מעיצוב רעיוני לבנייה

מעיצוב רעיוני לבנייה

Northpower Stålhallar הינה חברת בנייה שבסיסה בשטוקהולם, שבדיה, המתמחה בבניית מחסנים. הם בונים מחסנים תעשייתיים באמצעות SketchUp מעיצוב רעיוני לשלב הבנייה, כולל LayOut לתיעוד בנייה.

Northpower Stålhallar נוצר בשנת 2006 על-ידי שני אחים מצפון שוודיה. היינו משהו שונה לחלוטין מהחברה שאתה רואה היום. המייסדים שלנו ישבו לבד במשרד קטן. מאז החברה גדלה לכמעט חמישים עובדים. יש לנו חמישה עשר אנשים העובדים במשרד, חמישה רתכים במחלקת הייצור שלנו, והשאר מפוזר על אתרי עבודה שונים הבונים את הפרויקטים.

  ספר לנו על החוויה הראשונה שלך עם SketchUp … מתי בפעם הראשונה השתמשת ב- SketchUp ומדוע?


בהתחלה, האחים ראו חברות בנייה אחרות כי עבודת 2D וחשבו: ” הייתי לא רוצה כדי להשתמש 2D, 3D משום שאנו רוצים כדי . להשתמש העיצובים נראים הרבה יותר טוב” אז הם התחילו לחפש את התוכניות שהיו בשוק.

חברה הושיטה להם סולם לפרויקט ואחד המייסדים הבחין שהוא נמשך ב- SketchUp . הוא חשב: “אם הם יכולים לעשות את זה, גם אני.” אז הוא הוריד את SketchUp וניסה. הוא אהב את זה. נוסף על כך, המחיר היה נמוך בהרבה משאר התוכניות שניסיתי … עדיף!

  האם אתה יכול לספר לנו על המרחב בו אנו נמצאים ברגע זה ועיצובו ב- SketchUp? נשמח לערוך סיור וירטואלי

כשנכנסים דרך הדלת, בכניסה, יש לך נוף של יחידת הייצור שלנו. כל מה שנעשה שם מעוצב ב- SketchUp. אתה יכול לראות כיצד הפלדה מרותכת. ב- Northpower Stålhallar אנו מוקדשים למבני פלדה, כך כמובן שהבניין שלנו בנוי עם מבנה פלדה.

מהאולם ניגשים לסאונות (חובה בשבדיה). יש גם חדר אוכל, בו אנו יושבים ואוכלים יחד ארוחת צהריים. אם תעלו במעלית תגיעו למשרדינו. כשתעלו תוכלו לראות סלון גדול ופתוח עם ספות וטלוויזיות בהן תוכלו לשבת ולהירגע בזמן ההמתנה לפגישה. יש לנו גם טניס שולחן, ביליארד וחדר כושר. אנו מודלים את הכל ב- SketchUp. הציירים ציירו את העיצובים בדיוק של הדגם אותו אנו מראים להם. כל הרהיטים הם גם בדגם SketchUp. משרד זה מדויק למילימטר של דגם SketchUp.

בפרויקט טיפוסי, ללקוח שלנו יש מושג מה הוא רוצה לבנות. אנחנו יושבים עם לקוחות ומדברים על הצרכים שלהם. הצוות שלנו שואב רעיון ראשוני בשידור חי ב- SketchUp. אנו מגדירים את הגודל, את החלל ואת העדפותיהם, שואלים אותם שאלות כמו “אתה רוצה קיר פה או שם? האם אתה זקוק לחלון או כאן? זה הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עם SketchUp : אנו מחליטים הכל ישירות ומהר מאוד. אם הלקוח מספיק הגדיר את מבוקשו, נוכל לצייר ולהעביר רעיון ראשוני זה תוך מספר שעות. זה אידיאלי.

זה תמיד מעניין כשאתה מתחיל לעבוד עם לקוח ורואה את דגמי התלת מימד. בהתחלה הם רואים כמה אתה יכול לדגמן וכמה מהר. הם רגילים לעשות רישומים על נייר, למחוק אותם, לצייר אותם שוב וכן הלאה … כשהם רואים כמה אנחנו עושים ב- SketchUp, הם אומרים: “אה! אני צריך ללמוד את זה. “

לאחר שנסיים את העיצוב הראשוני, עלינו לעשות את הרישומים. אנו משתמשים ב- LayOut בכדי להציג ציורים בפני לקוחותינו. קל לעדכן את התיעוד שלנו באמצעות LayOut, מכיוון שאנו מבצעים התאמות לדגם. לקוחותינו נדרשים בדרך כלל להציג תוכניות ארכיטקטוניות למינהל לאישור העבודה. תוכניות אלה מאפשרות למינהל הציבורי להבין את העיצוב שלנו. מאלו, אנו מקבלים אישור לבנות.

כאשר הלקוח מקבל את ההיתר, אנו מתחילים בתוכניות הבנייה. למהנדסים שלנו לוקח כשבוע לעבוד על מסמכי בנייה. בינתיים אנו מבקשים את החומרים מהספקים שלנו ואנחנו מקבלים אותם.

  איך אתה עובד עם הספקים שלך באמצעות SketchUp?


אנחנו תמיד לוחצים על היצרנים לתת לנו הכל בתלת מימד , ואומרים להם שאם הם לא יכולים לצייר את זה בתלת מימד, לא נקנה אותם. עשינו את זה לפני שנתיים וכמעט כולם עקבו אחריו. אז היום, כשאנחנו מבקשים משהו, אנו שולחים להם את המודל שלנו ומראים להם מה אנחנו צריכים. הם מסתכלים על זה ויכולים לומר: “אנחנו יכולים לספק את הקטעים האלה במחיר הזה.”

כאשר אנו מסכימים, הם שולחים לנו חלקים ספציפיים של מודל התלת מימד, בדרך כלל כקבצי IFC ואנחנו מייבאים אותו למודל SketchUp שלנו כדי לבדוק אם יש קונפליקט, בודקים אותו ישירות ב- SketchUp. הרבה יותר קל להסתכל על זה במודל תלת מימדי מאשר ברישומי דו מימד עם מדידות.

  כשאתה מתחיל פרויקט חדש ב- SketchUp … אתה מתחיל מהתחלה? האם יש לך זרימת עבודה שחוסכת לך זמן בעבודה על פרויקט חדש? 


אנו מיישמים אמצעים סטנדרטיים שאנו מיישמים על הדגמים ככל שניתן. הרבה יותר קל לנו להשתמש ב- SketchUp באופן זה, כמערכת רשת. אנו גורמים ללקוחות להשתמש בתקנים אלה כדי שנוכל לעצב ולבנות אותם ביתר קלות

אנו גם מתחילים את רוב הפרויקטים ממודל סטנדרטי . משם, אנו רוצים לקחת פתרונות מדגמי תלת מימד קודמים. אנו מעתיקים פתרונות מפרויקט לפרויקט. כשאתם מעצבים בתלת מימד, קל מאוד לעשות זאת. יצרנו ספריה ב- SketchUp כדי לעזור לאסוף פתרונות שמצאנו בעבר. עכשיו, אנו פשוט גוררים אותם ישירות מהספריה לדגם.

  כחברה שמשתמשת ב- SketchUp מעיצוב רעיוני לשלב הבנייה, האם תוכלו לשתף את דעתכם לגבי השימוש ב- SketchUp לבניית מודל?


לפני שהתחלתי ב Northpower Stålhallar, כל מה ששמעתי היה שאנשים השתמשו ב- SketchUp כדי לעצב רעיון איך זה יהיה ; השכבה החיצונית, נניח. עם זאת, למדתי שאתה יכול להשתמש בו כדי לעצב בדיוק מה ואיך תבנה.

כמהנדסים, אם משהו ייכשל 3 מילימטרים, הוא לא יתאים. אנו מציירים הכל כדי לאתר את הדיוק … ו- SketchUp עושה זאת בצורה מושלמת.

  איך משתמשים במודלים של SketchUp כדי לעבוד בשטח עם אנשי בנייה?


אנו חולקים את הדגמים עם עובדי הבנייה שלנו , זה חוסך לנו זמן רב : הם יכולים לראות אותם באתר באמצעות המחשבים הניידים או הטלפונים שלהם ובכל פעם שאנחנו מעדכנים משהו חשוב, הם רואים את אותם עדכונים במודל. אנו יודעים שתראה את הדגם, ולכן חשוב שהוא יהיה מעודכן ומדויק. הבנו שככל שאנשי הבנייה שלנו משתמשים במוצר כך יהיו לנו פחות שאלות.

לפני כן נשאל אותנו שאלות על מדידה על קרן למשל. כעת, הם רואים את המודל בעצמם ועונים על שאלותיהם שלהם. יותר קל לגשת למידע ישירות מהעיצוב.

חלק צוותי הבנייה שלנו אין ניסיון קודם עם SketchUp , אבל בתור אחד היתרונות של SketchUp היא קל זה ללמוד (לעומת תוכניות אחרות), ישבנו איתם כמה שעות ו ללמוד לפרש מודל גישה למידע חשוב.

  מה הצעד הבא שתעשו בשימוש ב- SketchUp?


אנו מנסים להרחיב את השימוש ב”ליצור דוח “ כדי לקבל מידע נוסף על המודלים שלנו. אנו מנסים לכלול מידע נוסף גם בדוגמנות. מה שאנחנו רוצים שדגמי התלת מימד שלנו יהיו כמה שיותר מידע כדי שהמודל הוא הדבר היחיד שעלינו לעבוד איתו.

  הכלי האהוב עליך?


לטפס ולסובב!

  תוספים שבלעדיהם אינך יכול לחיות?


IRender, CleanUp, Cutlist, Layer Auto בלתי נראה

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה