סקצ’אפ פרו 2021: כל העדכונים, החידושים והשדרוגים!

סקצ’אפ פרו 2021: כל העדכונים, החידושים והשדרוגים!

עם למעלה מ-150,000 מנויים שיוצרים פרויקטים תלת מימדיים מדהימים עם התוכנה, סקצ’אפ מחויבת יותר מתמיד לספק את הכלים האיכותיים והחזקים ביותר, ויחד עם זאת, לדאוג שהם יהיו גם משתלמים בעבור ציבור הממדלים.  

סקצ’אפ מגיעה לשנת 2021 בגרסה הטובה ביותר שלה, ויחד עם מראה חדש ומעודכן התוכנה מציעה פיצ’רים חדשים שיעזרו לכם להתחיל פרויקטים בצורה יעילה יותר ועם בסיס יציב יותר. סקצ’אפ מביאה חידושים הקשורים לתחומי האקלים – מתוך הבנה שלסביבתו של הפרויקט יש השפעה גדולה על הצורה בה הוא אמור להיבנות, בארגון המודלים – עם תגיות, ובשיפור זרימת תהליך העבודה – עם אובייקטים חכמים שיעזרו לכם למדל בצורה מהירה ויעילה יותר. 

בואו נכיר את הכלים החדשים 

סקצ’אפ מציגה את PreDesign – דרך חדשה להתחיל למדל בתלת-מימד 

תארו לכם שכל אלמנט בפרויקט שלכם היה פועל בהרמוניה עם הסביבה הטבעית בה הוא מוקף… תנאי זה יכול להתקיים, אבל הוא דורש הבנה מקיפה של סביבתו של האתר ושלההקשרים הייחודים ביניהם – עוד לפני ששורטטו התוכניות.

בדיוק בשביל זה, יצרו בסקצ’אפ את PreDesign. כלי מחקר אקלימי חדש שיעזור למשתמשים להבין טוב יותר את הסביבה המקומית סביב הפרויקט שלהם עוד לפני שהם מתחילים לעצב בפועל. 

“PreDesign מעניקה למעצבים את התובנות הדרושות להם כדי לנקוט בגישה הוליסטית ליצירת אסטרטגיות עיצוב מתאימות ולהעברת ערך ללקוחותיהם.” Andrew Corney, מנהל מוצר ב-Trimble.

PreDesign “מושכת” נתוני מזג אוויר ספציפיים לאתר וסביבתו, יוצרת הקשרים בין האקלים לסוג הבניין, ומציעה תגובות אדריכליות מתאימות. דיאגרמות של נתיבי שמש אינטואיטיביים יציגו לכם את האזורים באתר שלכם שחשופים לשמש, כך שתוכלו לדעת אילו אזורים חשופים לחימום יתר וצריכים להיות מוצלים יותר. 

“PreDesign מספקת מידע שימושי הדרוש לנו כדי למקם את הפרויקטים שלנו בצורה שתאפשר לנו להשיג תוצאות עיצוב טובות יותר – מהתחלה”. “תפוקותיה הוויזואליות המשכנעות והתובנות החכמות שלה עוזרות לנו גם לתקשר בבירור את ערך ההצעות שלנו ללקוחות.” Adam Osterhoff, אדריכל ראשי בסטודיו Heartwood.

PreDesign לא רק מציגה תובנות סביבתיות לגבי האלמנטים בפרויקט שלכם – היא גם מציעה אסטרטגיות חלופיות לזיגוג, הצללה ותאורה עליונה לחלק הפנימי של הבניין שלכם. הכלים החדשים של סקצ’אפ יעזרו לכם לתכנן את הפרויקטים התלת מימדיים שלכם בצורה יעילה יותר – עוד לפני ההתחלה, מה שמונע בזבוז זמן ומשאבים. 

שפרו את ניהול התגיות שלכם בסקצ’אפ 

ניהול רשימות ארוכות של תגיות וסצינות יכול להיות מסורבל, במיוחד בדגמים מורכבים שמיועדים גם לתיעוד דו-מימדי ב-LayOut. בכדי להקל על העומס שיכול להיווצר, סקצ’אפ 2021 מציגה תיקיות לתגיות (בסקצ’אפ ו-LayOut) שיעזרו לכם לארגן את התגיות שלכם לטובת גישה מהירה יותר ונראות טובה יותר. 

משתמשים בתגיות להגדרת מודלים לתרחישים של עיצוב, תיעוד, דיווח או הדמיה? סדרו אותן בתיקיות וראו איך תהליך העבודה שלכם הופך למסודר הרבה יותר! עם סקצ’אפ אתם יכולים לשלוט על התצוגה של כל התגיות בתיקיה בו זמנית, או לבחור תגיות או תיקיות מסוימות – כדי להפעיל ולכבות חלקים מהמודל שלכם – על פי הצורך. 

כדי להקל על העניינים עוד יותר, סקצ’אפ 2021 מציגה גם סינון תגיות. כעת תוכלו לאפס במהירות תגית ספציפית כאשר אתם מסדרים את הסצנות או העיצוב שלכם לפי העדכונים האחרונים של סקצ’אפ בגרסת 2021. אם סידרתם את התגיות שלכם לפי שמות, תוכלו לבצע סינון מהיר כדי לבחור תגיות דומות.

מוקדם יותר השנה הוצגו שורה של תכונות שהתמקדו עוד יותר בהגברת השליטה על נראות מגש הסצנות – Scenes. באמצעות החלונית Scenes, התאפשר לבחור ולשמור אובייקטים מוסתרים על בסיס בחירת סצנה. הודות לעדכון זה, באפשרותכם לשמור את מצב הראות (בתוך) של אובייקטים מוסתרים וחתכים – לטובת שליטה רבה יותר על נראות המודל בכל סצנה. 

כדי לסכם את הכל, התווספו עצמים נסתרים לעריכה במסגרת עדכוני סקצ’אפ 2021, כך שתוכלו לבצע עריכות מדויקות בקלות.

סקצ’אפ מציגה את Live Components 

מודל מצליח הוא כזה שמאפשר תהליכי איטרציה (השנות של פעולות) ושינויים זריזים. גרסת 2021 של סקצ’אפ עושה בדיוק את זה. הכירו את Live Components.

רכיבים חיים (Live Components) הם אובייקטים הניתנים להגדרה, שמציירים את עצמם מחדש בזמן אמת. מה זה אומר בעצם? רכיבים חיים בגרסה החדשה של סקצ’אפ מאפשרים יכולת התרחבות גדולה ומהירה יותר של הפרויקט, ומביאים תועלת משמעותית במגוון שימושים: בעיצובים אדריכליים, בעיצוב פנים, בשיפור מודלים קיימים, בתכנון חללים ועוד, ובכל פעולה שדורשת איטרציה מהירה של אלמנט או מאפיינים אסתטיים.

את הרכיבים החיים אפשר למצוא במחסן ה-3D של סקצ’אפ, והם זמינים כעת להורדה לגרסה האחרונה של התוכנה. לקבלת צעדים מפורטים (באנגלית) למציאת רכיבים חיים במחסן ה-3D מתוך סקצ’אפ, לחצו כאן.

לאחר שבחרתם את הרכיב החי, תוכלו להכניס אותו ישירות למודל שלכם ולשלוט בפרמטרים של הרכיב דרך תיבת ‘הגדר רכיב חי’. תוך כדי התאמת הפרמטרים, הרכיב ישרטט את עצמו מחדש כך שיתאים לצרכים שלכם. מידע נוסף על פיצ’ר הרכיבים החיים החדש בסקצ’אפ, תוכלו למצוא כאן

עם הרכיבים החיים החדשים של סקצ’אפ 2021 אתם יכולים: להתאים מידות וגדלים לשימוש חוזר באובייקטים; לבצע התאמות בזמן אמת כדי לייצר עיצובים מפורטים יותר בפחות זמן; לבצע איטרציה מהירה של קבוצות גדולות של רכיבים בבת אחת כאשר דרישות הפרויקט משתנות ועוד. 

הרכיבים החיים של סקצ’אפ מונעים על ידי פלטפורמת עיצוב חדשה בשם Materia. בהמשך, Materia והרכיבים החיים יפתחו דרכי עבודה חדשות לגמרי בסקצ’אפ ובמוצרי Trimble. בסקצ’אפ עובדים על שיפור הביצועים והשימושים שלהם, כמו גם על פיתוח אובייקטים נוספים שיהיו זמינים לשימוש במודלים שלכם, בעתיד. 

ההשקה המוקדמת של הרכיבים החיים היא חלק מתוכנית חדשה בשם סקצ’אפ Labs. אתם יכולים לקחת חלק בדיונים לגבי החידושים בסקצ’אפ 2021 ולשתף את חוויית השימוש שלכם בפורומים של סקצ’אפ העולמית. 

העדכון וההפצה של הגרסה החדשה של סקצ’אפ לשנת 2021 מייצגים כמה שיותר את הדרך שעשתה התוכנה עד כה, ומספקים טעימה לאן היא רוצה להגיע בעתיד. 

לרכישת מנוי שנתי לסקצ’אפ פרו 2021, לחצו כאן

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה