השקת סקצ’אפ 2023 – כל מה שצריך לדעת

השקת סקצ’אפ 2023 – כל מה שצריך לדעת

סקצ’אפ יוצאת בגרסה חדשה עם זרימת עבודה וגמישות
שילוב של Revit Importer, לתוך תוכנת ה SKETCHUP, והצגת שיפורים חדשים בגרסת התוכנה המותקנת בצורה מקומית. 

השילוב של Revit Importer במהדורת 2023 של סקצ’אפ סטודיו, תכלול כליי מידול חדשים ומתקדמים שמסייעים  להסיר חסמים ולהביא לחקר יצירתי יותר ועם פחות מגבלות החלות על המשתמשים. 

ברוכים הבאים לדור הבא של חקר יצירתי!
העדכונים לשנת 2023, בגרסה החדשה ביותר של סקצ’אפ, מספקים את חוויית המידול המהירה, הקלה והמקורית ביותר שהתוכנה הציעה עד כה.
חברת טרימבל מחברת בין שתי תוכנות ליבה בתעשייה: SketchUp ו- Revit.
ההטמעה של Revit בגרסת הסטודיו של סקצ’אפ לוקחת את תוכנת המידול אל הרמה הבאה.
שיפורים מוחשיים בכליי-הליבה שמציעה התוכנה, מאיצים את זרימת העבודה.
סקצ’אפ חוזרת מצוידת בערכת כלים עוצמתית מאי פעם, שיאפשרו לכם להביא את יצירת המופת שלכם מרעיון למודל חי וקיים.

חסכון משמעותי בזמן העבודה הודות לשילוב בין סקצ’אפ ל-Revit! 

תכונת הייבוא ​​החדשה הזמינה בתוך מנוי סטודיו מאפשרת למשתמשים להמיר בצורה מדויקת ויעילה את דגמי Revit שלהם למידול סקצ’אפ וההפך, מה שמשפר את המעבר בין כל שלבי הפרויקט – מיצירת המודל, דרך העברתו לצוותים ועד הצגתו לבעלי העניין בפרויקט.
לצד העובדה שקיימות דרכים שונות לייצוא דגמי Revit לסקצ’אפ, החסכון המשמעותי בזמן שמעניקה התוכנה החדשה מסייעת להמרת מודל מדויק יותר וכתוצאה מכך למודלים קלים בהרבה.

“השילוב בין סקצ’אפ ל-Revit האיץ את היבוא וקיצר את תהליכי העבודה מיומיים לכמה שעות, אפילו עם מודלים מורכבים.” קארל גודיאל, מנהל  VDC 

יתרונות הליבה שמעניק השילוב בין שני הכלים: 

  • משפר את הקשר עם שותפים בפרויקט העובדים בו-זמנית ב-Revit.
  • שומר על מבנה המודל במעבר בין תוכנות, מצריך פחות פעולות “ניקוי”.
  • מאפשר העברת דגמי Revit לתוך סקצ’אפ לצורך שכפול ויצירת רעיונות חדשים במהירות.
  • משפר את היעילות; קובץ Revit המיובא עובר אופטימיזציה אוטומטית למניפולציה קלה יותר של גיאומטריה בסקצ’אפ ומקטין באופן משמעותי את גודל הקובץ.
  • יוצר ויזואליה משכנעת; הצבעים והשקיפות הייחודיים ב- Revit נשמרים במהלך הייבוא ​​וגורמים להאיץ את זרימת העבודה של ההדמיה.
  • תרגום רמות Revit למישורי מקטע בסקצ’אפ.

“אנחנו אוהבים את Revit Importer. זה חסך לנו המון זמן, ולתדהמתי, גדלי הקבצים המומרים קטנים בהרבה משיטות יבוא אחרות. הפיצ’ר החדש הפך חיוני לתהליכי העבודה שלנו.” שיאם סינגה, מ- GLMV אדריכלים.

חברת Trimble הפכה את Revit Importer לפונקציה מובנית ביישום סקצ’אפ. מנויי Studio יכולים לגשת לתכונה זו ברגע שהם מתעדכנים לגרסת 2023.
מנויי סקצ’אפ מאפשר התנסות בכלי החדש ולהרגיש כיצד הוא מאיץ את זרימת העבודה, בלי צורך ברישיון Revit.

תהליך עבודה גלוי ומחובר 

הגרסה החדשה של יישום סקצ’אפ סטודיו מאפשרת לכם לגלות, להוריד ולהתקין את כל הכלים שאתם צריכים בשביל המודלים המתקדמים והפרויקטים המורכבים שלכם. המנוי כולל גם את V-Ray 6 ליצירת תמונות מתקדמת ו-Scan Essentials לייבוא ​​נתוני ענן נקודות – שניהם הועשרו בפונקציונליות חדשה בסוף 2022. שימו לב שסקצ’אפ סטודיו תואם את מערכת ההפעלה Windows בלבד. Scan Essentials היא באנגלית בלבד, ו-V-Ray מציעה גרסאות באנגלית וסינית.

פריצת דרך חשובה גם ביישום שולחן העבודה

בגרסה המותקנת על-גבי המחשב המקומי, תוכלו למדל כל דבר בצורה מהירה יותר, עם תכונות מידול חדשות ושיפורים. גלו וחקרו את כלי ה-Flip החדש שמאפשר לשכפל אלמנטים עיצוביים באופן צפוי, נהלו קבצי DWG ב-LayOut ועוד.

היפכו (סבבו סביב אחד הצירים) בביטחון מלא 

הסוף לניחושים! כלי Flip החדש ל-2023 מאפשר לכם להציג מראש את התוצאה הסופית כדי למדל בצורה צפויה יותר.

  • הציגו את המישור שברצונך לבחור בו
  • רחפו מעל הצירים האדומים, הירוקים או הכחולים כדי לאשר את הכיוון הנכון.
  • מצאו את הציר והמישור הנכון, הקישו קליק וההיפוך יבוצע.
  • פחות קליקים וביטולים פירושם שאתה יכול למקד יותר מהאנרגיה היקרה שלך בפיתוח מערכת יחסים סימטרית, הערכתו ושינויו.

טיפ מקצועי: הפעילו את כלי ה-Flip כדי להפעיל את מצב העתקה, וקבלו עותק סימטרי של האלמנט שלכם. עשו שימוש בכלי כדי להביע חזון הוליסטי המבוסס על מרכיב יחיד שחוזר על עצמו. יכולת זו מאפשרת לכם להגדיר באופן מהיר מערכת יחסים “מראה” במודל – כך ניתן לבנות רכיבים יעילים יותר או ליצור עותקים בעלי אוריינטציה סימטרית.

קבלו שליטה על הפניות ב-LayOut

בגרסת 2023, מחזקת חברת Trimble את יכולת ההפעלה ההדדית על ידי הוספת האפשרות לניהול קבצי DWG מיובאים בתור הקישורים הזמינים ב-LayOut. נשמע מוכר? זהו אותו תהליך לניהול נתיבי קבצים ב-LayOut, אך כעת הם זוכים להרחבת הניהול כך שיחול על כל התמונות, קבצי הטקסט או שרטוטי AutoCAD. 

מנהל נתיבי הקבצים מאפשר להציג את כל הנתיבים לקבצים החיצוניים, לקבל התראות אם הנתיב מוביל לקובץ לא מעודכן עם אפשרות לעדכן, לקשר מחדש לנתיב אחר או להסיר את הנתיב לקובץ. בנוסף לכך, כל העריכות שביצעתם בהתאמה האישית שלכם (צמצום נפח הקובץ, קווים, קנה מידה ומיקומי תצוגה) נשארות ללא שינוי גם כאשר קבצי עזר מתעדכנים, כך שאתם יכולים לתעד ולהציג את העבודות שלכם בביטחון מלא ובידיעה שכל ההפניות שלכם מעודכנות מבלי לבזבז זמן עבודה יקר על הכנה מראש. 

תנו ליצירתיות שלכם לפרוץ עם סקצ’אפ 2023! 

מהשדרוגים של הסטודיו ועד לשיפורי הכלים המוצעים בכל היישומים למינויים השונים, לרגל 2023, סקצ’אפ הסירה מחסומים שעיכבו את זרימת עבודה כדי שאתם תוכלו לשחרר את היצירתיות שלכם במלואה וללא שום מעצורים.

איך ניתן ליהנות מהשדרוגים? 

אם כבר יש לכם מנוי Pro או סטודיו, תוכלו ליהנות כבר עכשיו מהשיפורים של סקצ’אפ 2023 על ידי הורדת הגרסה המעודכנת כאן או דרך חשבון Trimble שלכם. אם עדיין לא החלטתם שסקצ’אפ היא התוכנה בשבילכם (למה אתם מחכים?!), תוכלו לנסות מנוי לסטודיו בחינם למשך 30 יום

אם החלטתם שהגיע הזמן להתחיל ליצור עיצובי תלת-מימד, תוכלו לרכוש את מוצר סקצ’אפ המתאים עבורכם כאן.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה