הדור הבא של תכנון שטחי האחסון החכמים – SketchUp For Logistics

הדור הבא של תכנון שטחי האחסון החכמים – SketchUp For Logistics

הקורונה פגעה בלא מעט מגזרים ואנשים, אך יש גם תהליכים שהיא עזרה להאיץ, ובעיקר המעבר לעבודה מהבית ותחום ה-E-commerce, המסחר האלקטרוני. מרבית המדינות בעולם חייבו את האזרחים שלהן בסגר – נושם או פחות במהלך החודשים האחרונים, ולפעמים אפילו יותר מפעם אחת, אך האנשים בבית לא הפסיקו לרכוש – ובמיוחד מוצרי מזון ומוצרים חיוניים אחרים.

עולם ה-E-commerce מתבסס על מסחר – והענקיות השולטות בתחום כמו Ali Express, אמזון וכו’ מחזיקות במחסני ענק המשתרעים על פני אלפים רבים של דונמים – ובשטחי מסחר אלו, המכילים מיליוני מוצרים, תכנון נכון של המרחב הוא שם המשחק, והוא בעל השפעה על יעילותה של החברה, וכיוצא מכך – על רווחיותה. תהליך שליחת המוצר, שכולל איתור, ליקוט (הוצאה מהמדף) ועד להכנה לשילוח ללקוח, חייב להתבצע מהר – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בענקיות השולטות בתחום שמקבלות ומשלחות מיליוני הזמנות מידי יום, לכל רחבי העולם. בלא מעט מן ההאנגרים האלו, נמצא לעיתים קרובות רובוטים שמבצעים את עבודת הליקוט.


כמו במגוון תחומים אחרים, גם בתחום ה-E-commerce והלוגיסטיקה, סקצ’אפ יכולה לעזור ולסייע בתכנון חכם ויעיל של האנגרים ומחסנים. על ידי יצירה ועיצוב של מודלים תלת מימדיים בסקצ’אפ – עוד לפני הבנייה בפועל, אתם יכולים לתכנן את המרחב הלוגיסטי שלכם בצורה הטובה ביותר – כזו שתאפשר ניצול מלא של הפונקציונליות שלו. יתרה מכך – סקצ’אפ גם מאפשרת לכם למקם עצמים במרחב כמו אנשים או מכונות ניידות (מלגזות), כך שתוכלו לתכנן גם את תהליך העבודה המיטבי עבור החברה שלכם.

סק’צאפ משלבת קלות תפעול ודיוק, עם ממשק אינטואיטיבי. אתם יכולים ליצור מגוון דגמים במהירות – מתכנון החלל כולו ועד תכנון של עגלת מדפים. כליי רינדור ואנימציה מתקדמים העומדים לרשותכם, מאפשרים לכם להכניס חיים וצבע למודלים שלכם, ולהמחיש אותם בצורה ריאליסטית. אתם יכולים לשפר את היכולות ולהתאים את סקצ’אפ עוד יותר לצרכים שלכם – בעזרת מגוון הרחבות המוצעות במחסן ההרחבות של סקצ’אפ, ובשימוש ביכולות הרינדור והיכולות הפוטוריאליסטיות.

האפשרות לייצר דוחות עם מידע (דאטה) נותנת ערך למודל שיצרתם, והופכת אותו לכלי עבודה יעיל. אתם יכולים לעצב את הדוחות ולסנן את המידע החשוב לכם – לפי בחירתכם! השתמשו ברכיבים דינמיים (Dynamic Components) כדי ליצור מגוון של אובייקטים עם פרמטרים מוגדרים ותכונות מפורטות – אלו ניתנות לעריכה ולהתאמה אישית במגוון רב של הגדרות.

שילוב של מודלים תלת מימדיים עם יכולות מציאות מדומה:

צאו לסיורי VR במודל שלכם בקנה מידה של 1:1 כדי להכיר את הפרויקט לעומק. זהו כלי רב ערך כאשר אתם צריכים לתכנן וליצור מרחב לוגיסטי חכם בעבור החברה שלכם, או להציג פרויקט עתידי ללקוח.

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה