השינוי הדיגיטלי בחללי פנים מסחריים

השינוי הדיגיטלי בחללי פנים מסחריים

מייקל קנוזה, אנליסט גרפיקה של מוצרים, במחלקת שיתוף הפעולה הוויזואלית המיוחדת מסביר בפוסט כאן איך Steelcase מציגה באמצעות סקצ’אפ חדשנות במקום העבודה, ויוצרת חללים שעוזרים לאנשים לעבוד, ללמוד ולהבריא.

Steelcase הוקמה בשנת 1912. הפטנט הראשון שלהם היה של סל פסולת מתכת; החלפת נצרים בפלדה הייתה חידוש מציל חיים באותה תקופה בערים צפופות, בהן שריפות התפשטו במהירות.

מאז הקימה החברה שורשים כיצרנית ריהוט משרדי מובילה. עם זאת, הם לא עוד חברה ליצור רהיטים. Steelcase מבדילה את עצמה עם הידע העמוק שלה בתעשיית הפנים המסחרית וכן במחלקת שיתוף הפעולה הוויזואלית המיוחדת שלה. מחלקה זו מסייעת בתקשורת של מוצרים בהתאמה אישית לפני הייצור שלהם.

לאורך השנים, Steelcase ניצבת בחזית השינוי בתחום הפנים המסחרי. בין הטרנספורמציה הדיגיטלית לבין דרישות הרגולציה המשתנות, קאנזה ראה את התעשייה צומחת והופכת.

שינויים אלה הובילו את עיצוב המוצר כמו גם את האופן שבו Steelcase עובדת עם לקוחותיה. במקום לייצר רק רהיטים בגודל אחד שמתאימים לכל מקום העבודה, הם היו צריכים להסתגל לדרישות בהתאמה אישית ולצרכי הייעוץ. בעסקי ריהוט משרדי, תמיד היה צורך לייצר מה שמכונה ‘מיוחד’. הפקת רעיונות ותקשורתם במתכונת חזותית מהירה לתוכנת תכנון חלל היא המפתח.

טרנדים , טרנדים ועוד טרנדים

סביבת העבודה מורכבת יותר מבעבר. אנשים עובדים שעות ארוכות יותר ובשנים האחרונות רואים את עלייתם של עבודה מרחוק. חלק מהעובדים נהנים מלהיות במשרד (מדורג במקום שני) ואילו אחרים מעדיפים לעבוד מהבית (מדורג במקום ראשון) או מבית קפה (מדורג במקום שלישי). אז, מה הם בדיוק המקומות המועדפים על הציבור לעבודה? לדברי הסוציולוג ריי אולדנבורג, סביבת עבודה ביתית ממוקמת במקום הראשון, בעוד שעבודה מבית קפה במקום השלישי ואילו המשרד ממוקם במקום שני.

“מקומות” אלה – ובמיוחד “מקומות שלישיים” מתחילים להגדיר את מקום העבודה המודרני, שיש בו ארגונים מובילים שקופצים לשפץ מחדש את מקום העבודה שלהם. עם גורמים כמו הגדלת הדרישות העסקיות, שעות העבודה הארוכות יותר, ועובדים מרוחקים יותר שיש לקחת בחשבון, חברות מנסות למצוא דרכים לסייע בהגברת הנוחות, היעילות והחדשנות של העובדים.

אז, מה מושך עובדים ל”מקומות שלישיים”?

פרנק גרציאנו, מנהל יישומים מתקדמים ב- Steelcase, אומר כי “היכולת לעבוד בלי עמיתים שעוצרים אותך, ריהוט לאונג ‘עם תחושה ביתית, זמזום מלא אנשים, גישה לאוכל טוב, ואווירה מושכת. “מקומות שלישיים – בעיקרם, הם מקומות ציבוריים שעוזרים לאנשים לעבור את היום או לאפשר להם להתכנס. מקומות אלו הינם חדשנות מעוררת השראה ומסעירה שיחות ברחבי התרבות המערבית.

מעסיקים שמבינים בחשיבותם של מקומות שלישיים, מנסים לתפוס את מהותם על-ידי יצירת מרחבים בתוך מקומות העבודה המתחדשים, אשר יקדמו יצירתיות וחדשנות. דוגמה למגמה זו בפעולה היא בית הקפה החדש של גוגל שנפתח בקמפוס בקליפורניה.

“אנו מביאים את הנוחות של הבית והקהילה של המקום השלישי, למקום העבודה כדי להפוך את המשרד למקום הטוב ביותר לעבוד בו,” אמר גרציאנו. “כשאתה עושה את זה, זה משנה את האופי הגופני ואת החוויה החברתית של מקום העבודה. זה מטפח שינוי בתרבות העבודה. ”

 

חיבור עיצוב לערכי הלקוח

לא רק שיש מגמות במקום העבודה עבור עובדים ומעסיקים, אלא שיש לכך גם השפעה על התעשייה אשר מושפעת מתנועה זו: עיצוב ריהוט מותאם אישית במקומות העבודה.

“אנו רואים צורך עצום להתאים ליצירה משותפת בין הלקוח, המעצב והמחלקה שלי המטפלת ברהיטים מיוחדים עבור Steelcase,” אומר קאנזה. “חשוב לכל בעלי העניין להיות באותו דף ולעצב עבור אותה מטרה”

“אנו מאמינים כי מתן הפתרונות הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו מתחיל בכך שהם מבטיחים ליצור פתרונות הטובים ביותר לסביבה שלנו. זו הסיבה שבכל שלב בדרך – דרך עיצוב, ייצור, אספקה ​​ומחזור חיי מוצר – אנו שוקלים את ההשפעה של העבודה שלנו על אנשים ועל הסביבה ומגלים הזדמנויות לשפר את המצב, “אומר גרציאנו.

בהמשך הדברים הם גם מתייעצים עם לקוחות בודדים כדי להבטיח שההצעות שלהם עומדות ביעדי הקיימות של כל חברה.

קווי החזית של טרנספורמציה במקום העבודה

בכל רחבי העולם, הלקוחות דורשים פתרונות יצירתיים וחסכוניים לצרכי הריהוט המשרדי המיוחדים להם. הצוות ב- Steelcase מבצע שעות של מחקר על התנהגות ומגמות בעבודה במשרד על-מנת לעמוד בקצב הדרישה של הלקוח. לאחר מכן הצוות קובע אם ניתן לייצר את העיצוב.

“אנו חוקרים את הכדאיות והעלות של מוצר מיוחד ומעבירים אותו באמצעות תהליך התקשורת החזותי המיוחד שלנו”, אומר קנוזה.

לקוחות הזקוקים למוצרים בהתאמה אישית מצפים לראות איך זה ייראה לפני שהם מתחייבים לרכישה. בתגובה, מעצבי הסוכנות של Steelcase צריכים להציג את מוצריהם המוצעים בתכניות דו-ממדיות ותלת ממדיות אשר ממחישות את המוצר ביחס לחלל.

שימוש בטכנולוגיה כדי לחדש

בנוסף להיותה בחזית החידוש העיצובי והמגמות במקום העבודה, Steelcase משתמשת גם בטכנולוגיה כדי להניע יוזמות אלה קדימה.

הם היו היצרנים הראשונים שנרשמו בספריית המודלים התלת-ממדיים הגדולה בעולם, 3D Warehouse, וכעת הם מהיצרנים הגדולים ביותר של מודלי תלת מימד בפלטפורמה.

“היינו שומרים את דגמי ה- CAD שלנו ב- SketchUp ומעלים אותם למחסן תלת-ממד שמשתמשים יוכלו להוריד אותם”, אומר קנוזה. “כיום ישנם אלפי הורדות של דגמים אלה. מחסן תלת הממד היה מבשר לאופן בו אנו מארחים כעת סמלי SketchUp באתר Steelcase.com. ”

סמל הוא מונח המשמש לדגם תלת ממדי המייצג מוצר בתוכנת התכנון של Steelcase. כאשר ניגשים לסמל, מוצגים נתונים הקשורים למידע כמו צבעים, גימורים, חומרים ודוחות עלות. מידע זה ארוז כולו בתוכנת התכנון המסייעת למעצבי סוחרים לארגן אותם לתוכניות קומה. ללא סמלים אלה, היה קשה לתכנן תצורות משרדיות עם מוצרי Steelcase.

 

2 תמונות חסרות

טכנולוגיה חדשה פירושה תהליכי עבודה חדשים בעזרת SketchUp. תהליכים אלה השפיעו על תהליך פיתוח המוצרים המיוחדים ועל התכנון הרעיוני. תהליכים חדשים אלה מאפשרים למעצבים, מהנדסים, אנשי מכירות ונציגים לעבוד יחד על עיצובים של מוצרים – מה שהופך את הצורך בשיתוף פעולה לחשוב עוד יותר.

“אנו משתמשים ב- SketchUp בתהליך זה. אנו משתמשים בו ככלי קומפוזיציה, מייבאים סוגים שונים של דגמי CAD ומוסיפים להם כדי ליצור תקשורת חזותית “, אומר קנוזה, כשהוא מסביר את היתרונות של SketchUp בחברה שלהם.

להלן שתי פונקציות המשגשגות מהשימוש ב- SketchUp בפרט:

אימות תכנון ולימודי יישום: פונקציה זו מסייעת ללקוחות וסוחרי רהיטים לדמיין כיצד ייראה מוצר חדש (ומיוחד) בעת ייצורו. כדי לעזור בהדמיה הם משתמשים במודלים תלת ממדיים של מוצר מיוחד ומכניסים אותם לתוכנית דו-ממדית. אימות ומחקר תכנון זה קובעים את צרכי הלקוחות לפני שמבקשים דגם מוקדם או אב-טיפוס של המוצר.

תקשורת חזותית עיצובית מיוחדת: זו מחלקה חדשה שהקים קנוזה, ושם הוא רואה את הערך האמיתי של SketchUp. במסגרת מחלקה זו הצוות מפתח את הסמלים המיוחדים של פריטי ריהוט בהתאמה אישית.

“אנו משתמשים ב- SketchUp מכיוון שאנו צריכים דרך לתקשר חזותית את בקשת הלקוחות למוצר בעיצוב מיוחד. הסמל (הדגם) המיוחד מייצג עיצוב שנבדק על-ידי נציג הנדסה. הם מסיקים אם Steelcase יכולה לתכנן ולייצרה [פריטים בהתאמה אישית] לפני שאנו מייצרים אותם בפועל, “אומר קנוזה. “אם נוכל להראות לסוחרים כיצד ייראה מוצר, נוכל להעלות אותם על הסיפון ולהסכים לרכוש אותו לפני שנבלה מאמץ הנדסי כלשהו.”

היכולת של מחלקה זו להמחיש במהירות היא קריטית לצורכי העבודה מול לקוחותיהם.

“אפילו אם לא נזכה בהזדמנות למכור דגם מיוחד, אנו שומרים טיוטות אלו באתר עבור הסוחרים שישמשו לפרויקטים עתידיים”, אומר קאנזה. “זהו שימוש חוזר במשהו שהושקע בו מאמץ ואושרו מבחינה טכנית על-ידי מהנדסים וכך בעתיד ניתן במהירות לייצר אותם. SketchUp הוא המפתח להצלחת המחלקה החדשה הזו.

“זוהי דרך חסכונית ויעילה לפתח תמונות מוצר מיוחדות”, מצהיר קנוזה. “בעזרת היעילות שקיימת באמצעות SketchUp ו- LayOut, פיתחנו למעלה מ- 10,000 דגמים של עיצובים קודמים שנעשו בעבר.”

הם גם מקבלים קצת עזרה מכמה הרחבות מובילות: Cleanup3 ו- FredoScale.

שיתוף הידע של SketchUp ברחבי העולם

השימוש ב- SketchUp ב- Steelcase אינו מוגבל רק לארצות הברית. הם משתמשים בו ברחבי העולם במרכזים עסקיים אחרים. קנוזה אף מארח פגישה גלובלית בה כל אזור בעולם משתף את שיטות העבודה המומלצות של SketchUp.

“היתרונות שאני רואה הם פעולה הדדית של הפלטפורמה, קלות שימוש ועקומת למידה מהירה. זה מאפשר לכל המחלקות שלנו לשתף פעולה בציטוטים מיוחדים לעיצוב מוצרים, במהירות וביעילות. ”

למידע נוסף על Steelcase.

מקור:

 https://www.steelcase.com/research/articles/topics/employee-engagement/real-work/

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה