סיפורי הצלחה מקומיים עם סקצ’אפ: פדות PEDUT מעצבת פנים

סיפורי הצלחה מקומיים עם סקצ’אפ: פדות PEDUT מעצבת פנים

אז היי! שמי פדות, מעצבת פנים ממרכז הארץ. אני בוגרת לימודי עיצוב פנים במכללה האקדמית ספיר. מאז ומתמיד אהבתי עיצוב פנים, מילדות הייתי משרטטת בתים ומדמיינת שילובים של חומרים וצבעים והיום אני מודה על היכולת לעסוק במה שאני אוהבת יום יום ולהעניק מהידע שלי ללקוחות. אני מתמחה בהדמיות תלת מימד, מבצעת תכניות אדריכליות, תהליכי שיפוץ מסיביים וגם ימי יעוץ מרוכזים לבתים ולקוחות פרטיים.

ישבנו לשיחה עם פדות כדי להבין למה היא בחרה להשתמש דווקא בסקצ’אפ, ולשמוע כיצד היא נעזרת בתוכנה כדי לשפר את תהליך העבודה.

למה בחרת דווקא בסקצ’אפ?

“כשלקוח רואה הדמיה שביצעתי, זה עוזר לו להתקדם ולקבל החלטות נכונות בתהליך העיצוב. מעבר לזה, למעצבים זו תוכנה סופר טובה ונוחה לעבודה ומידול.”

זו תוכנה ידידותית וכיפית, עם הרבה מאוד אפשרויות. אפשר לעצב במידות מדוייקות ולקבל מראה אמין וקנה מידה נכון לבית, להוסיף חומרים מוחשיים ובכך להעניק ללקוח הדמיה שתעזור לו להבין את הכוונות הסופיות שלנו כמעצבים, את בחירת החומרים ופלטת הצבעים. כשלקוח רואה הדמיה שביצעתי, זה עוזר לו להתקדם ולקבל החלטות נכונות בתהליך העיצוב. מעבר לזה, למעצבים זו תוכנה סופר טובה ונוחה לעבודה ומידול.

באילו פרויקטים את עוסקת היום?

אני מבצעת הדמיות תלת מימד לבתים פרטיים ולעסקים של מעצבי פנים אחרים, מלווה לקוחות בשיפוץ הבית שלהם, ימי יעוץ מרוכזים, וימי קניות.

הפרוייקט האחרון שעבדתי עליו הוא דירת גלריה לזוג הייטקיסטים שמאוהבים בים. יצרנו להם בית מעוצב כולו באווירה של ים, עם צבעים,חומרים ותאורה מדויקת המעניקה תנועה וחופשיות שהם כל כך רצו.

עוד פרויקט שהגיע לסיומו – עיצבתי דירה למשפחה צעירה בדרום, הדירה הייתה ריקה מריהוט לחלוטין וביצענו לה סטיילינג עשיר ומדויק לרצונות שלהם. תוכלו לראות את התמונות של כל הפרויקטים בעמוד האינסטגרם.

איך סקצ’אפ השתלבה בתהליך העבודה בפרויקט זה?

ביצעתי ללקוחות שלי הדמיה ריאליסטית שתמחיש להם את החומרים והצבעים שנשתמש בהם בשטח. זה מאוד עזר להם להבין את הכוונה הסופית ולקחת חלק פעיל בהחלטות. (במקום לדמיין בראש מה צבע הקיר ואיך הוא ישתלב עם הספה והקונסולה – פשוט ביצענו נסיונות של כמה צבעים וריהוט בסקצ’אפ, עד שהגענו לתוצאה המושלמת. בצורה הזו היה הרבה יותר קל לצאת לדרך ולבצע את הכל.)

מהם היתרונות של השימוש בסקצ’אפ בפרויקט כזה?

זו תוכנה שמסבירה באופן ברור את הצורה, והמיקומים של כל פריט בבית, אפשר לשנות בקלות מקומות של רהיטים, מרקם, חומר וצבע. במקום לדמיין בראש מה צבע הקיר ואיך הוא ישתלב עם הספה והקונסולה – פשוט ביצענו נסיונות של כמה צבעים וריהוט בסקצ’אפ, עד שהגענו לתוצאה המושלמת. בצורה הזו היה הרבה יותר קל לצאת לדרך ולבצע את הכל.

באילו תוספים / הרחבות השתמשת בפרויקט זה?

את ההדמיה הראשונית אני מבצעת בסקצ’אפ , ואחר כך אני מעבירה לתוכנת לומיון.

למי היית ממליצה להשתמש בסקצ’אפ?

כל מעצב פנים ואדריכל שחשוב לו לשקף ללקוחות שלו את הכוונה הסופית, שחשוב לו שהלקוחות יהיו מרוצים וידעו מראש מה הם יקבלו. ההדמיה עוזרת מאוד להבין את מה שלא תמיד מבינים בדמיון.

לדף הפייסבוק של פדות PEDUT מעצבת פנים לחצו כאן

לחשבון האינסטגרם של פדות PEDUT מעצבת פנים לחצו כאן

עובדים עם סקצ’אפ ורוצים להופיע במדור סיפורי ההצלחה באתר של סקצ’אפ ישראל?

אנחנו מזמינים אתכם – בעלי חברות, אנשי מקצוע, סטודנטים ועוד, לשתף אותנו בסיפור ההצלחה שלכם עם סקצ’אפ.

שלחו לנו מייל עם ל[email protected] ונשתף גם את סיפור ההצלחה שלכם!

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה