יהיה בסגר! מנצלים את הזמן בבית ללמוד ולשפר את יכולות המידול בתלת מימד

יהיה בסגר! מנצלים את הזמן בבית ללמוד ולשפר את יכולות המידול בתלת מימד

שוב פעם סגר – נכון שזה סופר מבאס. אין ברירה – עם השנה הלא יציבה בלשון המעטה שעוברת על העולם, אנחנו צריכים להתרגל לשינויי מצב מהירים – כשפתאום אנחנו מוצאים את עצמנו בבית, בלי אפשרות לצאת ולהסתובב. אפשר לבכות על מר גורלנו, ואפשר גם לנצל את הזמן בחוכמה. שלושה שבועות זה המון זמן, ומלבד ההזדמנות שנוצרה (שוב) לבלות המון זמן בחיק המשפחה, הזמן הזה מעניק לנו גם הזדמנות נהדרת להעמיק את הידע ולשפר את היכולות במידול בתלת מימד. 

אז אם אתם כבר משתמשים בסקצ’אפ ביום יום בעבודה שלכם, או בין אם התוודעתם לתוכנה רק לאחרונה ואם בכלל עוד לא שמעתם את השם סקצ’אפ אבל אתם מתעניינים להתחיל למדל בתלת מימד, הכנו לכם רשימה של מקורות חינמיים, שימושיים במיוחד, שיכניסו אתכם לעניינים ויאפשרו לכם להתחיל למדל בסקצ’אפ – בלי להתקהל ובלי להפר את מגבלת 500 המטרים : ) 

בלוג סקצ’אפ ישראל:

בבלוג באתר האינטרנט שלנו מחכים לכם עשרות מאמרים אינפורמטביים ומעשיים שיכניסו אתכם לעולם של סקצ’אפ, ויתנו לכם עוד מבט על היכולות הכמעט בלתי מוגבלות של תוכנת המידול בתל מימד. 

לכל הפוסטים בבלוג באתר של סקצ’אפ ישראל, לחצו כאן

ערוץ היוטיוב של סקצ’אפ העולמית:

בערוץ היוטיוב של סקצ’אפ העולמית, תמצאו מאות סרטוני הדרכה שנותנים מענה כמעט לכל נושא שקשור לתוכנה. החל מטיפים קצרצרים ומאד מועילים, ועד להקלטות של פרויקטיי מידול שלמים ששודרו בשידור חי ונשמרו בערוץ. מומלץ בחום!  

לערוץ היוטיוב של סקצ’אפ העולמית, לחצו כאן

30 יום ניסיון חינם עם SketchUp Pro: 

מרגישים שאתם מוכנים לדבר האמיתי? אפשר להוריד את תוכנת SketchUp Pro למשך 30 יום – בחינם! היכנסו לאתר שלנו, שם תמצאו הסברים שיענו לכם על כל מה שאתם צריכים. 

להורדת תוכנת SketchUp Pro בחינם למשך 30 יום, לחצו כאן

מידול באונליין עם SketchUp for web

מידול בסקצ’אפ בחינם – באונליין! אפשר למדל בתלת מימד ולגלות את היכולות של סקצ’אפ גם בלי להוריד את התוכנה. מהמחשב הנייח, הנייד או מהטאבלט… לחצו על הקישור למטה, והתחילו למדל! 

ל-SketchUp for web, לחצו כאן

אפליקציית SketchUp for schools:

 באפליקציה הייעודית למורים ותלמידים של סקצ’אפ, תוכלו למצוא תכנים שהותאמו במיוחד לתחום החינוך, כולל תוכניות לימודים ועזרי לימוד שיעזרו לכם להנגיש את סקצ’אפ לתלמידים, ולהכניס אותם לעולם המידול בתלת מימד.

אפליקציית SketchUp for schools זמינה בחינם למחזיקי חשבון G SUITE של GMAIL עד סוף חודש ספטמבר 2020. כדי להתחיל לעבוד, לחצו כאן

 

עקבו אחרינו!

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות! עדכונים חשובים, טיפים, פרויקטים מעניינים שאנחנו מציגים ועוד ועוד – אם עדיין לא עשיתם את זה, זה הזמן לעקוב. 

לדף הפייסבוק שלנו, לחצו כאן

לחשבון האינסטגרם שלנו, לחצו כאן

בואו ללמוד איתנו!

מעוניינים להירשם לקורס פרונטלי או קורס אונליין המועבר בזום? 

לרשימת הקורסים שלנו ולהרשמה, לחצו כאן

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה