סקצ’אפ 2020!!! כל החידושים והעדכונים

סקצ’אפ 2020!!! כל החידושים והעדכונים

כל החידושים והעדכונים בגרסה

במהלך שנת 2019 סקצ’אפ התמקדה בליקוט נתונים של הדברים החסרים למשתמשים בסקצ’אפ..כמו כל המקרים שיצא לכם להגיד “הלוואי ש- SketchUp הייתה עושה את זה טוב יותר”.

אז … תודה למי שלח הודעות ותיקשר! מתוך הבקשות והדוחות שהתקבלנו, יצרנו שיפורים בתוכנה על-מנת לייעל את זרימת העבודה שלך.

התוצאה? כמה שיפורים מרגשים ב- SketchUp 2020.

SketchUp Pro 2020: מרחב היצירה התלת-ממדי שלך

הכירו את Outliner

שינוי ארגון המודלים ב- Outliner. במאמץ להגדיל את ביצועי המידול, אין צורך יותר ליצור שכבות על שכבות. מעתה ניתן לנהל ולארגן את המודל שלך ישר בתוך Outliner. השתמשו בסמל החדש של גלגל העין הידידותי כדי להציג ולהסתיר מידע, וכך לעבור בין החלקים העיקריים במודל שלך, כמו תוכניות קומה ראשונות וריהוט.


אחיזות חדשות בתיבות הגבול

מעתה, בעת הזזת וסיבוב אובייקטים (קומפוננטים או גרופים), האובייקט יהפך לשקוף וכך תוכלו להיצמד לנקודות וקווים עם התייחסות האובייקט. אפשרות זאת עובדת גם עם כלי הסיבוב (ROTATE) וגם עם כלי הזזה (MOVE). זה יהפוך את זרימת העבודה שלך לחלקה וטובה.

שליטה טובה יותר על עצמים מוסתרים

שינוי קל שהתווסף תחת תפריט VIEW מתייחס לכך שבתפריט הנפתח VIEW הופרדו אובייקטים מגאמוטריה מוסתרת.

איך זה ישנה את זרימת העבודה שלך? ובכן, זה ייתן לך את היכולת לנהל טוב יותר גיאומטריה נסתרת וחפצים מוסתרים ויגרום לחווית מידול קלה עוד יותר. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לערוך קצוות נסתרים בנוף או במשטח מוחלק, אבל אתה עדיין רוצה להיות מסוגל להסתיר חפצים שנמצאים בקרבת מקום (כמו עצים, שיחים או מבנה) … ובכן מעתה, ניתן לעשות זאת !


עדכונים להגדרות ישויות ב- SketchUp

יש לנו כמה עדכונים למוסכמות השמות בהן אנו משתמשים כשמדברים על SketchUp. זה לא ישנה את זרימת העבודה שלך … אבל אנחנו רוצים לוודא שאתה יודע שאנחנו אומרים כמה דברים אחרת עכשיו.

מעתה, אובייקטים (Objects) יהיו מונח קולקטיבי ל: קבוצות, רכיבים ורכיבים דינמיים (groups, components, ו-dynamic components).

כמו כן, מעתה ‘Layers” יכונו בשם “Tags“. זכרו כי שני מונחים אלה הם רק שמות ולא ישפיעו על זרימת העבודה שלכם.

LayOut 2020: בקרת מסמכים

הכל קשור להחזרת השליטה … בקרת מסמכים כלומר! המיקוד עבור LayOut היה בשיפור האינטראקציה בין SketchUp ו- LayOut, בכדי לחסוך לך זמן ואנרגיה. המשמעות היא פחות קדימה ואחורה בעדכון הסצינות של SketchUp כדי להבטיח שהשרטוט יתעדכן. מעתה, במגש Sketchup Model קיימת יכולת עריכה רבה יותר, עם הגדרת שכבות פעילות.


כוח רב יותר להתאמת תצוגות הדגם

LayOut כעת מקושרת וחושפת הרבה יותר מידע על מודל ה- SketchUp. בדומה להוספת השכבות, המשמעות היא שניתן לשנות בבטחה סגנון או זווית מצלמה ישירות ב- LayOut מבלי לאבד בטעות את השינויים שלך (!!).

איך ניתן לדעת מה שונה בתצוגת ה- LayOut שלך לעומת המודל שלך? כשאתה מבצע שינויים ב- LayOut, חלקים מסרגל התפריטים יהפכו לאפורים כהים, ויזהירו אותך כי ביצעת את הדרישה. זכור: רק בגלל שביצעת כמה שינויים ב- LayOut, זה לא אומר שזה מקובע. תמיד ניתן לסנכרן מחדש את נקודות התצוגה שלך בחזרה למודל SketchUp שלך אם יש צורך.

התאמה אישית משופרת של הרישומים שלך

קח את המסמכים האלה של LayOut לשלב הבא עם דגמים ותצוגות שונות. אם יש לך דגם SketchUp אחד שקיים עם מספר נקודות תצוגה, כעת תוכל לקשר מחדש רק אחד מאותם תצוגות תצוגה לדגם SketchUp אחר. בעבר היית צריך למחוק את התצוגה המפורטת הזו, להכניס מודל SKP חדש ולאפס את כל הגדרות הסקאלה וגודל התצוגה שלה. יעיל יותר עכשיו? כן!

וזה לא הכל! יש לך גם את היכולת להחליף את נראות התגים – ישר במסמך LayOut שלך! יש לזה משמעות רבה לעניין זרימת העבודה שלך. אינך צריך ליצור סצינות נוספות רק עבור קבצי LayOut, וזה חוסך לך המון זמן של הלוך ושוב בין LayOut ל- SketchUp, שלא צריך יותר.


זה הזמן להתחיל להשתמש בגרסת 2020!
אנו מקווים כי השינויים האחרונים שלנו ב- SketchUp 2020 יציעו מספר שינויים אשר ישפיעו רבות על שיפור זרימת העבודה שלכם. רישום שמח!

רוצה להתנסות בפיצ’רים החדשים? נסו את SketchUp בחינם למשך 30 יום.
מרגישים שאתם מוכנים? קנו SketchUp.

תכונות חדשות אלה זמינות למשתמשים עם מנוי פעיל SketchUp Pro ו- SketchUp Studio וכן לבעלי רישיונות קלאסיים הפעילים עם תחזוקה ותמיכה.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה