עדכונים ושיפורים לגרסת סקצ’אפ 2020

עדכונים ושיפורים לגרסת סקצ’אפ 2020

גרסת SketchUp Pro 2020 משתפרת עוד יותר

בהתבסס על משוב המשתמשים, SketchUp ליטשה כמה מהתכונות ומהפקודות שלה. להלן עדכונים למשתמשי תוכנת SketchUp Pro 2020:

עדכון סקצ’אפ פרו

מגש הסצנות:

גרסה 2020 הציגה את האפשרות להבדלה בין גאומטריה לחפצים (Group ו – Components) מוסתרים.

עדכון זה, לקח את זה צעד קדימה. הבדלה זו מוצגת במגש הסצנות ומאפשרת לכם לבחור ולשמור הגדרות אלה בנפרד, על בסיס הגדרת כל סצנה באופן פרטני.

פתחו את מגש הסצנות באופן מלא (מי שלא רואה זאת בתחילה, הקישו על הסימון “Show Details”). במאפיינים לשמירה לסצנות, יוצגו תיבות סימון חדשות, אשר יאפשרו לך להגדיר את מצב הראות של אובייקטים מוסתרים, ולא רק של גיאומטריה מוסתרת.

תוכלו להגדיר כל סצנה באופן נפרד!

סצנה שמורה עם חתך פעיל:

בגירסה החדשה הזו של SketchUp, תוכלו לשמור את נראות החתך שהוגדר לכל סצנה בנפרד. מכיוון שהגדרות החתך משפיעים על אובייקטים, הרצון הוא שהם יתנהגו כמו אובייקטים. מה הערך כאן? לפני שינוי זה ניתן היה לעדכון את תצוגת מישור החתך והפעלתו רק ברמה העליונה והגורפת בכל סצינה. כעת, תוכלו לעשות זאת עם התייחסות לכל סצנה בנפרד. שוב, שליטה רבה יותר בסצינות שלך – ועקביות!

עריכת אובייקטים מוסתרים:

ניתן לערוך עכשיו חפצים מוסתרים. חדשות טובות … כעת ניתן לערוך אובייקטים מוסתרים. עריכת דברים בלתי נראים אולי נשמעת כמו מעצמת על, אבל זה באמת פשוט תכונה חדשה נהדרת. כשבוחרים אובייקט מוסתר ב- Outliner, הוא יופיע כעת כ רשת. משמעות הדבר היא שאתה יכול לבצע עריכות מדויקות יותר בקלות, במקום לנסות להתאים אובייקט שאתה לא יכול לראות.


הערה צדדית: שמתם לב כמה העבודה הפכה למהירה יותר, כאשר Outliner פתוח? בוצעו כמה שיפורים בביצועים כדי להאיץ את זרימת העבודה שלכם, ואנחנו בטוחים שתעריכו זאת.


שיפורים באחיזות:

תכונה קטנה אך עוצמתית: מעתה, כאשר אתם רוצים להזיז אובייקט, תוכלו לבחור ולעבוד עם התייחסות לכל נקודות האחיזה שנוחה לכם. ממש כמו בכלי הזזה הרגיל. להבנה אתם מוזמנים לצפות בסרטון שכאן.

אובייקטים ריקים:

דמיינו זאת: אתם עובדים על עיצוב של שולחן חדש וממדלים במהירות מנורה כדי שתיראה יותר מציאותית – אבל אופס! – עשית את זה מהר מדי ושכחת לקבץ את המנורה והשולחן שלך בנפרד. כעת, הכל דבוק זה בזה, ונוצרות בעיות בעריכה ובזבוז זמן.

אין מה לדאוג יותר! כעת, תוכלו להתחיל ליצור אובייקט או רכיב מקובץ על ידי לחיצה ימנית על שטח ריק.

תוכלו גם גם להשתמש בקיצור הדרך ‘G’ כדי ליצור רכיב חדש, מה שאומר שלא תצטרכו למצוא מקום ריק כדי ללחוץ עליו באמצעות לחצן העכבר הימני. (קיצור דרך לנצח!)

אין צורך בלחיצה משולשת כדי לבחור גאומרטיה ואז לקבץ אותה, או לצייר אותה במקום אחר רק כדי למקם אותו במקום שאתה רוצה אותו. וכן, בונוס נוסף! כשאתה יוצר רכיב חדש מאפס, ייפתח מייד חלון שמאפשר לתת לו שם. תגיד שלום לארגון מודלים טוב יותר. דבר אשר ישפיע ויעזור לזרימת העבודה שלך!

בקישור כאן תוכלו ללמוד על כישורי מידול שיעזרו לכם בבניה נכונה יותר וארגון נכון יותר של הקובץ.

שיפורי ביצועים ב- LayOut

ביצועים הוא שם המשחק ב- LayOut. עבור המהדורה הזו ההתמקדות חלה על שיפור יכולות המחיקה והבחירה של LayOut – הם הרבה יותר מהירים עכשיו! ואל תדאגו, מדובר בשיפור שמתכוונים להמשיך ולשפר עוד יותר במהדורות עתידיות.

אבל זה לא הכל … ביצענו גם כמה שיפורים לכלי Select.

כלי בחירה משופר:

השיפור בכלי הבחירה בא לידי ביטוי ביצירת מהלכים מכוונים – לא מקריים – עם זרימות העבודה שלך, עם מעבר וחלונות. כעת, כשאתה לוחץ על גרירה כדי ליצור מעבר או בחירת חלון, לא תעביר בטעות שום דבר. למי שנתקל בזה, יודע כמה זה מתסכל….

אם אתם תוהים, “איך נוכל להזיז חפץ עכשיו?” – אל תדאגו, גם לזה דאגו. פשוט בחרו מראש את האובייקט ולאחר מכן הזיזו אותו. בנוסף, גם הבחירה וגם הזזה מתבצעת כאשר מקישים על האובייקט בפועל ולא על המסגרת המקיפה את האובייקט.

דברים אלו מחזקים את העבודה ומשפרים את הזרימה בה.

אנו ממליצים לכם להוריד את הגרסה החדשה, להתנסות בפיצ’רים האחרונים שלנו ולעדכן מה אתה חושב בפורומים.

כל התכונות 2020.1 זמינות למשתמשים ברישיון קלאסי עם תחזוקה ותמיכה פעילה ולמנויים פעילים של SketchUp Pro. שדרגו היום והשתמשו בתכונות אלו.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה