עיצוב רהיטים לחללים משרדיים: הדרך הדנית

עיצוב רהיטים לחללים משרדיים: הדרך הדנית

לפני עשר שנים, Icons of Denmark ביססה עצמה כמפיצה של ריהוט דני לשוק הבריטי. מאז, הם עובדים בחריצות כדי לתרגם את העיצוב הדני ליוצריו. בגישתם הייחודית המובילה בשוק הם מביאים עיצוב דני למשרד המודרני … ספה מלוטשת אחת בכל פעם.

אולם התצוגה “The Icons of Denmark”  ממוקם בקלרקנוול, לונדון. החלל המהמם הזה היה ביתו של SketchUp לשבוע העיצוב של קלרקנוול בארבע השנים האחרונות.

ספר לנו על הרקע של “Icons of Denmark”
“Icons of Denmark” החלו כסוכנות ריהוט מסורתית למדי, המייצגת את מותגי הרהיטים הדנים לשוק הבריטי. תמיד הייתה לנו גישה מעשית לייצוג רהיטים ולהתגאות בכך שאנחנו בקיאים מאוד במוצרים שלנו. יש לנו ידע טכני גבוה לגבי אופן השימוש ברהיטים, אילו סוגים של יישומים יש לרהיטים ופעילויות מסוימות במשרד בו הרהיטים רלוונטיים.

גישה זו הובילה אותנו לתכנון וייצור מוצרים. לקחנו את מה שלמדנו בשוק ועכשיו עובדים עם מעצבים דנים בכדי להמציא ריהוט חדש למשרד המודרני.

אנו עוסקים בבסיס לקוחות בינלאומי אשר אנו מתעדכנים בעיצוב וריהוט דני באמצעות מוצרים שאנו מייצרים. הפרויקטים שלנו הם בעיקר פרויקטים מסחריים גדולים.

BANK מספקת שלל שילובים הכוללים מודול פינתי שמתאים לדפוסים שונים של חלל, פונקציה ואינטראקציה.

איך עברתם מנציגים של העיצוב הדני ליוצרים?
כאשר מעצבי הרהיטים שייצגנו החליטו להשיק מוצרים חדשים, נדרשנו לצאת לשוק ולמכור. עבודה זו לא תמיד שיקפה את מה שחשבנו על המוצר ושימושיותו בשוק … שהזדקנה לנו מעט.

בשנת 2016 נקטנו בצעדים הראשונים ליצירת המוצר הראשון שלנו. הצלחנו לתדרך מעצב ויצרן דני כיצד אנו רוצים להכין ספה, שהפכה לדוגמא הראשונה לאופן בו אנו יוצרים רהיטים כיום.

מה ייחודי בגישה שלך ליצירת מוצרים חדשים?
הדרך בה אנו מעצבים רהיטים כיום מובילה במיוחד בשוק. כשהתחלנו, היו הרבה מוצרים למגורים שהובאו לסביבת מקום העבודה. לעומת זאת, אנו שוקלים צרכים ספציפיים במקום העבודה ויוצרים עיצובים המבוססים על אלה.

התהליך שלנו מתחיל בזיהוי פערים בשוק: אנו מבחינים בצורך מסוים או באזור בפרוייקט שאין לנו מענה אליו מבחינת המוצרים המתאימים לו. בשיתוף פעולה עם מעצבים ויצרני מוצר, אנחנו חוברים יחד ומייצרים את המוצר החדש. זה מה שמבדיל אותנו מחברות רבות אחרות. אנו בשום דרך לא מובלים על-ידי עיצוב מוצר. אנו מובלים על ידי הצרכים של מעצבי פנים ולקוחות.

הגב הגבוה הפרטי פונה לפרטיות עבור פנים מסחריים, ומספק מרחב להתמקד בו ולארח פגישות בלתי פורמליות – ללא צורך בחלוקה או חלוקת חדרים.

לדוגמא, התחום האחרון שזיהינו הוא ישיבה לאירועים. ישיבה לאירועים היא דבר שלעתים קרובות מעוצב בהתאמה אישית לכל פרויקט. זיהינו זאת כשטח למוצר חדש. מכיוון שהפכנו למנוסים מאוד בייצור ספות ועבודות ריפוד, החלטנו לטבול בקטגוריה זו.

ליצירת ספה חדשה זו התחלנו לנסח תחילה בדו-ממד, הסכמנו על מימדים וקונספטים מסוימים. זה פותח אז כמודל תלת מימד שנבנה בסופו של דבר בסדנה שלנו בדנמרק.

לאחר שיצרנו אב-טיפוס, אנו חוזרים ללוח השרטוט כדי לחדד את המודל התלת-ממדי ולסיים את היצירה – לבחון את הפרטים הסופיים כמו תפרים ומיקום הרגליים. זהו התהליך בו השתמשנו עבור המוצר החדש שלנו, BANK, בו התחלנו בשבוע העיצוב של קלרקנוול.

וריאציה נוספת של ספת BANK. פיתרון הניתן להתאמה אישית ונוח במיוחד

מה הייתה החוויה הראשונה שלך בשימוש ב- SketchUp?
המפגש הראשון שלי עם המוצר היה בשנת 2007 בעת מכירת רהיטים ליצרן דני. נתקלתי בתוכנה דרך אדריכל. די התרגשתי מהתוצאה, והתחלתי לקדם את הכלי בקרב סוחרי רהיטים ככלי פוטנציאלי בו יוכלו להגדיר את המוצרים שלנו.

כשעברתי ללונדון בשנת 2009, אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה להעלות את הדגמים שלנו למחסן תלת מימד של סקצ’אפ (3dwarehouse) ולהתחיל להשתמש בפלטפורמה כחלק בלתי נפרד מתהליך המכירה שלנו. ההיבט הידידותי למשתמש של 3D Warehouse ו- SketchUp Pro עצמו איפשר לי להמיר את כל DWGs שלנו לקבצי SKP ולהפוך אותם לזמינים יותר בפומבי.

מהר מאוד גילינו שאנחנו משיגים מספר עצום של הורדות ומוצרים לא מבוטלים של מוצרים אלה. עשר שנים אחר כך אנו עדיין משתמשים בפלטפורמה כדי להעלות ולשתף את הדגמים שלנו.

SketchUp הוא כלי בו אנו משתמשים בשלוש קטגוריות שונות של העסק שלנו: עיצוב מוצר, תצורה ועיצוב פנים.

האם אתה יכול לדבר על אולם התצוגה שלך והמוצרים בו. האם כל אלה תוכננו ב- SketchUp?
אנו עובדים עם מעצבי מוצר רבים. כרגע אנו עובדים עם מעצב אחד בשם פיטר בארת (Peter Barrath) שמפתח את העיצובים שלו ב- SketchUp. כמי שמיומן בריפוד ובניית ספות, הוא משתמש ב-SketchUp ועושה זאת תוך כדי חקירה ושימוש עצמי. sketchup הוא כלי שהוא מצא נוח ומהיר לעבוד איתו.

הספה הפרטית הייתה אחד הפתרונות הראשונים שנוצרו תחת המותג Icons of Denmark על ידי פיטר. מוצר זה התבסס על כמה עקרונות בסיסיים מאוד בנושא נוחות, גובה המושב וגמישות הגודל. התהליך התחיל בניסוח דו-מימדי. דגמי תלת-מימד נוצרו ב- SketchUp מאותם רעיונות ראשוניים. לאחר שנבנה האבטיפוס הראשון בדנמרק, שלחנו אותו לאולם התצוגה שלנו בלונדון.

יצירת איזון מושלם בין ישיבה נינוחה לבין ישיבה של אכילה לא פורמלית.

השתמשנו באב-טיפוס זה כדי לקבל משוב בשוק ולהבין מה עוד צריך לעשות כדי לשפר את הפונקציה והצורה לפני שהכנסנו אותו לשוק. כמעט שנה לאחר מכן הספה הפרטית נולדה למעשה כמוצר שלם מהמחקר והפיתוח שלנו עם קהילת עיצוב הפנים המסחרית של לונדון.

היכן אתה רואה את הערך הרב ביותר מ- SketchUp?
מרבית עיצובי המוצרים שלנו זמינים בגדלים וגימורים שונים הניתנים להגדרה לפרויקט הספציפי של הלקוח.

כשהתחלנו למכור למשל שולחנות ישיבות, הבנו שזה יתרון לאפשר ללקוחות לבחור את הגודל שלהם. אנו יכולים לדמיין ולהגדיר את הטבלאות מהעיצוב הקיים שלנו כך שיתאימו בדיוק לצרכי הלקוחות. כאן אנו משתמשים ב- SketchUp מדי יום. צוות המכירות שלנו בן עשרה אנשים משתמשים במוצר.

סדרת “שולחנות הפורום” מגיעה במגוון גדלים וצבעים לחלקו העליון של השולחן, למסגרת ולקצה.

מכיוון שניתן לייצר את המוצרים שלנו לפי מידה, אנו מעבירים פרטים כמו מיקום הרגליים, פיצול החלקים בטבלה ושילוב הכוח. אם הלקוח רוצה פרט קצה ספציפי, אנחנו יכולים להציג זאת. יש להציג זאת במהירות כדי לקבל את המחויבות מצד הלקוחות שלנו וכדי שכולנו נהיה מסונכרנים. ב”שולחן הפורום” שלנו, למשל, יש גיאומטריה די פשוטה אשר מאפשרת התאמה אישית מהירה של המוצר. אנו יכולים לצייר מחדש את שולחנות אלה בקלות רבה תוך כדי התאמתם לרצון הלקוח.

אנו שולחים את התכניות הללו למפיקים שלנו בדנמרק כאשר אנו מבצעים את ההזמנות. זה מאפשר לנו לסנכרן מהר מאוד עם המפיקים והיצרנים לפני שמבצעים הזמנה. כאן למעשה אנו מוצאים את הערך הגדול ביותר של SketchUp לעסק שלנו.

הזכרת ש- “Icons of Denmark” תורמים ליצירה בעיצוב פנים של פרויקט. איך נראית זרימת עבודה זו?
לעתים קרובות אנו מוזמנים להציע את המוצרים שלנו בשיתוף עם אדריכל. באופן דומה, לפעמים אנו משתפים פעולה כאשר האדריכל זקוק להשראה מסוימת למערך מסוים וזה לעיתים קרובות דורש זמן תפנית מהיר.

כאן, SketchUp מאפשר לנו להיות חלק פעיל בעבודת העיצוב על-ידי הצבת תצורה מלאה של הרהיטים שלנו ולהציג אותם יחד עם הצעות של משתפי הפעולה שלנו, ולא סתם להציג ספה אחת בודדת.

המושב, הגב והחזית של ה- SMILE LOUNGE ניתנים לריפוד בבדים שונים המאפשרים אינסוף הזדמנויות ליצור עיצוב שמתאים לחלל שלכם.

במקרה זה, אנו ניקח תקציר ממעצב פנים או אדריכל, נציע כמה רעיונות לחלל עם המוצרים שלנו, ונכין הצעה למתווה של החלל. זה לא רק מראה את המוצרים האישיים שלנו אלא מראה כיצד המוצרים יעבדו במקום בקנה מידה גדול יותר.

כשמדובר בעיצוב פנים, אני חושב שכאן באמת מוצאים חלק מהמוצרים שלנו. לדוגמא הספה EC1 היא ספה מודולרית. אתה יכול לשחק עם החלקים השונים של המוצר הזה, לשנות אותם על סמך המרחב שאתה נמצא בו.

וזה חשוב לנו לא פחות משתי הדרכים הקודמות שציינתי אנו משתמשים בסקצ’אפ. אתה רוצה את המוצר בגודל מסוים אבל אתה גם רוצה אותו בצורה מסוימת ומיצוב. אני חושב שזו הסיבה שה- EC1 הוכח להיות אחד המוצרים הפופולריים ביותר שלנו במחסן תלת-ממד.

EC1 מבוסס על אלמנטים מודולריים מרובעים, מושלם לייעול ישיבה רכה באזורים עם מגבלות שטח.

איך אתה משלב בין כלי עיצוב שונים אשר מצויים בצוות שלך?
מלבד קו הספות שלנו, מעצבי המוצרים האחרים שלנו עובדים ב- SolidWorks. ללא קשר לזרימת העבודה של מעצבי המוצר, כל השרטוטים מוזנים לקבצי DWG, מה שמאפשר לנו לעבוד על פי תבנית שנוכל לקרוא ולהביא להיגיון במהירות.

כאן שוב הופך SketchUp לתשתית. אנו תמיד מבקשים ממעצבי המוצרים שלנו העובדים ב- SolidWorks להציג לנו דגם DWG. לאחר מכן אנו יכולים ליצור מודלים של SketchUp לשיתוף באמצעות 3DWarehouse או להשתמש בעצמנו כאשר אנו מגדירים או משתמשים במוצרים באתר.

לצורך הייצוא, זה מאוד שימושי לנו שנוכל ליצור DWGs באופן מיידי כקובצי דו-מימד או תלת-מימד של המוצרים שאנו מעצבים מההתחלה. SketchUp מספק לנו יתרון תאימות בין כל בעלי העניין שאיתם אנו עובדים.

היכן נוכל למצוא דוגמאות נוספות לעבודה שלכם?
* אתר אינטרנט
* אינסטגרם
* פרויקטים נבחרים

על “Icons of Denmark”
מאז הקמתם בשנת 2009, “Icons of Denmark” התפרסמה כבית הלונדוני של עיצוב דני עבור עיצוב פנים מסחריים. מחויבותיה להביא את מיטב העיצוב הדני לשוק הפנים המסחרי בבריטניה ומחוצה לה, ג’ספר בשיתוף פעולה עם “Icons of Denmark” עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מעגל מעצבים ובעלי מלאכה מוכשרים המחזיקים קסם עמוק ליופי מעודן, חומרים טבעיים ופונקציונליים. עיצוב שהדנים מתגאים בו

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה