סקצ’אפ & ויריי 5 – שידוך מוצלח שנולד בסטודיו

סקצ’אפ & ויריי 5 – שידוך מוצלח שנולד בסטודיו

בשביל להרשים את הלקוחות שלכם באמת, אתם צריכים להציג את העיצובים שלכם בצורה המתקדמת ביותר, ובאיכות כמה שיותר גבוהה.

כדי לעזור לכם לעשות זאת, סקצ’אפ מודיעה על שיתוף פעולה חדש עם חברת Chaos, שמציעה יכולות רינדור גבוהות ומדויקות במיוחד, כולל יכולות פוטו-ריאליסטיות ואפשרות לראות את השינויים שלכם – בזמן אמת! השירות החדש, יוצע למנויי סקצ’אפ סטודיו במחיר מיוחד.

המנועים החזקים של ויריי מאפשרים לכם להפוך את דגמי התלת מימד שלכם מרעיון – למוצר מוגמר – על ידי הוספת תאורה (פנימית וחיצונית), עיבוד קו, חומרים ומרקמים אמיתיים, אפקטים אטמוספריים, ציפויים רפלקטיביים ועוד המון המון אפשרויות. בנוסף, הודות ל-ויריי Vision, אתם יכולים גם לבצע עיבודים בזמן אמת.

מגוון יכולות חדשות, בלי לצאת מהתוכנה – ככה חוסכים זמן יקר.

למה ויריי 5?

ויריי מציע כעת אפשרויות עיבוד בזמן אמת לצד יכולות פוטו-ריאליסטיות, כך שמדובר בכלי שיוצר חבילה ויזואלית מלאה ושימושית במיוחד לאנשי מקצוע בתחומי הארכיטקטורה, ההנדסה והבנייה. כוחו של הרינדור, הוא ביכולת להמחיש את המודל שלכם בצורה משכנעת. רינדור טוב ‘עושה סדר’ לכל בעלי העניין בפרויקט – חוסך אי-הבנות ועוזר להסביר בצורה טובה יותר את העיצוב ואת השיקולים השונים שנלקחו במהלך העבודה, ומשפר את התקשורת בין הלקוח לאיש המקצוע.

עם ויריי 5, אתם יכולים לבחור את סגנון העיבוד המתאים לשלב בו נמצא הפרויקט שלכם – עיבוד רעיוני, אינטראקטיבי ואפילו עיבוד מהיר בזמן אמת. ניתן לייצר עיבודים מהירים להשוואת אפשרויות עיצוב, או עיבודים פוטו-ריאליסטיים כאשר מתקרבים לסוף הפרויקט. ויריי 5 מתגמש בהתאם לצרכים שלכם.

רינדור בזמן אמת

אף אחד לא רוצה לחכות יותר מידי זמן כדי לקבל עיבוד ברמה גבוהה. עם ויריי Vision, המודלים שלכם בסקצ’אפ נראים כסביבה דמוית משחק – הודות ליכולות שינוי מיידיות. החליפו אלמנטים, כוונו תאורה ותקנו את המודלים שלכם במהירות דרך חלון ויריי Vision – שזמין להפעלה תוך כדי השימוש בתוכנה. עם עיבוד בזמן אמת, תוכלו להציג רעיונות ללקוחות, לבצע עריכות מהירות ולשתף פעולה מרחוק עם הצוות שלכם – כל אלו יוצרים קיצור משמעותי של לוחות הזמנים בפרויקט. אחרי שתסיימו, תוכלו לצלם צילומי מסך ולייצא אנימציות ותמונות פנורמיות ולהציגן בטכנולוגיית VR (מציאות מדומה) בלחיצת כפתור.

ספריית עיבודים מוכנים לשירותכם

פיצ’ר חדש נוסף היא ספריית העיבודים Chaos Cosmos. שם תמצאו מאות ואלפי אלמנטים תלת מימדיים (אנשים, צמחייה, רהיטים, אביזרים ועוד) איכותיים המוכנים לשימוש – אותם תוכלו להוריד ישירות אל הפרויקט שלכם. לפני שאתם מורידים, תוכלו לראות את הרכיבים המוכנים לעיבוד כמצולעים ברזולוציה נמוכה בנקודת התצפית בסקצ’אפ. אל הספרייה ניתן להגיע ישירות בסרגל הכלים של ויריי, שם תוכלו לחפש, להוריד ולערוך. כדי להוריד את התכנים, תצטרכו להזין את פרטי הכניסה שלכם ל-Trimble ID.

איך נכנסים?

המנוי שלכם לסקצ’אפ סטודיו הוא דרך Windows בלבד. הוא מאפשר שימוש בלתי מוגבל ב-ויריי 5 עבור סקצ’אפ, בוויריי Vision וב-Chaos Cosmos. הורידו את ויריי דרך פורטל ניהול החשבונות שלכם תחת “המוצרים שלי” וצאו לדרך. בנוסף, תקבלו גישה ל-Chaos Cloud, שמאפשר עיבוד של המודלים התלת מימדים שלכם בענן – כך שהמחשב שלכם נשאר פנוי למשימות אחרות. זה אומר שתוכלו ליהנות מביצועים מקסימליים של ויריי בלי להשקיע סכומים גדולים בחומרה יקרה, והכל בענן – פשוט, יעיל וקל.

כדי לייעל עוד יותר את זרימת העבודה, ניתן לבדוק את סטטוס העיבוד במכשיר הנייד דרך פורטל העבודה. כדי להשתמש בענן, אתם תצטרכו נקודות זיכוי – ובתור התחלה מקבלים 20 נקודות כאלו, שתוקפן פג רק לאחר 90 יום מיום הפעלת המנוי. כמות נקודות הזיכוי שתצטרכו לעיבוד משתנה לפי מורכבות העיצוב – לדוגמא, חלל פנים גדול עם הרבה חפצים ומשטחים רפלקטיביים ידרוש יותר נקודות מאשר עיצוב בסיסי יותר. כאן תוכלו לראות סצנות לדוגמא ולהעריך את השימוש.

למי זה מתאים?

לכולם, אבל בעיקר לאנשי מקצוע בתחום האדריכלות, ההנדסה והבנייה. בזכות קלות התפעול, כולם יכולים לעבוד עם התוכנה – מתחילים ומתקדמים כאחד. ויריי עוזר לכם להציג את הסיפור שמאחורי העיצוב שלכם לכל בעלי העניין בפרויקט, ולהופיע בפני לקוחות פוטנציאליים בצורה יותר משכנעת.

דוגמאות: עיצוב חוץ

מתכננים בניין, מרחב עירוני או פיתוח נוף? שדרגו את העיצוב שלכם עם חומרים, טקסטורות, תאורה, אפקטים כמותיים ועוד. התחילו עם רינדור בזמן אמת שמאפשר לכם להציג את הרעיון שלכם במהירות וסיימו עם עיבודים פוטו-ריאליסטיים. עיבוד בוויריי מוסיף נופך של ריאליזם ושכלול לכל מודל בסקצ’אפ – גדול וקטן כאחד.

דוגמאות: עיצוב פנים

רינדור בוויריי מאפשר לכם להמחיש ללקוח את המראה והתחושות המדויקים של חלל – עוד לפני שעיצבתם אותו בפועל! תוכלו להוסיף מקורות אור טבעיים ומלאכותיים כדי להדגים כיצד אור יום ותאורת פנים ישפיעו על החלל הפנימי. וזה לא הכל – תוכלו להוסיף גם חפצים בהתאמה אישית (ריהוט, אבזור ועוד), חומרים ומרקמים. מדהים כמה שזה נראה אמיתי.

דוגמאות: עיצוב שטחי מסחר

עם גורמים שצריך לקחת בחשבון כגון תצוגות חזותיות, תאורה, זרימה במרחב ועוד – בניית שטח קמעונאי עשויה להיות יקרה ויש מעט מקום לשגיאות. בעזרת הרינדור תוכלו לדמיין, לשפר ולטייב את מאפייני העיצוב השונים לפני שאתם עוברים לשלב המידול הסופי. עיבודים באיכות גבוהה יאפשרו לכם ‘לתפוס’ בעיות מראש, ובעזרת ויריי Vision, אתם יכולים לבצע שינויים בזמן אמת.

דוגמאות: אנימציה ומציאות מדומה

היכולת לבצע אנימציות ותצוגת מציאות מדומה לא רק עוזרת לכם להציג טוב יותר כל רובד בפרויקט שלכם, אלא גם מוסיפה את אפקט ה-‘וואוו’ שלקוחות פוטנציאליים כל כך צריכים. אבל לא רק לקוחות חדשים – גם לקוחות קיימים שהפרויקט שלהם נמצא בשלבי העיצוב הסופיים ישמחו לראות מצגת עוצמתית שממחישה בצורה מציאותית את התוצאה הקרובה. אתם תוכלו לעשות את כל זה באמצעות פנורמות שמציגות את הפרויקט ‘בזמן אמת’ ועל ידי ייצוא פוטו-ריאליסטי של תצוגות 360 מעלות לצפייה במציאות מדומה.

כבר מנויים לסטודיו? אתם מקבלים את כל היכולות החדשות האלו ועוד במנוי הנוכחי שלכם.
עדיין לא מנויים? אתם יכולים ליהנות מהטבה מיוחדת. לפרטים, צרו קשר בטלפון: 072-222-4114
או באימייל: [email protected]

* הטבה זו תקפה עד 30 ביולי 2021.

מוכנים להתחיל? בואו נצא לדרך:

לסרטון הסבר על השימוש בויריי, לחצו כאן
לסרטון המסביר כיצד להכין את המודלים שלכם בסקצ’אפ לרינדור, לחצו כאן
מעוניינים לשדרג את המנוי שלכם למנוי סטודיו? לחצו כאן
רוצים להירשם למנוי? לחצו כאן

תנאים וכללים:

  • סקצ’אפ סטודיו וההתקנה של ויריי תואמים כיום למערכת ההפעלה Windows בלבד. 
  • ויריי אינו זמין לבעלי מנוי לסטודיו להשכלה גבוהה. 
  • מנויים חדשים של סקצ’אפ סטודיו יקבלו 20 קרדיטים לשימוש ב-Chaos Cloud, אלו תקפים ל-90 ימי השימוש הראשונים מתחילת פעילות המנוי. תקופת 90 הימים מתחילה כאשר המנוי נכנס לפעולה. אם יש לכם כבר מנוי קיים לסטודיו, תקופת 90 ימים מתחילה היום.
  • לא ניתן להעביר את הקרדיטים בענן למשתמשים אחרים. הקרדיטים לא יהיו זמינים בעבור ניסיון או בעת חידוש.  
  • ההטבה בתוקף עד ה-30 ליולי 2021 בשעה 23:59. 
  • ההטבה חלה על תקופת מנוי אחת בלבד.

לפרטים נוספים ולמימוש ההטבה, צרו קשר בטלפון: 072-222-4114
או באימייל: [email protected]

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה