עובדים חכם יותר, אפילו קל יותר – עם גרסת 2022 החדשה של סקצ’אפ פרו הכוללת שיפורים ב-LayOut

עובדים חכם יותר, אפילו קל יותר – עם גרסת 2022 החדשה של סקצ’אפ פרו הכוללת שיפורים ב-LayOut

סקצ’אפ השיקה את מהדורת 2022 של תוכנת המידול המובילה בעולם! הגרסה החדשה כוללת עדכונים חשובים לסקצ’אפ ו-LayOut, בואו נכיר אותם לעומק.

סקצ’אפ ממשיכה לבנות מוצר עם בסיס מוצק שמספק את כל הכלים הדרושים כדי להוציא אל הפועל עיצובים מעוררי השתאות, אותם יוצרים משתמשים בתוכנה מכל רחבי העולם. כל השינויים והשדרוגים שנכיר בכתבה זו פותחו כדי לאפשר לסקצ’אפ להמשיך להיות כלי העיצוב המומלץ לשימוש.

עדכוני 2022 תומכים במטרה זו – להלן הרשימה!

נתחיל בתוספת נחמדה של דמות בקנה מידה אשר הצטרפה לתוכנה – שעובד בסקצ’אפ החל מ-2014 ומנהל צוות שימור לקוחות מרוצים.

קבלו אותו – ניראג’ פודל!

הוספת כלי חיפוש – Search in SketchUp

החיפוש, שהוצג לראשונה ב-SketchUp for Web, הוא כעת תכונה מובנית של סקצ’אפ פרו, המאפשרת לך למצוא ולהפעיל במהירות פקודות מקוריות ותוספים מותקנים. במקום לבזבז זמן יקר בניסיון למצוא או לזכור מיקום של כלי ב-SketchUp, אפשר פשוט להקליד את השם או השאילתה הקשורה לזרימת העבודה כגון ‘גובה’, ‘מידה’ או ‘טקסט’ – וכך למצוא אותו במהירות.

כלי החיפוש נמצא בסרגל העליון הראשוני – Getting started – ומופיע בחלקו העליון השמאלי של המסך. הפקודה יושבת תחת Help – Search Sketchup

משתמשים חדשים בסקצ’אפ? זה יעזור לכם להתעדכן בממשק המשתמש ובערכת הכלים, ויאפשר לכם להתמקד בעיצוב במקום להשקיע זמן בלחפש ולמצוא את הכלים. את החיפוש עשו לפי “שם” או לפי התוצאה שנוצרת ויופיעו תוצאות רלוונטיות.

עבור משתמשים מנוסים יותר, זה יעזור להפחית את כמות שטח המסך היקר המוקדש לסרגלי כלים – אנחנו יודעים שכל סנטימטר רבוע הוא יקר! לדוגמה, במקום להציג את כל שבעת סמלי סרגל הכלים של Joint Push/Pull, כעת פשוט חפשו ‘Joint Push/Pull’, ומיד תראו איך כל הפקודות הקשורות להרחבה צצות.

וטיפ אחרון שיעזור לכם להתחיל: הדרך הטובה ביותר לשלב את החיפוש (קיצור ברירת מחדל: Shift +S) בזרימת העבודה שלכם היא להתאים אישית את קיצור הדרך כך שהפקודה תהיה ממש בהישג ידך.

כלי מידול חדשים ומשופרים

בחירת Lasso – נמצא בסרגל הכלים בהרבה של כלי הבחירה או תחת Tools > Lasso אן דרך קיצור ברירת מחדל חדש: Shift + מקש רווח.

בדומה לכלי הבחירה, כלי ה-Lasso מאפשר לכם לצייר גבולות בחירה מותאמים אישית מבלי לשנות את כיוון המצלמה. אפשר גם ליצור בחירות נפרדות מרובות בפעולת לחיצה-גרירה אחת ולבחור ישויות הרבה יותר מהר.

 

החתמת עותק

במקרה שפספסתם את זה, יש מצב חדש לכלי ה-Move (הוצג ב-2021.1.2), שנקרא Stamp ומאפשר ליצור עותקים מרובים של ישות, ‘החתמת’ כל אחד בלחיצה אחת. כלי זה שימושי לפיזור טבעי של עצמים על פני אזור נתון. לדוגמה, אתה יכול להציב במהירות דמויות בקנה מידה או פמליה אחרת בעיצוב נוף. זה גם מועיל ביצירת עותקים מרובים לאורך ציר אחד במרווחים לא קבועים, כגון הצגת מעברי חצייה במודל עיצוב עירוני.

כלי התיוג

ייעול וארגון המודל באמצעות התגיות – Tag (לשעבר שכבות – Layers): זהו כלי חדש המאפשר ללחוץ על ישויות או ישויות שנבחרו מראש כדי להחיל עליהם הגדרות תגיות מסוימות. עם הכלי Tag, אתה יכול להאיץ את ארגון המודל על-ידי תיוג אובייקטים ישירות בחלון הדוגמנות, לנקות במהירות תגיות לא רצויות ולשפר את נאמנות הדיווח על ידי שינוי בכמות גדולה של התיוג של מופעי רכיבים.

Freehand

כלי ה-Freehand מקבל גם הוא עדכון משמעותי בסקצ’אפ פרו 2022, ומעתה הדברים עובדים חלק הרבה יותר. עם ישויות עקומה חלקות יותר, אתה יכול ליצור קווים מצוירים אורגניים וחילופי Follow Me עם שונות טבעית יותר.

מכיוון שהפלט של Freehand חלק יותר, הכלי יוצר יותר מקטעים. מיד לאחר ציור עקומה, ניתן להקטין את הפילוח של העקומה בהדרגה. SketchUp נותן לך יד על ידי מתן משוב ויזואלי עם כל תוספת. יד חופשית גם מקבלת קלט נעילת ציר כדי לציין מישור ציור, וכעת ניתן לצייר על פני פנים סמוכות במישורים שונים.

טיפ חם: יצירת עיקולים עם כלי ה-Freehand מספקים במיוחד ליצירה עם חרט.

Tangent Inference Lock

באמצעות בוררי ההסקה המשיקית החדשים עבור כלים של 2-Point ו-3-Point Arc, כעת תוכל לציין ולנעול במהירות את נקודת המגע של הקשת מקצה או קשת קיימים. לא רק שהקשת המשיקת צפויה יותר, אלא שהיא גם מאפשרת לך ליצור פרצופים מעוקלים בפרק זמן קצר יותר. חוסך זמן לניצחון!

חיפוש סצנות  

אם אתה יוצר פלטי הדמיה ארכיטקטונית או תיעוד בנייה, כנראה שאתה יוצר הרבה סצנות שונות כדי להעביר את הפרטים המורכבים האלה. כתוצאה מכך צריך לסרוק חזותית רשימות סצנות ארוכות עם שמות מקודדים. לוקח זמן, נכון? עם Scene Search, מסנן חיפוש חדש הסמוך ללשונית Scene, כעת תוכל לזהות במהירות ולקפוץ אל הסצנה הרצויה. קלי קלות!

שינויים נוספים בסקצ’אפ 2022

בגרסת 2021.1, סקצ’אפ שמה את המיקוד על שיפור העקביות של אופן הפעולה של המודלים מכלי לכלי, במיוחד בעשרת כלי הליבה של התוכנה – וזה לא נעצר שם. בגרסת 2022 ישנם כמה שינויים בולטים בהתנהגות הכלים לסרט מדידה, מסווג, מרקם מיקום וטיפים להסקת כיוון במהדורה זו.

LayOut

 

LayOut חוזרת לאור הזרקורים בשנת 2022, עם עדכוני טקסט אוטומטיים וכלי ה”מצא והחלף”, LayOut תאפשר לך לעבוד מהר יותר ויעילה יותר מאי פעם.

תוויות Auto-Text מבוססות Viewport

בנוסף לתוויות קיימות המושכות תכונות של ישות או רכיבים מיציאות התצוגה של SketchUp ב-LayOut, אנו מציגים תגיות אוטומטיות חדשות שניתן לבחור מהתפריט Auto-Text ביצירת תוויות או תוויות תבניות.

אתה יכול להשתמש בכל התוויות האלה בספרי אלבום או עם מובילי תוויות שקופים. זה אומר שאתה יכול לגרור תוויות טקסט אוטומטי מתוך אלבום, לחץ על אנטר כדי לגרור את מוביל התווית, ואז הערך המשויך לאותו נקודת מבט יוצג אוטומטית. זה כמו קסם, אבל יותר צפוי.

התגיות האלו כלולות: <SceneName>, <SceneDescription>, <Scale>, <Ratio>, and <Coordinates()> parameter input

עם תוויות Auto-Text חדשות ומשופרות המבוססות על נקודת מבט, תוכל להשתמש ביותר מהמידע המוטמע במודלים של SketchUp תוך כדי חיבור מסמכים, מה שהופך את התבניות שלך לחזקות ויעילות יותר. לדוגמה, אתה יכול לבחור את שם הסצנה או התיאור שלך באמצעות תג Auto-Text כדי לאכלס אוטומטית כותרת ציור. לאחר מכן השתמש בתג <Scale> כדי להציג את קנה המידה של נקודת התצוגה הנוכחית. אם קנה המידה של נקודת התצוגה של הדגם משתנה, קריאת קנה המידה תתעדכן אוטומטית.

גלה כיצד להשתמש בהם בתיעוד של מרכז העזרה שלנו.

טקסט אוטומטי של ניהול דפים

יצירה ותחזוקה ידנית של תוכן עניינים יכולה להיות גוזלת זמן ונוטה לשגיאות, אבל זה לא חייב להיות עם שיפורים חדשים בניהול בלוק כותרת.

<PageCount>

משלים את תג <PageNumber> הקיים שלנו, <PageCount> מציג את מספר הדפים בטווח שאתה יכול להגדיר. עם <PageCount>, משתמשים יכולים לציין את דף ההתחלה (היכן מתחיל טווח מסוים), את סגנון התווים ואת העמוד האחרון של הטווח. תכונה זו שימושית בעת פיתוח אינדקס או תוכן עניינים בתחילת מסמך ה-LayOut שלך.

<PageName()>

עם התג <PageName>, אתה יכול להשתמש בשם של דף שאינו הדף הנוכחי. לדוגמה, אם ברצונך להציג את שם העמוד במיקום השלישי של המסמך שלך, תזין את <PageName(3)>. אפילו טוב יותר, שם הדף מתעדכן באופן דינמי כאשר דפים מתווספים, נמחקים או מסודרים מחדש, וחוסך המון זמן בעת ​​פיתוח וגיבוש תוכן העניינים שלך.

רצף אוטומטי של טקסט

בקשת תכונה ארוכת שנים, Sequence Auto-Text היא תג Auto-Text חדש שמתגבר באופן אוטומטי בעת שכפול. תגיות אלו משמשות להוספת הערות לציורים ודמויות במהירות, ליצירת כותרות ציור ממוספרות, אגדות ומקרי שימוש רבים אחרים שהיו דורשים בעבר עריכת טקסט בין כל עותק – תהליך ידני ומפרך כאחד. כמו <PageNumber> טקסט אוטומטי, אתה יכול לשכפל ולבצע מחדש את תג הרצף כמה פעמים שתרצה.

אבל רגע, יש עוד! אם תמחק תג רצף, תוכל למספר מחדש תיבות טקסט עבור תג רצף נתון על פני מסמך שלם במהירות ובקלות באמצעות פקודה אחת – Renumber Sequence.

כדי לעזור לך להתחיל עם כל תכונות הטקסט האוטומטי החדשות ב-LayOut, אנו מוסיפים שני עמודים חדשים לכל אחד מאלבוני הכותרות של LayOut.

מצא והחלף טקסט

ישנן מספר דרכים ליצור ולהעתיק טקסט במהירות על פני מספר עמודים במסמך LayOut. אבל שינוי טקסט על פני מסמך שלם תמיד היה סוג של כאב. אתה צריך מסרק עדין כדי לבדוק כל עמוד (ותיבת טקסט) במסמך שלך. אם אתה חובב יעילות כמונו, אתה תאהב Find & Replace ב-LayOut! עם חיפוש והחלפה, שינויים בטקסט בבחירה, בעמוד או במסמך הם תהליך מהיר בהרבה. זה לא רק עוזר להאיץ את תהליך ה-QA, אלא שאתה יכול לעדכן כותרות ציור, מספרי עמודים, חומרי בנייה שצוינו ולתקן שגיאות הקלדה, הכל במכה אחת.

כמו באפליקציות אחרות, ניתן להפעיל את Find & Replace באמצעות קיצור הדרך Ctrl/Command + F ומתפריט הטקסט ב-LayOut.

בחירת זום

הסר השהיית זום עם פקודת ההקשר החדשה של Zoom Selection שאומצה מ-SketchUp. כאשר דפי LayOut גדלים לפרטים ומורכבות, הם עלולים להפוך למסורבלים לניווט עם פונקציונליות הגלילה לזום. כעת, אתה יכול לקפוץ לרמת הזום הרצויה בבחירה נתונה ב-LayOut, ולהוריד את הסבירות של עיכובים לא רצויים בהגדלה (או התקרבות, אם אתה מתקרב יותר מדי!). אז קדימה, התרחק.

שיפורי ביצועים ואיכות

תמיכה מקורית ב-M1 עבור SketchUp ב-Mac
אנו מציעים כעת תוכנית התקנה אוניברסלית המאפשרת ל-SketchUp Pro לפעול ‘מקורית’ במכשירי Mac עם פלטפורמת החומרה M1 (הוצגה בסוף 2020).

מתקין 2022 תומך גם בהתקנה ובהפעלה של SketchUp במכשירי Mac עם מעבדי אינטל. המשמעות היא שכל אנשי אפל שלכם לא צריכים לקבוע איזו ערכת שבבים מפעילה את ה-Mac שלכם כדי להתקין את SketchUp Pro.

ממשק API של בונה ישויות

צור כמויות גדולות של גיאומטריה אפילו מהר יותר באמצעות Ruby API עם ממשק ה-API החדש של Entities Builder. עבור משתמשים שמייצרים כמויות גדולות של גיאומטריה (1000+ ישויות), תבחין בתהליך הרבה יותר מהיר. כמה יותר מהיר, אתם שואלים?

באמצעות קוד היבואן .obj הקיים בתמונה למעלה, המגדל עם 22,000 משטחים מיובאים שהיה מיובא ב-389 שניות, או כשש וחצי דקות. עם ממשק ה-API החדש של Entities Builder, הגיע בפחות מתשע שניות.

שיפורי איכות בולטים נוספים כוללים ביצועי Explode, גזירת מצלמה כלי חתך.

הפידבקים מהמשתמשים עוזרת לנו ולסקצ’אפ העולמית לשפר את המערכת האקולוגית של SketchUp כך שחבילת המוצרים שלנו תישאר חלק חיוני מתהליך העבודה העיצובית של המשתמשים שלנו. אל תהיו זרים – המשיכו לתת לנו משובים ושתפו אותנו בעבודות שלכם במדיה החברתית (אנחנו אוהבים לראות את העיצובים המדהימים האלה).

קח את הצעד הבא במסע התלת מימד שלך:

חקור את כל העדכונים של 2022 – הירשם ל-SketchUp ובמידה ואתה לא משתמש בסקצ’אפ, התחל ניסיון חינם ל-30 יום, על ידי הקשת הכפתור בתחתית האתר.

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה