מצא את מה שאתה צריך – מהר יותר!

מצא את מה שאתה צריך – מהר יותר!

ברוכים הבאים לדור הבא של 3D Warehouse, ספריית דגמי התלת מימד החינמית הגדולה בעולם. 3D Warehouse כולל כעת ממשק שולחן עבודה, נייד ואינטרנט רענן ומאוחד עם מצבי אור וחשוך, בתוספת תכונת חיפוש חדשה לגמרי, מונעת בינה מלאכותית כדי להאיץ את זרימת העבודה שלך במקור כפי שלא היה מעולם. קבל שעות עיצוב – או שנים – אחורה עם חיפוש תמונות 3D Warehouse. צלם כל תמונה, שחרר אותה לסרגל החיפוש של 3D Warehouse, ואפשר למנוע החיפוש העוצמתי שלנו בינה מלאכותית לעשות את השאר. הוספת מרקמים מהעולם האמיתי ואובייקטים מוכנים לשימוש לדגם SketchUp שלך מעולם לא הייתה מהירה או קלה.

גלה במהירות מודלים תלת מימדיים

ייעל את תהליך העיצוב שלך על ידי חיפוש מודלים תלת מימדיים עם תמונות במקום טקסט בסרגל החיפוש של 3D Warehouse. צלם תמונה של כיסא מרצפת אולם התצוגה או מלוח מצב רוח ושחרר את ההשראה שלך למנוע החיפוש החכם שלנו. שבו בחיבוק ידיים ותנו ל-AI לצוד במהירות מיליוני דגמים מובנים מראש כדי לאתר התאמות אידיאליות.

מעבר מהעיצוב לאישור הלקוח למפרט מהר יותר – חיפושי 3D Warehouse כוללים מוצרים אמיתיים מיצרנים. שים לב לרכיבים חיים הניתנים להתאמה אישית פרמטרית כדי להתאים לדרישות העיצוב שלך. בנוסף, אינך מוגבל לחיפוש רק באמצעות מילות מפתח מבוססות טקסט; חיפוש תמונות מזנק מעל מחסומי השפה כדי לרשום את הדוגמניות הטובות ביותר מכל פינה בעולם.

ראה מה אחרים אומרים:
“זה באמת משנה משחק! לרוב, אני נותן ללקוח את העצה לחפש כמה רהיטים נחמדים של איקאה בגלל הכמויות הגדולות של דגמים במחסן התלת מימד. עם העדכון הזה, אני יכול פשוט לייבא תמונת Pinterest ולחפש את הדגם הכי דומה!”

-מאורי פרוש, Visualizer של מציאות מדומה ב-Imagineering

“לקוחות העיצוב שלי מבקשים לכלול רהיטים באמצעות תמונה אחת וללא מידע אחר. תכונת חיפוש התמונות הזו, שאני מייחלת לה מבפנים כבר שנים, תוסיף שנים לחיי – בצורה טובה!”

מייק בל, מעצב תלת מימד עצמאי

“אחד הדברים המאתגרים ביותר ביצירת ספרייה גדולה מאוד של אובייקטים לחיפוש ב-3D Warehouse הוא למצוא בדיוק את האפשרויות שיש לך ולעשות זאת במהירות. טרימבל תקפה יפה את נקודת הכאב הזו באמצעות טכנולוגיית AI עם אפשרות חיפוש התמונות החדשה שלה.”

אנתוני פראוסטו-רובלדו, AIA, LEED AP, עורך ראשי, Architosh

אם אתה עדיין צריך לשכנע, 3D Warehouse Image Search זכה בפרס “Best of Show: Innovation” של Architosh AIA23.

חומרי מקור בקלות

לא הגבלנו את האהבה לחיפוש מודלים תלת מימדיים בלבד – כעת ניתן לחפש, לסנן חומרים וניתנים להורדה ישירה מהכרטיסייה חומרים ב-3D Warehouse. כעת תוכל למצוא בקלות חומר ודוגמיות מרקם לשימוש ב-SketchUp באמצעות חיפוש מילות מפתח. פשוט הקלד את שם החומר בסרגל החיפוש ולחץ על הכרטיסייה חומרים.

גש למועדפים שלך בכל מקום שבו מתרחשת עבודה
גש בקלות למוצרים, הדגמים, הקטלוגים והאוספים המועדפים עליך בשולחן העבודה, הנייד והאינטרנט כאשר אתה מתחבר עם Trimble ID שלך. כאשר אתה משיק את 3D Warehouse בתוך פרויקט SketchUp, כל התוכן שנאסף שלך יהיה נגיש לשימוש ישירות במודל שלך, ומאיץ את זרימת העבודה שלך.

במקרה ופיספסת את זה
הנה שתי תכונות חזקות שאנו רוצים לוודא שלא תפספסו ב-3D Warehouse:

  • בדוק תצוגת AR של דגמים קלים מתחת ל-10MB ו-200,000 מצולעים. 3D Warehouse ממיר אוטומטית את היצירות שלך לפורמט USD ו-GLB ומספק קוד QR שניתן לשתף. עזור לקהל שלך לחוות את העבודה שלך באמצעות צפייה ב-AR ב-Android או iOS – אין צורך במכשירי היפר-טק או המרות דגמים.
  • סנן את תוצאות החיפוש של מוצרים ומודלים לפי גודל קובץ, ספירת מצולעים וסוג קובץ וסמן מסננים מיוחדים כדי להגדיל את התצוגה של רכיבים דינמיים, רכיבים חיים או מודלים במיקום גיאוגרפי.

להתחיל
האיץ את תהליך העיצוב שלך על ידי גילוי בדיוק מה הפרויקט שלך צריך עם גלריית 3D החדש, וצחק את הבלבול על ידי העברת כוונת העיצוב האמיתית שלך ללקוחות.

כעת, לאחר שהעברנו את חיפוש התמונות מתוכנית המעבדות החינמית שלנו לתוכניות המנויים שלנו, אם אתה מנוי קיים, התחבר כדי לרתום את מלוא העוצמה של 3D Warehouse, כולל חיפוש תמונות בלתי מוגבל. לא מנוי? מצא את המנוי המתאים לצרכים שלך, או התחל ניסיון חינם עוד היום.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה