סיפורי הצלחה מקומיים עם סקצ’אפ: Tsoof Halperin-Interior Design

סיפורי הצלחה מקומיים עם סקצ’אפ: Tsoof Halperin-Interior Design

שמי צוף הלפרין, מעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות לימודי עיצוב פנים בבית הספר של ברברה ברזין. בעלת סטודיו בוטיק המתמקד בתכנון ועיצוב דירות מגורים.
הסטודיו שלי מתמחה בשיפוצים ומציאת פתרונות פונקציונאליים ואסתטיים בדגש להבנת צרכיו, רצונותיו וחלומותיו של הלקוח.

אני מאמינה בהיכרות מעמיקה וחיבור בין אישי עם הלקוחות שלי כבסיס טוב לפרויקט מוצלח.

תהליך העבודה בסטודיו מתחיל משלב התכנון ובניית הקונספט העיצובי, שרטוט תכניות עבודה, שלב הביצוע, פיקוח בשטח ואבזור החלל עד הפרט האחרון. אני מתכננת ומעצבת את הפרויקטים שלי בתשוקה ואהבה גדולה ונהינת לקום בבוקר לעבוד במקצוע שעושה לי פרפרים בבטן כל יום מחדש.

ישבנו לשיחה עם צוף כדי להבין למה היא בחרה להשתמש דווקא בסקצ’אפ, ולשמוע כיצד היא נעזרת בתוכנה כדי לשפר את תהליך העבודה.

כמה זמן את משתמשת בסקצ’אפ?

כ-5 שנים.

“התוכנה מאוד נוחה וקלה למשתמש ומאפשרת לי בזמן קצר לענות על הצורך של הלקוח לראות את הדברים בתלת מימד ולהבין טוב יותר את חלוקת החלל, תכנון הנגרות, פריסת חדרי הרחצה וכו’.
.”

למה בחרת דווקא בסקצ’אפ?

התוכנה מאוד נוחה וקלה למשתמש ומאפשרת לי בזמן קצר לענות על הצורך של הלקוח לראות את הדברים בתלת מימד ולהבין טוב יותר את חלוקת החלל, תכנון הנגרות, פריסת חדרי הרחצה וכו’.

ספרי לנו קצת על הפרויקטים בהם את עוסקת בימים אלו

הפרויקט האחרון בו השתמשתי בסקצ’אפ הוא פרויקט שיפוץ של בית פרטי שכולל הרחבה של הבית, פירוק גג רעפים, שינויי חזית ופתחים. בעזרת הדמיה פשוטה בסקצ’אפ הצלחתי להעביר ללקוחות את החזון של הבית העתידי והם לא היו צריכים להפעיל את הדמיון. בזכות ההדמיה דייקנו עוד את התכנון, הפתחים והחזיתות של הבית.

עם אילו אתגרים נאלצת להתמודד במהלך פרויקט זה?

לרוב האנשים שלא מגיעים מעולם העיצוב והאדריכלות קשה מאוד לתרגם את השרטוט הדו מימדי לתלת מימד ולהבין איך תראה התוצאה הסופית.
כשמדובר בשינוי כזה גדול, כמו בפרויקט כזה, כמעט בלתי אפשרי לא לשלב הדמיה תלת מימדית שתעזור לנו להבין ולדייק את התכניות. אחרי שעשינו מספר אופציות שונות לתכנון, נבחרה האופציה הסופית ואותה העלנו להדמיה בסקצ’אפ שהובילה לעוד מספר שינויים ודיוקים קטנים בתוכנית – כמו למשל גודל מפתחים במספר מקומות, צורת המטבח ונראות החזית החיצונית. בהמשך התהליך אציג ללקוחות את תכנוני הנגרות, המטבח ופריסות חדרי הרחצה בעזרת הדמיה בסקצ’אפ.

האם הצלחת לחסוך לחברה זמן ולהגדיל את היעילות באמצעות סקצ’אפ? 

בזכות סקצ’אפ אני יכולה להעביר ללקוחות שלי את החזון העיצובי של הבית, מה שגורם לדברים להיות הרבה יותר פשוטים, ברורים ויעילים עבורם ולי חוסך זמן רב בלנסות להסביר ולהעביר את הדברים בצורה הטובה ביותר.

למי היית ממליצה להשתמש בסקצ’אפ?

התוכנה נוחה ופשוטה ובזמן מאוד קצר אפשר להגיע לתוצאות מעולות שעונות לנו על הצורך. בין אם זה להציג ללקוח את התכניות בתלת מימד ובין אם לבדוק בעצמנו אם התכנון הדו מימדי שלנו אכן עובד כמו שחשבנו.

לדף הפייסבוק של החברה לחצו כאן

לחשבון האינסטגרם של החברה לחצו כאן

עובדים עם סקצ’אפ ורוצים להופיע במדור סיפורי ההצלחה באתר של סקצ’אפ ישראל?

אנחנו מזמינים אתכם – בעלי חברות, אנשי מקצוע, סטודנטים ועוד, לשתף אותנו בסיפור ההצלחה שלכם עם סקצ’אפ.

שלחו לנו מייל עם ל[email protected] ונשתף גם את סיפור ההצלחה שלכם!

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה