מעצבים את הדרך חזרה למשרד

מעצבים את הדרך חזרה למשרד

וירוס הקורונה מכריח חברות לדמיין מחדש כיצד תראה סביבת המשרד ואיך היא תתפקד תחת מגבלות הריחוק החברתי בטווח הקצר ובטווח הארוך. חברות רבות פותחות אט אט את משרדיהן בפני העובדים, והשאלה הגדולה היא איך יתאימו עצמם מקומות העבודה הקיימים לשגרה החדשה. כיצד נצליח לשמור על ריחוק חברתי כדי להבטיח שכולם יהיו בטוחים?

שילבנו את מיטב המוחות כדי למצוא פתרונות שיעזרו לארגונים וחברות מכל רחבי העולם לחזור לשגרת עבודה  בביטחון. 

עקבו אחר הצעדים המובאים כאן כדי להתחיל את המסע שלכם חזרה למשרד.

שלב 1: צרו מודל 3D של סביבת העבודה שלכם

הדרך הקלה ביותר להבין את הקיבולת האמיתית של מרחב העבודה שלכם ולקיים דיון לגביה, היא על ידי יצירת מודל תלת ממדי. לא כולם יבינו שרטוטים של קומת משרד, אבל כולם מדברים תלת מימד! סקצ’אפ (SketchUp) הוא הכלי המהיר והקל ביותר לשימוש כדי ליצור מודל תלת מימד, המאפשר לכם לשתף פעולה עם הצוות – מבלי להיות באותו שטח.

התחילו עם CAD, או אפילו רק עם תמונה של מרחב העבודה שלכם, ותוכלו להתחיל ליצור אותו מאפס. 

אם אינכם בטוחים כיצד להתחיל, נסו את מסלול הקמפוס הזה בסקצ’אפ (SketchUp) שעוסק ב-3 דרכים לשיפור תהליך העבודה שלכם בהעברה מ-CAD לתלת מימד. כמו כן, תוכלו להיעזר בספרות המקצועית שלנו ולהירשם גם לקורס סקצ’אפ אינטרנטי או פרונטלי

שלב 2: אכלסו את המודל שלכם עם נכסי 3D מדויקים 

לאחר שהמודל של המשרד שלכם מוכן, הוסיפו ריהוט, ציוד ואובקייטים נוספים, והפכו אותו למדויק יותר ולכזה המייצג וממחיש באופן כמה שיותר דומה לחלל העבודה בפועל. עם למעלה מ-4 וחצי מיליון דגמים שנבנו מראש במחסן התלת מימד של SketchUp, סביר מאוד שתמצאו את אותם רהיטים בדיוק כמו אלו שבמשרד שלכם, כך שלא תצטרכו ליצור אותם מאפס. ככה חוסכים זמן יקר!

אל תדאגו אם אינכם יודעים אלו רהיטים בדיוק יש לכם במשרד. שימוש בקטגוריות המפורטות במחסן הרכיבים מאפשר היום, יותר מתמיד, ביתר קלות, למצוא עצמים לשימושים ספציפיים כמו לדוגמא “ריהוט לעסקים ומוסדות.”

שלב 3: התאימו את סביבת המשרד שלכם לתקנות הריחוק החברתי החדשות 

עכשיו הגיע הזמן להתאים את הדגם שבניתם כך שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם. בעזרת תוספי SketchUp, באפשרותכם להוסיף לתוכנה פונקציות כך שתוכלו להתאים אותה לצורכי המידול הספציפיים שלכם – כולל התאמת חלל העבודה כך שיתאים לתקנות הריחוק החברתי המקובלות.

כדי להוכיח כמה זה יעיל, ביקשנו מחברינו מחברת AgiliCity “לפרוץ” במהירות לתוסף ה-Modelur הפופולרי שלהם ולהפוך אותו למערכת התראה שמודיעה למשתמש ברגע שאובייקטים כמו כיסאות או אפילו אנשים ממוקמים קרוב מדי זה לזה. מוזמנים לנסות את כלי ה- “CoviDistance” ולעצב את המרחב הבטוח שלכם. התוסף זמין להורדה בחינם! 

תוכלו גם להיעזר בקהילה שלנו כדי למצוא רעיונות העוסקים בדרכים חכמות לארגון מחדש של הרהיטים הקיימים במרחב העבודה שלכם כך שיתאימו לנורמות הריחוק החברתי החדשות, כמו למשל הדגם הזה של Mihai Stancu 

שלב 4: קבלו הסכמה מהצוות לגבי העיצוב החדש של מרחב העבודה  

התמודדות עם שינויים יכולה להיות קשה. לאחר חודשים של עבודה מרחוק, הסתגלות לסביבת העבודה הקודמת (שהיא עכשיו חדשה…) עשויה להוות אתגר. עזרו לכולם להכיר את הפריסה החדשה של מרחב העבודה על ידי יצירה ושיתוף של “תאום” דיגיטלי של חלל העבודה המשודרג! 

הכירו לצוות שלכם את השינויים הצפויים במקום העבודה על-ידי העלאה ושיתוף הדגם באמצעות Trimble Connect. גישה ל-Trimble Connect כלולה בכל המנויים של סקצ’אפ (SketchUp) וכל אחד יכול להצטרף בחינם על-ידי יצירת מזהה Trimble. עם Trimble Connect, הצוות שלכם יכול להוסיף הערות למודל התלת-מימדי ולשתף באתגרים. 

עוד לא השתמשתם ב-Trimble Connect דאגנו לכם להדרכה!

שלב 5: הפכו את מודל ה-SketchUp המעודכן שלכם לתוכניות עם LayOut

לאחר שתקבלו את האור הירוק מהצוות, הפכו את דגם 3D של סקצ’אפ (SketchUp) שלכם למסמך דו-מימדי תוך שניות באמצעות תוכנת LayOut. בעזרת LayOut תוכלו ליצור רישומים כדי למדוד ולהוסיף הערות, מידות או תגיות. המסמך שלכם נשאר מחובר באופן דינמי למודל התלת-מימדי שיצרתם, כך שכל השינויים שתבצעו בתלת-מימד ישתקפו אוטומטית ברישומי הדו-ממד. לאחר שתסיימו, תוכלו לשתף את מסמך ה-LayOut כמצגת PDF, dwg או אפילו כמצגת על המסך.

שלב 6: תכננו ופרסו את את תכנית הפעולה שלכם

אם אתם עוסקים בניהול, אתם בטח יודעים שסידור חלל העבודה בצורה מיטבית הוא רק אחד מהרבה דברים שצריך לשנות כדי לשמור על הצוות שלכם בטוח במסגרת השגרה החדשה שנכפתה על כולנו. יחד עם זאת, חלוקת כוח העבודה לקבוצות וניהול לוגיסטיקה ושירותים הם שיקולים תפעוליים חשובים לא פחות.

 

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה