים. תוכלו לשים לב שתכנית הלימודים החדשה אינה מיועדת רק לשיעורי מידול תלת ממדיים קלאסיים. איך זה יכול להיות אפילו עוד יותר טוב אתם שואלים? הוספנו עזרי לימוד שאספנו ממחנכים שיעזרו למורים להתאים אישית את תכנית הלימודים הזו לכיתות שלהם.

תוכלו להתרשם ממערכי השיעור החדשים, כאן

חיפוש מקומי משופר

כלי החיפוש השתדרג, וכעת אתם יכולים לחפש בו כלים בלא פחות מ-12 שפות! מעבר לכך שזה עוזר לחשוף את הכלי שאתם מחפשים, כלי החיפוש יציג גם כלים רלוונטיים אחרים שעשויים להיות שימושיים בכיתה שלכם. עבדנו עם מומחי מידול תלת מימד ברחבי העולם בכדי לוודא שמושגי המידול המתורגמים שלנו היו תואמים. אז אין חשש לטעויות תרגום.

בודק Solid

נמאס לכם לא להבין למה המודל שלכם לא Solid? ביצענו כמה עדכונים כדי לכלול כפתורי תצוגה המאפשרים לכם להפעיל את מצב הרנטגן שמאפשר לכם לראות דרך הרכיב שלכם, כמו גם להציג גיאומטריה נסתרת. כעת, התלמידים יכולים לאתר במהירות פריצה בגיאומטריה שאינה נראית מבחוץ.

דף ראשי משופר

ודאי כבר הבחנתם בדף הפתיחה של SketchUp לבתי ספר שקיבל מתיחת פנים, ומציג כעת רשימה של קבצים אחרונים. התלמידים יכולים לעקוב בקלות אחרי העבודות שלהם, ולמצוא את הפרויקטים האחרונים – מה שאומר חיסכון שלא לא מעט זמן בכיתה!

סרטונים מובנים באפליקציה

סרטוני תכנית הלימודים מופעלים כעת ישירות בחלון המודל של SketchUp לבתי ספר. כעת התלמידים (וגם אתם) יכולים לעקוב אחרי הסרטונים ולעצב מודלים מבלי לקפוץ בין כרטיסיות. ככה מייעלים את תהליך העבודה!

פתחו את האפליקציה כדי להכיר את כל התכונות החדשות והמעולות. מעוניינים לשתף? בדיוק בשביל זה הקמנו את פורום סקצ’אפ. אנו מתייחסים לכל משוב במלוא הרצינות ותמיד חושבים כיצד נוכל לגרום ל- SketchUp לבתי ספר להיות טובה עוד יותר.

מורים ותלמידים – שתהיה לכולנו שנת לימודים נהדרת!

הערה חשובה! כדי לסייע בהתאמה ללמידה מרחוק, צוות SketchUp הפך את SketchUp for Schools לזמין באופן זמני לכניסה לכל מי שיש לו חשבון Gmail או Microsoft. גישה זו תהיה זמינה רק עד 30 בספטמבר 2020, ולאחר מכן תלמידים ומורים יצטרכו להתחבר לחשבונות בית הספר שלהם.

אם אתם או תלמידיכם משתמשים כרגע בכניסה מדומיין הבית ספרי שלכם, אין סיבה שתראו שינויים. אם לא, אנא פנו למנהל ה-IT של בית הספר כדי לוודא ש-SketchUp for Schools מורשה בדומיין שלכם, והעבירו את התלמידים לחשבונות בית הספר. לכל שאלה נוספת, אנא פנה אלינו בפורום SketchUp for Schools.

האפליקציה זמינה לשימוש חינמי למשתמשי GMAIL – G SUITE עד סוף חודש ספטמבר 2020.

להורדת האפליקציה, לחצו כאן

לסרטון הדרכה, לחצו כאן

2 תגובות על “חוזרים לבית הספר עם SketchUp for Schools 2020”

  1. רבקה דורון הגיב:

    שלום, רציתי ללמד את התלמידים שלי (כיתה ז’) לעבוד בסקצ’אפ. האם זה בחינם? (יש לבית הספר חשבון גוגל. לא הבנתי מה הכוונה שזה פתוח עד סוף ספטמבר 2020).
    בקיצור – אם זה בתשלום???

  2. יעל קדם הגיב:

    שלום רבקה.
    את מוזמנת ליצור איתנו קשר.
    לתלמידי חטיבה התוכנה מוצעת ללא עלות.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה