סקצ’אפ למתכננים עירוניים

סקצ’אפ למתכננים עירוניים

ארגז הכלים של המתכנן העירוני

עם סקצ’אפ אתם יכולים לייבא קבצי 2D CAD, דגמי תלת מימד, נתוני DEM, ואפילו צילומי אוויר או נתונים שסרקתם – כל אלו יכולים לשמש כנקודת ההתחלה לפרויקט התכנון שלכם. ואפילו יותר טוב מזה – כלי המיקום הגיאוגרפי של סקצ’אפ מאפשר לכם להביא תמונות מדויקות בלחיצת כפתור. ברגע שתמונות הקרקע ברשותכם, אתם יכולים לשנות אותן במהירות. סקצ’אפ מאפשרת לכם להפוך קווי מתאר למשטחים ולהלביש אלמנטים של נוף קשה על מרחבי נוף המתאפיינים בעיצוב זורם, במהירות וביעילות.

צרו המחשות משכנעות

מעוניינים להציג את המודלים התכנוניים התלת מימדיים שלכם בצורה ויזואלית מזמינה ונגישה? עם סקצ’אפ זה קל! שלחו את המודל שלכם ל- LayOut כדי ליצור תכניות 2D מפורטות וצבעוניות והוסיפו להן הערות ותצוגות מודלים בקנה מידה. צאו לסיור וירטואלי מונפש במודל שלכם – כך תוכלו להציג כל פרט ופרט בצורה מוחשית ללקוחות העתידיים שלכם. אתם יכולים להציג בקלות תרחישי עיצוב חלופיים, וגם לייצא סרטונים. סקצ’אפ עוזרת לכם לספר את הסיפור המלא של הפרויקט שלכם, ולהרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

קבלו גישה לספריית התלת מימד הגדולה בעולם

עם סק’צאפ, אין שום סיבה למדל הכל מאפס. בספריית המודלים התלת מימדיים, 3D Warehouse תמצאו מאות אלפי אובייקטים תלת מימדיים – החל מבניינים, דרך כלי רכב ועד אלמנטים נוף – מוכנים לשימוש וזמינים להורדה (בחינם!) ממחסן התלת מימד.

מוצרים חמים

עדיין מתלבטים? מוזמנים ליצור איתנו קשר

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה