כל השיפורים והחידושים בגרסת סקצ’אפ 2017

כל השיפורים והחידושים בגרסת סקצ’אפ 2017

ביצועים

האם יש דבר חשוב יותר מהמהירות, המעברים החלקים ומהמהימנות של SketchUp בעבודה עם המודלים שלך?

במהדורה זו, ביצענו שיפורים משמעותיים בכל מגזר הגרפיקה שלנו, המאפשר שיפור ביצועים לרוחבה של התוכנה. השינויים מתרחשים בתוכנת סקצ’אפ, במאגר הרכיבים 3D Warehouse, ב-Layout, ב-my.SketchUp, וב-Trimble Connect – כעת כולם תחת מטרייה אחת של מנוע אלגוריתמים, המאפשרים תזוזה חלקה עם פקודת Orbit.

שקיפות

יחד עם השיפור בנושא הגרפיקה שלנו, בוצעו שיפורים משמעותיים לשקיפות, אשר כעת אמור לרנדר באיכות גבוהה וקצב תקשורת מהיר יותר. SketchUp כעת טובה יותר בעצם האפשרות להציג משטחים מרובים עם שקיפויות שונות, ובכך לספק תחושה מציאותית יותר של עומק פני כמה משטחים. וגם למען הסדר הטוב, הוספנו את היכולת לכוונן את רמת האטימות במצב רנטגן (X-Ray).

שרטוט

ללחוץ …. ולשחרר!
אנחנו תמיד משחיזים את כל הפרטים הקטנים שהופכים SketchUp למהירה ומדויקת.

מידול באיכות DPI גבוהה

ההתייחסות להיסקים ולהיקשים כוונו למוניטורים בחדות גבוהה (כמו תצוגת Ratina של אפל). עובי הקווים גם כן הותאמו לקנה מידה גבוה, כך שאפשר להתרחק מהמסך.

הסטה חכמה

פקודת ההסטה החדשה תוקנה ותימנע מגאומטריה חופפת להצטלב סביב מרכזה. בכל פעם שתלחצו על “F” תתבצע הסטה נקייה. (דבר זה עודכן אפילו בתוכנת layout!).

יצירת משטחים ניצבים לנקודת התייחסות

הוספה האפשרות לשרטט בצורה של ניצב אל משטח מסוים. רחפו מעל משטח ו-SketchUp יראה את ההיקש המציג את האפשרות לניצב. דבר זה יוצג בצבע ורוד.

מלבנים מקובעים ביחס לצירים

מעתה, כלי המלבן יכול לנצל את נעילת ציר דרך מקשי המקלדת. כמו כן, עם שרטוט מלבן על ציר מסוים, החזקת מקש Shift תנעל את הציר!

התאמת צבע הצירים

 

ב- SketchUp 2017, אנו מציגים התאמה אישית עבור צבעים המציגים את הצירים וההיסקים של SketchUp. אנחנו מקווים שאנשים עם לקות ראיה ורמה מסוימת של עיוורון צבעים ישתמשו בהתאמה זו ויהפכו את SketchUp ו-Layout מותאמת עבורם.

טבלאות

מסמכים גדולים לעתים קרובות מכילים מידע חשוב, ולשם כך בנינו טבלאות, דרך מצוינת לנהל גיליונות אלקטרוניים ב-layout. צרו טבלה מאפס, או ייבאו טבלה בפורמט CSV או קובץ Excel. טבלאות מתנהגות בדיוק כמו גיליונות אלקטרוניים אחרים: הן מאפשרות עריכת טקסט, תאים בסגנון, אפשרות לשינוי עמודות ושורות … Layout מקושרת תמיד לגיליון האלקטרוני המקורי אותו ייבאת, כך שעדכון טבלת Excel, תעודכן ישירות ב-Layout על-ידי הקשת Click!

ייצוא לפורמט DWG

מכיוון שאנשים רבים משתמשים במידול מסקצ’אפ ולאחר מכן ממשיכים ביישומי CAD אחרים,  כל מערך הייצוא עבור שני הפורמטים DWG ו-DXF עבר התאמה ושכלול. הכל כדי להפוך את חיי המשתמשים לקלים יותר. הדבר בוצע גם בתוכנות Sketchup וגם בתוכנת Layout.

קובץ DWG אחד

בעבר, קובץ Layout המונה עשרה עמודים היה מייצא עשרה קבצים של Dwg. עכשיו בעת הייצוא, מתקבל קובץ Dwg אחד עם עשר לשוניות נפרדות עבור כל דף.

ישויות נשמרות

בגרסאות קודמות, גופים LayOut כמו מידות, חלקי תמונות, וכיתוב מקושר היו מתפוצצים לקווים בעת הייצוא. עכשיו, הם מיובאים בזריזות לתוך AutoCAD ומתנהגים בדיוק כצפוי.

התאמה לקנה מידה חכם

ייצוא בתוכנת Layout כעת חכמה מספיק כדי לבצע התאמה לקנה מידה בעת הייצוא לשטח הנייר או ושטח המודל. בהיקף עצמי עבור גודל נייר או בשטח תכנון. שרטוט גופים כמו תוויות, ומצולעים יותאמו לגודל הנייר. קווי המודל יותאמו לשטח מודל. הללויה!

הגדרת שכבה על-ידי צבע

הוספנו אופציה ‘להגדיר שכבה על-ידי צבע’ בעת ייצוא לקובץ CAD, כך שכל הגאומטריה הנמצאת בשכבה מסוימת יכולה לעבור בצבע אחד. כברירת מחדל, של ייצוא קווים הוא שהקו השחור המוצג בסקצ’אפ על רקע לבן, יהפוך לקו לבן על רקע שחור בתוכנת CAD.

Extension Manager

כלי חדש זה מנהל את כל ההרחבות אשר הורדתם אל הסקצ’אפ שלך. מכאן, קל להפעיל ולכבות הרחבות, להתאים אישית ואף להסיר לגמרי. Extension Manager גם מציג חתימה דיגיטלית של התוסף, וממפה אותו בכך שענה על אבטחת סקצ’אפ כדי להיות בשימוש.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה