סקצ’אפ 2020.2 – חידושים ושדרוגים

סקצ’אפ 2020.2 – חידושים ושדרוגים

לאחר שבחודש ינואר הצגנו את גרסת 2020 החדשה של סקצ’אפ, ואחרי שהצגנו שדרוג נוסף לתוכנה – סקצ’אפ 2020.1 בחודש אפריל שעבר, אנו שמחים להודיע היום על עדכון נוסף בתוכנה, שמוסיף כמה יכולות חשובות ושדרוגים מעניינים.

התייחסות קווית לכלי הקו ב-SketchUp

הסקת נתונים ב-SketchUp מגיעה בכל הצורות והגדלים. אחד המובנים שבהם הוא ההסקה הליניארית (הקווית) המאפשרת הצמדה או נעילה לצירים האדומים, הירוקים והכחולים. כמובן, ההסקה הליניארית גורמת ל-SketchUp לעבוד, אך היא גם יכולה להפריע. לדוגמה, אם אתם עובדים עם חללים קטנים מאוד או עם התייחסות לתמונות.

כצעד ראשון בכיוון זה, כלי הקו כולל כעת מקש שינוי [(ALT) ב-Win ו-(CMD) ב-Mac] כדי להפעיל ולכבות את ההתייחסות הקווית הליניארית, כך שתוכלו ליצור קווים עם/בלי שתוצג ההתייחסות. אתם יכול לכבות את כל ההסקות, או להתקבע רק על ציר מקביל וניצב. כמובן שאתם עדיין יכול לקפוץ להסקה ספציפית – אדום, ירוק, כחול או מג’נטה – באמצעות מקשי החצים.

אנו שוקלים להרחיב את הרעיון הזה, ולכן נשמח לשמוע את הפידבקים שלכם.

חדש – הלחמת קצוות מובנית בסקצ’אפ

בעדכון הקודם, שנכנס לפעולה בחודש אפריל האחרון, הטמענו בממשק התכנות שלנו את האפשרות להלחים קצוות, על מנת לסייע, להאיץ ולייעל את תהליך העבודה עם הרחבות שדרשו פעולות אלו. כחלק מעדכון זה, הוספנו את כלי ה-‘Weld Edges’ לכלים המובנים של סקצ’אפ – משמעות הדבר היא שכעת תוכלו לחבר פינות וקשתות ל-polyline בלי להתקין הרחבה ייעודית לעניין.

במידה ולא יצא לכם עדיין לבצע הלחמת פינות בעזרת ‘Weld Edges’, אנו ממליצים לכם לנסות את זה בכל שטח שתרצו למתוח / לצמצם – לביצוע בצורה חלקה וללא בעיות. בחרו את הקצוות שתרצו לחבר, לחצו על מקש ימני ובחרו > ‘Weld Edges’.

תיהנו מיותר שליטה ברוחב קו, בצבע ובתבנית על ידי תיוג ב-LayOut

במהלך השנים העמקנו את הידע שלנו לגבי האופן בו משתמשי סקצ’אפ עושים שימוש בתוכניות העבודה כדי ליצור רישומי LayOut מדהימים. המסקנה הגדולה והמשמעותית ביותר שלנו – שזה יהיה נהדר אם כדי לקבל שרטוטים שיראו כמו שאתם רוצים, לא תצטרכו לערום נקודות תצוגה העלולות להשפיע על הביצועים.

היום, אנו שמחים לשתף כי מעתה תוכלו לשלוט בסגנון הקו של SketchUp Tags ב-LayOut. לפני עדכון זה, ביצוע רינדור של תכנית תצוגה עם קווים במשקלים שונים, משמעותו הסתרת תכונות גיאומטריות חשובות, יצירת סצינות שונות ותכניות עבודה ב-LayOut. סקצ’אפ 2020.2 מאפשרת לכם להתאים את רוחב הקצה, הצבעים הצבע, את ה-dash pattern ואת ה-dash scale בתצוגה אחת על ידי הקצאת תגים ועיצובם.

מעתה תוכלו ליהנות משליטה טובה יותר על סגנונות הקווים בשרטוטים ארכיטקטוניים, ברישומי הפקה, רישומי פרטים, או באילוסטרציות כלליות. נשמח לשמוע איך התרשמתם, ויותר מכך – נשמח לראות את העבודות שלכם. כאן תוכלו לשתף דוגמאות לשרטוטים שיצרתם ב-SketchUp וב-LayOut.

תפעול נעים יותר במסמכי LayOut גדולים יותר

מסמכי LayOut יעילים יתאפיינו בסידור של viewports, תמונות, וקטורים גרפיים ותוויות. ככל שהדפים הופכים מורכבים והמסמכים מתארכים, ביצוע פעולות הופך להיות איטי יותר. כדי לעזור להאיץ את הפעולות על קבצים גדולים, שינינו את הדרך בה מתבצעות פעולות ההעברה, ההעתקה וקנה המידה. כעת, תוכלו ליהנות מתצוגה מקדימה של LayOut לפעולות אלו, כך שתוכלו להתרשם מהתוצאה, עוד לפני שתדרשו לבצע את הפעולות בזמן אמת. כשתשלימו פעולת העברה, העתקה או קנה מידה, LayOut יצייר מחדש את הפעולה שביצעתם. שינוי זה נראה אמנם מינורי יחסית, אך הוא מביא לתחושה מרעננת בעבודה עם LayOut, ומשפר את היעילות וזרימת תהליך העבודה.

צילומי אוויר ברזולוציה גבוהה עם שיפורים הכוללים הוספת מיקום

למקרה שעוד לא שמעתם, בשבוע שעבר התחלנו לשתף פעולה בצורה רשמית עם חברת Nearmap, ומעתה תוכלו למצוא בסקצ’אפ צילומי אוויר ברזולוציה גבוהה. והחדשות הטובות ביותר? כל הצילומים שתמצאו בסקצ’אפ לא יהיו בני יותר מ-12 חודשים. מעתה, תוכלו להוסיף עוד המחשה מציאותית לעיצובים ולפרויקטים שלכם.

אנו מקווים שתחקרו את הפיצ’רים החדשים שהוספנו לתוכנה, וכמובן שנשמח אם גם תודיעו לנו כיצד הם משפיעים על זרימת העבודה שלכם. הפידבקים שאנחנו מקבלים מכם, הם אלו שמאפשרים לנו להמשיך ולשפר את SketchUp, ואנחנו מעריכים כל עבודה בפני עצמה.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה