במיוחד לקורונה: הכלי שיעזור לכם לשמור על הריחוק החברתי

במיוחד לקורונה: הכלי שיעזור לכם לשמור על הריחוק החברתי

כלי חינמי מבוסס SketchUp של חברת MODELUR לתכנון חלל העבודה בעולם פוסט קורונה

הכירו את מחשבון ה-CoviDistance, הכלי העיצובי שיעזור לכם לתכנן סידורי ישיבה שמקפידים על המרחק מתאים בין אנשים במרחב העבודה. המחשבון מיושם כתוסף SketchUp ועובד ממש כמו כלי התכנון העירוני בו Modelur עושה שימוש כדי לאתר טעויות עיצוב פוטנציאליות ולסמן אותן מבעוד מועד.

איך זה עובד?

אתם קובעים את המרחק המינימלי המותר שיש לשמור בין הכיסאות, והכלי מציג באופן ויזואלי איזה מהכיסאות אינם עומדים בהגדרות המרחק שנקבעו. המידע מתעדכן תוך כדי תנועה, כך שגם כשאתם מזיזים את הכיסאות במודל התלת מימד, תמיד תוכלו לדעת איפה עומד הסידור שלכם.

הוספה והסרה של כיסאות ושולחנות לעיצוב שלכם נעשית בקלות – אתם פשוט צריכים לבחור אותם מהספרייה הנתונה או ליצור כפילות של אלו שכבר קיימים בתצוגה. הודות ליכולות הגדולות של SketchUp, אתם יכולים להוסיף עיצובים משלכם או לבחור את אלה שנעשו על ידי אחרים – אותם תוכלו למצוא במחסן ה-3Dwarehouse.

הכלי ניתן לשימוש בחינם ואנו מקווים שהוא יתגלה כמועיל ויסייע להתאים את מרחב העבודה לנורמות הריחוק החברתי החדשות הדרושות במשרדים, במסעדות ובמפעלים, ויעזור להפחית את הסיכון בקרב אנשים שחוזרים לעבודה במקומות אלה.

ה-CoviDistance v0.2 זמין להורדה מיידית, הדרך הקלה ביותר להתחיל להשתמש בו היא עם הקבצים שהוספנו למטה. שימו לב, מחשבון CoviDistance אינו תוכנה עצמאית וצריך להפעיל אותו כתוסף לגרסת שולחן העבודה של SketchUp 3D.

CoviDistance v0.2 זמין להורדה מיידית עם הקשה על הקישור כאן modelur_covidistance_v0.2,

אנו ממליצים להתחיל להשתמש יחד עם קבצי דוגמה אלה. CoviDistanceExampleFiles

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה