סקצ’אפ ל-iPad – ללכוד את היצירתיות שלכם תוך כדי תנועה

סקצ’אפ ל-iPad – ללכוד את היצירתיות שלכם תוך כדי תנועה

סקצ’אפ ל-iPad היא הדרך החדשה והמגוונת ליצור, לערוך ולהציג מודלים תלת-ממדיים – בין אם אתם בפגישה אצל לקוח, בדרכים או במשרד. עם תמיכה ב-Apple Pencil, מחוות מרובות מגע, עכבר ומקלדת, אתם יכולים לרתום את העוצמה של התלת מימד כדי ליצור פרויקט מדהים. 

למנוסים מבניכם, שכבר מבינים את היתרונות של סקצ’אפ ל-iPad ורוצים להתחיל ליהנות מהם ללא עיכובים נוספים – אנא לחצו כאן והורידו את סקצ’אפ ל-iPad בחינם עכשיו (למנויים בלבד) 

מה זה בעצם סקצ’אפ ל-iPad

ידענו ששרטוט ב-iPad יהיה ממש בגדר “גיים-צ’יינג’ר” בעבור תהליכי עבודה שונים, אז היינו להוטים לקבל את הפידבק מכמה ממשתמשי הבטא של סקצ’אפ ל-iPad. 

משתמשי הבטא שלנו אוהבים הכל – החל מחקירת עיצובים ועד ליכולת לשרטט מושגים בשלב מוקדם ובמהירות. 

תוספים בולטים אחרים כוללים סקירה וסימון קל של עיצובים שנשלחו מחברי צוות, לימוד הפרטים של עיצוב מסוים, וקיצור הזמן הלוך ושוב שלוקח לעבור מ-RFI לפתרון On Site.

דיברנו מספיק – למה שלא ניתן לכם לקרוא מה שכתבו לנו משתמשי הבטא שלנו? 

“השתמשתי סקצ’אפ ל-iPad בכמה דרכים שונות. זה עוזר לי להוציא רעיונות בצורה דיגיטלית במקום לשרטט על נייר בשלב העיצוב הרעיוני. במהלך פיתוח העיצוב, זה שימושי כי אני יכול לעבור הלוך ושוב בין iPad לשולחן העבודה. אני גם משתמש במצב Markup עם Apple Pencil כדי לשרטט ישירות על גבי מודלים תלת מימדיים. זה שימושי בפגישות עם לקוחות, קבלנים, בעלי עניין בפרויקט ויועצים שונים. לבסוף, היה חשוב להשתמש סקצ’אפ ל-iPad באתרי בנייה. 

בדרך כלל, לקבלנים יש סקצ’אפ במחשב נייד, ואני צריך לשבת איתם ולעזור להם להבין איך דברים אמורים להיבנות – עכשיו, אני עושה את העבודה הזו עם האייפד שלי. זה מאוד זורם ומהיר”.

שם: João Queiroz e Lima, ארכיטקט ב-Casca 

“אנחנו משתמשים בסקצ’אפ כדי לעצב את כל פרויקטי הארכיטקטורה שלנו. אנחנו אפילו מוציאים את המודלים שלנו לשטח כדי לעזור לקבלנים בשלב הבנייה. לסקצ’אפ ל-iPad יש הרבה יותר יכולות צפייה שאני צריך כשאני הולך לאתר עבודה. כעת אני יכול להתקרב לקטעים ספציפיים ולבצע מדידות מדויקות יותר באמצעות Apple Pencil. זה עוזר לי לתקשר בצורה יעילה יותר עם הקבלנים שלנו. הם אוהבים לראות את הדגם באייפד לעומת נייר כי הוא מפורט יותר. אני נהנה סקצ’אפ ל-iPad כי זה כמו פיסת נייר דיגיטלית; זה הרבה יותר גמיש מאשר להוציא את המחשב הנייד שלך לשטח.”

שם: Guy Wydouw, ארכיטקט ומפתח הרחבות סקצ’אפ ב-architectuurburo wydouw bvba

“אני משתמש בסקצ’אפ כל יום בתעשיית הקולנוע. כעת, בזכות סקצ’אפ ל-iPad, אני יכול לקחת את העבודה שלי לכל מקום שאני הולך – ברכבת, על הסט וכו’. לפני סקצ’אפ ל-iPad הייתי משרטט ביד על סטים ורושם מידות על פיסת נייר. עכשיו, אני יכול לעשות את זה ממש שם עם המנהל, באייפד שלי. זה חסך לי הרבה זמן עיצוב – בערך חצי יום עבודה. בנוסף, אני לא מאבד שום שטח מידול הודות לאופן שבו פותח ממשק המשתמש. כל התפריטים הם תפריטים נפתחים, כך שזה חוסך המון מקום.”

שם: Luke Whitelock, ארט דיירקטור ב-lukewhitelockdesign

“אני מהנדס תוכנה במקצועי, אבל אני משתמש בסקצ’אפ במיוחד עבור פרויקטי עיבוד העץ שלי. אני בונה הכל מרהיטים ועד כונניות ספרים מורכבות. סקצ’אפ ל-iPad, אני יכול לקחת את העבודה שלי לכל מקום שאני הולך. אני יכול לצלם במהירות את פרויקטי עיבוד העץ שלי בזמן שאני יושב על הספה עם אשתי. אני כבר לא קשור לשולחן העבודה שלי. זה נהדר שיש את הגמישות הזו”.

שם: George Decherney, נגר מקצועי 

בואו נצלול עמוק יותר לתוך מקרה ספציפי של משתמש הבטא עומר קלדרון סנטיאגו, מנהל עיצוב בפרקינס איסטמן. פרקינס איסטמן היא חברת אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב עירוני, תכנון, אדריכלות נוף, עיצוב גרפי וניהול פרויקטים עולמית. עומר מטפל בעבודת עיצוב קונספטואלית חזיתית ומעדיף לעבוד אך ורק עם סקצ’אפ. 

“התוכנה עוזרת לי להעביר את רעיונות העיצוב הראשוניים שלי לחברי צוות וללקוחות. משהו ייחודי בפרקינס איסטמן הוא שאנו עובדים בתוך קבוצות עיצוב – כולם עובדים יחד לאורך כל תהליך העיצוב”.

כיצד אתה משתמש בסקצ’אפ ל-iPad בזרימת העבודה שלך?

חקרנו והתנסנו עם סקצ’אפ ל-iPad בזרימת העבודה שלנו, והאפשרויות הן אינסופיות. אני משתמש בסקצ’אפ ל-iPad בשלב העיצוב הרעיוני הראשוני. כדי לשחרר את היצירתיות שלך בתחילת הרעיון, אתה צריך כלים קלים לשימוש – כלים הדומים לשרטוט על פיסת נייר פיזית, וסקצ’אפ ל-iPad הוא בדיוק זה.

זרימת העבודה שלי מתחילה בדרך כלל בייבוא ​​מיקום עם הפניה גיאוגרפית כדי לקבל את קנה המידה הנכון, ומשם אני יוצר מודלים מקיפים יותר. זה עוזר לי ולצוות להבין את קנה המידה של הבניין ואת ההקשר שמסביב. ומכיוון שיש אינטגרציה חלקה בין שולחן העבודה לאייפד, אני יכול לעבוד על שניהם באותו פרויקט.

מקרה נוסף לשימוש של יעיל ב-סקצ’אפ ל-iPad הוא ביצוע מחקרים מפורטים של היבטים של עיצוב מסוים. לדוגמה, אני יכול לייבא קליפ תמונה או תוכנית קומה ולחלץ אובייקטים, או להתמקד באזור אחד ולפרט אותו.

אני גם נרגש מהיכולת לייבא בקלות דגמי 3D Warehouse לעיצובי האייפד שלי, מה שעזר להאיץ את זרימת העבודה שלי

אילו יתרונות הרווחת מהשימוש בסקצ’אפ ל-iPad בזרימת העבודה שלך?

בעיקר הרגשתי שחרור. אני נהנה מהעובדה שהפיצ’ר החדש מאפשר לי לקחת את עבודת העיצוב שלי לכל מקום. השנים האחרונות הביאו פרספקטיבה חדשה לאופן שבו אנו עובדים ועל האפשרות לעבוד מרחוק. העבודה צריכה להיות ניתנת להעברה בקלות, ועם סקצ’אפ ל-iPad, היא כן. 

לחוות את סקצ’אפ בדרך חדשה

כדי לפתור את בעיות העיצוב הקשות ביותר, אתה צריך את הכלים הנכונים. הנה כמה יתרונות של המוצר החדש שמסבירים למה סקצ’אפ ל-iPad מהווה את השידוך המושלם:

  • עבודה בדרכים בין אם אתה מחובר לאינטרנט מהיר או עובד במצב לא מקוון;
  • ליצור בתלת מימד בקלות של ציור ביד מבלי לוותר על דיוק באמצעות Apple Pencil;
  • גישה לפרויקטים שלך בכל מקום עם הניידות המובנית של iPad;
  • שתף את ההתקדמות בפרויקט באמצעות AirDrop, טקסט, אימייל או סנכרון קבצים עם אפליקציית האחסון המועדפת עליך.

כמו כן, דאגנו למענה לעקרונות המידול בעזרת כמה “חברים ותיקים” שבטוח שתשמח לראות – מידע על ישות, צללים, סגנונות, חומרים, הוסף מיקום, תגיות, סצנות, ייצוא תמונות, ייצוא אנימציה, גישה לתלת מימד מחסן…  ועוד הרבה יותר. אחרי הכל, זה אותה סקצ’אפ שאתם מכירים ואוהבים, רק באייפד.

נוסף על כל זה, הממשק החדש לחלוטין הזה משלב יכולות מידול חזקות ואינטואיטיביות שפותחו במיוחד עבור iPad. ל-סקצ’אפ ל-iPad יש את התכונות המקצועיות ביותר – בפשטות הרצויה.

הנה כמה מהתכונות המובילות שלו: 

צורה אוטומטית (Autoshape): תכונה חדשה זו מאפשרת לך להפוך שרטוטים לצורות תלת מימד באופן מיידי. ועוד יותר מכך – ניתן למשוך רכיבים חיים: אובייקטים הניתנים להגדרה פרמטרית שמציירים את עצמם מחדש בזמן אמת. ככה חוסכים זמן מידול יקר! 

מצב סימון (Markup mode): האם אתם נמנים על אלו שאוהבים לערוך עיצובים בעט אדום? ובכן, סגרנו לכם את הפינה! באמצעות Apple Pencil, אפשר לסמן ולשרטט מעל דגמי תלת מימד מובילים עם סגנונות, צבעים ומשיכות שונות. כאשר תהיו מוכנים להפוך את הקווים האדומים האלה למציאות, אפשר לחזור עליהם ב-3D במהירות באמצעות Apple Pencil.

צפייה ב-AR: חוו את הפרויקטים שלכם בהקשר של העולם האמיתי עם יכולות צפייה במציאות רבודה עוצמתית של iPad. אפשר לעבור ב-AR על כל הסצנות שנשמרו מראש ולחקור את הדגם שלכם בקנה מידה סוחף לחלוטין של 1:1.

צייר בדרך שלך (Draw your way): צרו בתלת מימד עם Apple Pencil, עכבר ומקלדת, או מחוות מרובות-מגע מה שהכי מתאים לכם! 

הוסף מרקם תמונה (Add Photo Texture): הביאו השראה מהעולם האמיתי אל תוך הפרויקטים שלכם באמצעות המצלמה המובנית של האייפד שלכם. צלמו תמונה, והחילו אותה כמרקם על כל משטח במודל שלכם. פָּשׁוּט.

תמיד מחובר. פתרון ניהול הפרויקטים מבוסס הענן של Trimble Connect מבית Trimble, חברת האם של סקצ’אפ, זמין כעת לשימושכם. עם Trimble Connect, אתם יכולים לעבוד על כל מכשיר שאתם צריך – סקצ’אפ פרו, סקצ’אפ ל-iPad וסקצ’אפ For Web וליהנות תמיד מהגישה לקובץ העדכני ביותר, כך שלא משנה מה ידרשו מכם, אתם תמיד תהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר. 

פונקציונליות Cross-App: סקצ’אפ ל-iPad “יודע” לעבוד גם עם אפליקציות אחרות. עם יכולת ייצוא USDz, אתה יכול ליצור בתלת מימד בסקצ’אפ ל-iPad ולאחר מכן לצייר באפליקציות שונות אחרות, כולל Procreate ו-Morpholio Trace.

איך מתחילים? 

סקצ’אפ ל-iPad זמין כעת לכל מי שיש לו מנוי בתשלום. כן, קראתם נכון: מנויים של Go, Pro, Studio, Higher Education וללא מטרות רווח יכולים להתחיל ליצור דגמי סקצ’אפ באייפד עוד היום!

מעדיפים לנסות את זה קודם? הורידו ניסיון חינם ל-7 ימים 

יוצאים לדרך

ברגע שאתם באפליקציה, בדוק את כרטיסיית ‘Learn’ בצד שמאל של מסך הבית. פיתחנו מדריכים בתוך האפליקציה כדי שתוכלו להתחיל לעבוד במהירות. בין אם אתה רק מתחילים או כבר מתקדמים, בטוח שתקבלו כמה עצות מועילות למידול ב-iPad.

רוצים ללמוד עוד יותר על התכונות וכיצד להתחיל? עיינו במרכז העזרה שלנו לקבלת כל המידע.

לחלופין, התחילו על ידי לחיצה על אחד מהקישורים הבאים:

הורידו את התוכנה כאן

לרכישת מנוי שנתי לסקצ’אפ (עם גישה לסקצ’אפ ל-iPad), לחצו כאן

כעת, תנו לדמיון שלכם להשתולל וקחו את האייפד שלכם למסע בסקצ’אפ, תהנו מכמה מדריכים בתוך האפליקציה כדי להתעדכן, וספרו לנו כיצד המוצר החדש הזה משפיע על זרימת העבודה שלכם בפורומים שלנו

 

 

 

 

 

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה