מינויים קלאסיים
ש. מהו התאריך האחרון בו אוכל לרכוש את הרישיון הקלאסי ל-סקצ'אפ (SketchUp) ?
ת. רכישה של סקצ'אפ (SketchUp) במתכונת הרישיון הישן, הקלאסי, תתאפשר עד ה-4 לנובמבר, 2020.
ש. מהו היום האחרון בו אוכל לחדש את תוכנית התחזוקה והתמיכה לרישיון הקלאסי שיש לי כיום?
ת. עד ל-4 לנובמבר, 2020.
ש. האם הרישיון הקלאסי שלי יפסיק לעבוד אחרי ה-4 לנובמבר 2020?
ת. הרישיון הקלאסי ימשיך לעבוד גם אחרי ה-4 לנובמבר 2020. הרישיון עדיין יהיה שלכם ותוכלו ליהנות משימוש מלא בתוכנה. חשוב לדעת שלא ניתן לחדש או להאריך רשיונות שתוקפם יפוג לאחר ה-4 לנובמבר 2020, אך באפשרותכם להמיר למנוי שנתי מתי שתרצו.
(כדי לאפשר התקנה, אנחנו ממליצים לשמור את קישור ההתקנה לגרסה שלכם לא רק על המחשב שלכם)
ש. האם אוכל לחדש את תוכנית התחזוקה והתמיכה שלי גם לרישיון הקלאסי הנוכחי שברשותי?
ת. כן. אתם יכולים לחדש את מנוי התחזוקה והתמיכה שלכם גם לרישיון הקלאסי הנוכחי שברשותכם עד לתאריך ה-4 לנובמבר 2020, בתנאי שתאריך החידוש של מנוי זה לפני התאריך המוזכר.
תוכלו ליהנות מגישה לכל יתרונות מנוי התחזוקה הכוללים תמיכה לכל התקופה לה רכשתם את התוכנית, גם אם תאריך התפוגה שלה חל אחרי ה-4 לנובמבר 2020. מנוי תחזוקה שתוקפו פג לאחר ה-4 לנובמבר 2020, לא יוכלו להתחדש.
ש. איך נוכל לרכוש את הרישיון ל-SketchUp אחרי ה-4 בנובמבר 2020 כשהרישיון הקלאסי לא יהיה זמין יותר?
ת. תוכנת ה- SketchUp שאתם מכירים ואוהבים, תהיה זמינה לרכישה דרך מנוי שנתי.
ש. האם השינוי הזה הוא שינוי גלובלי?
ת. כן. השינוי הזה תקף לכל מקום בו SketchUp נמכרת.
מינויים שנתיים – Sunbscriptions
ש. למה החליטו ב-SketchUp לעבור לעבוד בשיטה של מינויים?
ת. התחייבות של 100% למודל העסקי של מינויים מייצגת שינוי חשוב באופן בו אנו מתנהלים. זה מאפשר לנו להמשיך לתמוך, לשפר ולהפוך את SketchUp לטובה יותר – ולשחרר שיפורים לעתים קרובות יותר. אנו מציעים מנויים כבר למעלה משנה, ושיטת העבודה הזו מאפשרת לנו לשחרר פיצ'רים חדשים במהירות רבה יותר, כך שהמוצרים שמרכיבים את SketchUp משפרים את חיוניותה מדי יום.
תמיד היינו נדיבים עם המוצרים שלנו. ואנחנו מתכוונים להישאר כאלו. באמצעות מודל המנויים, אנו יכולים לספק עלויות נמוכות יותר, למשל ל-SketchUp Pro, אחת התוכנות המקצועיות והאטרקטיביות ביותר בשוק. זה מאפשר לנו גם להציע גם את תוכנת ה-WEB שלנו בחינם עם אפשרות לשדרוג לגרסה חזקה יותר.
ש. מהו מנוי?
ת. מנוי SketchUp מכיל את מוצרי SketchUp שאתם מכירים ואוהבים, ועוד. הפיצ'רים, המוצרים והשירותים במנוי שנבחר מועברים דרך הענן וניתן לגשת אליהם באמצעות פרטי הכניסה שלכם.
ש. למה כדאי לי לבצע המרה למינוי שנתי?
ת. מעבר למנוי מציע לכם הרבה יותר אופציות הזמינות בתיק המוצרים שלנו, ומאתגר את צוותי המוצרים שלנו לשפר את SketchUp – יותר מהר.
עם המעבר, תוכלו:
- להיות תמיד מעודכנים בפיצ'רים הכי חדשים
- לקבל יותר עדכונים ושדרוגים
- לקבל ערך גדול יותר מהפיצ'רים, המוצרים והשירותים במנוי מאשר בגרסת הרישיון הישן.
-
- ניהול מהיר וקל של משתמשים ומכשירים: לא עוד מעקב אחרי מספרים סידוריים או לנסות להבין איזה מחשב משתמש באיזה רישיון!
- ניהול עצמי חזק: היכולת לשלוט על כניסות ה-SketchUp שלכם מרחוק פירושה שאינכם צריכים עוד לפנות לתמיכה של SketchUp לקבלת עזרה באיתור הפעולות שאבדו.
- גישה לתמיכה טכנית של גרסת ה-PRO
-
- חידוש מינוי אוטומטי: לא תצטרכו לדאוג יותר לחידוש או להגדרת תזכורות לסיום תקופת המנוי שלכם.
- גישה לגרסאות מנוי מרובות*: התקינו והשתמשו בשתי גרסאות SketchUp התומכות ברישיון מנוי (* 2019 ואילך) בו זמנית.
- שיתוף פעולה, ניהול נתונים ואחסון קבצים: פלטפורמת שיתוף הפעולה בענן של Trimble Connect עם אחסון קבצים בלתי מוגבל כלולה במינוי שלכם.
- צפו בדגמים תוך כדי תנועה: אפליקציית SketchUp Viewer בנייד עם יכולות נוספות של Augmented Reality
ש. אילו אפשרויות של מנוי שנתי זמינות עבורי?
ת. ל-SketchUp שלושה מנויים מסחריים זמינים לשימוש מקצועי. למידע נוסף על התכונות והתמחור שלהם, היכנסו לדף זה.
ש. האם שינוי זה משפיע על המנויים הקיימים?
ת. לא. המנויים הקיימים אינם מושפעים מהשינוי לרישיונות הקלאסיים.
ש. מה עושה SketchUp כדי לעזור לי לעבור?
ת. סקצ'אפ מאפשרת את הדברים הבאים:
- אנו מציעים הזדמנויות לזמינות קודמת ללקוחות הזכאים. ראו למטה…
- הודעה מראש שתאפשר לכם להתכונן לשינוי, להעריך ולבחור באפשרות מתאימה.
- הזדמנות לרכוש רישיון קלאסי ותוכנית תחזוקה ותמיכה עד 4 בנובמבר 2020.
- אם אתם עוברים למנוי שנתי, תוכלו לקבל גישה לכל המוצרים במנוי שלכם באמצעות פלטפורמה יחידה (Trimble Account) ולהכנס ממקום אחד בלבד. המשמעות היא שתוכלו ליהנות גם מתאריך חידוש אחיד עבור כל המוצרים והתכונות.
ש. האם יש מבצעים שיעזרו לי לעבור מרישיון קלאסי למנויים?
ת. כן, קיים מבצע המרה עבור לקוחות עם רישיון קלאסי שזכאי להיכנס למסגרת תחזוקה. למידע נוסף, אנא צרו קשר איתנו, או עם אחד מנציגינו המשווקים.
ש. האם אוכל לשדרג את תכנית התחזוקה והתמיכה שלי לגירסה קודמת (למשל, SketchUp 2019, 2018) בכל עת לפני 4 בנובמבר 2020?
ת. כן אתה יכול. לידיעתכם, אם פג תוקף תכנית התחזוקה והתמיכה שלכם ליותר מ 30 יום, תהיו כפופים לדמי החזר. אם תוקף תוכנית התחזוקה והתמיכה שלכם פג לפני יותר משלוש שנים, לא ניתן יהיה לחדש אותה עוד.
ש. האם אוכל לשדרג את תכנית התחזוקה והתמיכה שלי לגירסה קודמת בכל עת לאחר ה- 4 בנובמבר 2020?
ת. לא. לאחר תאריך זה תצטרך לרכוש את אחת מאפשרויות המינוי שלנו. ל-SketchUp שלושה סוגי מנויים מסחריים זמינים, לשימוש מקצועי. מידע נוסף על התכונות והתמחור שלהם בדף זה.
תחזוקה ותמיכה
ש. מהי תוכנית התחזוקה והתמיכה הקלאסית ("M&S")?
ת. המנוי לתחזוקה ותמיכה של SketchUp מעניק לכם שדרוגי רישיונות משמעותיים למהדורות SketchUp Pro כאשר הם הופכים לזמינים, וגם עדכונים קטנים יותר הכוללים תיקוני באגים וגישה למשאבי התמיכה הטכנית של ה-Pro שלנו, הכל למשך שנה. עם סיום תוכניות ה-M&S שלנו, כל היתרונות הללו יהיו זמינים כחלק מהצעות המנוי שלנו.
ש. מה קורה אם יש לי כרגע תוכנית תחזוקה ותמיכה קלאסית?
ת. אתם תמשיכו לקבל את היתרונות של תוכנית M&S עד 3 בנובמבר 2021 או עד תאריך תפוגת הרישיון שלכם (המוקדם מביניהם). תוכנית הרישיון שלכם לא תהיה זכאית לעדכונים כלשהם למוצרים שיגיעו לאחר 3 בנובמבר 2021. כמו כן, לא תוכל לגשת לתמיכה טכנית של Pro ושירותי ענן.
רוכשי תוכנית M&S ב-4 בנובמבר 2020, יהנו מכל היתרונות שלה עד עד ל-3 בנובמבר 2021.
יש לכם שאלות לגבי מצב ספציפי? צרו איתנו קשר בטלפון 072-222-4114
או במייל [email protected]
ש. מה קורה כאשר התוקף של תוכנית ה-M&S הקלאסית שלי פג ?
ת. אתם יכולים להמשיך להשתמש ברישיון הקלאסי שלכם בגרסה שיש לכם. כדי לקבל את עדכוני המוצר הבאים ותיקוני באגים, וכדי לקבל את התמיכה הטכנית של Pro, תצטרכו להירשם כמנויים.
ש. האם אוכל לחדש מבעוד מועד את תוכנית ה-M&S הקלאסית שלי?
ת. כן, אתם יכולים לחדש את ה-M&S שלכם לפני תפוגת התוקף שלה, עד ה-4 בנובמבר 2020. אתם זכאים לחידוש, במידה ו-M&S שלכם יפוג במהלך 6 החודשים הקרובים, כל עוד העסקה מתרחשת לפני 4 בנובמבר 2020. שימו לב כי כל תוכניות ה-M&S לא יקבלו תמיכה לאחר ה-3 בנובמבר 2021.
ש. האם אוכל לחדש את תוכנית ה-M&S הקלאסית שלי לפני תאריך התפוגה שלה, אם קניתי באמצעות משווק מקומי?
ת. כן, אתם יכולים לחדש את תכנית ה-M&S לפני תאריך התפוגה שלה בכל עת לפני 4 בנובמבר 2020.
יש לכם שאלות על מצב ספציפי? צרו איתנו קשר בטלפון 072-222-4114
או במייל [email protected]
לקוחות עם רישיונות Enterprise
ש. כיצד שינוי זה משפיע על לקוחות המשתמשים בסקצ'אפ עם רישיונות Enterprise?
ת. שינוי זה אינו משפיע על לקוחות SketchUp Enterprise.
לקבלת מידע נוסף, אנא צרו איתנו קשר בטלפון 072-222-4114
או במייל [email protected]
שאלות כלליות
ש. כיצד שינוי זה ישפיע על לקוחות שאין להם אפשרות להתחבר לאינטרנט?
ת. כל המוצרים של סקצ'אפ (Free, Shop, Pro, Studio) פועלים באופן שיש להתחבר למנוי הנקרא (TID (Trimble ID ולכן דורש חיבור אינטרנט תקופתי.
חיבור לאינטרנט נדרש בפעם הראשונה שתתקינו ותירשמו "Sign in" למנוי שלכם. יישומי שולחן העבודה שלנו במנויים של SketchUp, כגון SketchUp Pro, מותקנים ישירות במחשב שלכם. עבור SketchUp Pro, ברגע שהוא מותקן אינכם זקוקים לחיבור אינטרנט מתמשך כדי להשתמש בו*. עליכם לאמת את הרישיון שלכם פעם בכל 28 יום לאחר מכן, וזה דורש חיבור לאינטרנט. עבור מוצרים אחרים במנוי, יתכן שתזדקקו לחיבור אינטרנט כדי להשתמש במוצר גם לאחר שהוא הותקן בשולחן העבודה.
*שימו לב: שירותים מסוימים כמו 3D Warehouse ו-Add Location, והרחבות מסוימות, מחייבות חיבור לאינטרנט, ולא יעבדו ללא חיבור לרשת.
חייבים להיות מנותקים לחלוטין?
צרו איתנו קשר בטלפון 072-222-4114
או במייל [email protected]
ש. האם צריך חיבור לאינטרנט כדי לגשת ליישומי שולחן העבודה שלי?
ת. יישומי שולחן העבודה במנויים של SketchUp, כגון SketchUp Pro, מותקנים ישירות במחשב שלכם. לאחר שהיישומים מורשים, אינכם זקוקים לחיבור אינטרנט שוטף כדי להשתמש בהם.
חיבור לאינטרנט נדרש בפעם הראשונה שתתקינו ותדאגו לרישיון המוצרים במנוי שלכם. עליכם לאמת את הרישיון לפחות פעם ב- 28 יום לאחר מכן, מה שמחייב חיבור לאינטרנט.
בין אותן כניסות, ניתן להשתמש ביישומי שולחן העבודה שלנו במצב לא מקוון. שירותים מסוימים כמו 3D Warehouse ו-Add Location המחייבים תמיד חיבור לאינטרנט לא יעבדו.
ש. כיצד אוכל לגשת למוצרים במנוי של SketchUp?
ת. אתם יכולים לעשות זאת דרך דף MyApps ב-SketchUp.com.
ש. האם אוכל לשתף קבצים עם משתמשים שמיניתי כשותפים או לקוחות שאין להם מנוי ל-SketchUp?
ת. לקוחות SketchUp יכולים להמשיך לשתף ולהחליף קבצים כמו בעבר. SketchUp Viewer לשולחן העבודה ו-SketchUp Mobile Viewer מאפשרים לאחרים להציג את הדגמים שאתם משתפים איתם, בין אם יש להם גישה ל-SketchUp או לא. שתיהן זמינות בחינם, אך חשוב לדעת שיכולות ה-AR דורשות מנוי פעיל או רכישה בתוך האפליקציה בנייד.
באמצעות Trimble Connect, אתם יכולים לשתף קבצים בודדים עם כל אחד, אפילו גורמים חיצוניים שאינם משתמשי Trimble Connect, פשוט על ידי יצירת קישור. עם זאת, גורמים חיצוניים יכולים להציג ולהוריד קבצים משותפים בלבד.
בזמן ש-Trimble Connect כלול בכל המנויים שלנו, האנשים שאיתם אתם משתפים קבצים יכולים להציג קבצים עם חשבון אישי ב-Trimble Connect בחינם, אך הם יזדקקו למינוי Trimble Connect שלהם כדי לגשת לתכונות שיתוף פעולה מסוימות.
ש. האם אוכל להשתמש ברישיון התמידי הקיים שלי ובמוצר מנוי באותו מחשב?
ת. כן אתה יכול.
ש. אילו רישיונות יושפעו?
ת. מצ"ב בטבלה כל סוגי הרישיונות שיושפעו / לא יושפעו מהמעבר למנויים מרישיון קלאסי:
אילו רישיונות יושפעו | אילו רישיונות לא יושפעו |
משתמש יחיד קלאסי | מינויים מסחריים |
רישיון רשתי קלאסי | רישיונות Enterprise שנמכרו במכירה ישירה |
חידושי תוכניות M&S | רישיונות לשרתים פרטיים |
רישיונות ATC קלאסיים | הרשמות לרישיון ATC |
מוצרים חינוכיים | מוצרים חינוכיים |
רישיון סטודנט קלאסי (שנגמר ב-1 ליוני 2020) | מנויים למוצרי EDU |
רישיון מרצה קלאסי (שנגמר ב-1 ליוני 2020) | רישיונות מעבדה |
רישיון ללא-רווח קלאסי (שנגמר ב-1 ליוני 2020) | רישיונות לפטופ אישיים עבור מוסדות |
ש. מהן דרישות המערכת לשימוש במוצרים בהרשמות ל-SketchUp?
ת. מנויי SketchUp נתמכים ברוב המחשבים הנייחים והניידים המודרניים. אנו ממליצים לבדוק את דרישות המערכת שלנו כדי לוודא שהיא תומכת במחשב שלכם ובמערכת ההפעלה הנוכחית.
ש. על כמה מכשירים אוכל להתקין את מוצרי המנוי שלי ל-SketchUp?
ת. ניתן להתקין מוצרים במספר מכשירים אך שימו לב שהכניסה מוגבלת לשני מכשירים ליישום.
ש. כיצד או היכן ניתן לשמור את עבודתי הנוכחית במעבר למנוי?
ת. אתם יכולים לשמור את העבודה שלכם במחשב או בענן באמצעות Trimble Connect, שמציעה אחסון בענן שמגיע עם המנויים של SketchUp לשימוש מקצועי. באמצעות Trimble Connect תוכלו למנף תכונות כגון סנכרון קבצים, שיתופי פרויקטים, ספריות נכסים משותפים ועוד. למידע נוסף על יתרונות אחסון בענן של Trimble Connect, לחצו כאן.
ש. היכן אוכל לנהל את המנוי שלי?
ת. אתם יכולים לנהל את המנוי שלכם באמצעות חשבון Trimble. לחצו על הקישור, הזינו את שם המשתמש והסיסמה שלכם ב-Trimble ID והתחברו. תוכלו לגשת למוצרים העומדים לרשותכם, לראות ולערוך את תוכנית המנוי שלכם, פרטי חיוב ועוד. תוכלו גם להקצות ולנהל הרשאות למשתמשים בזמן אמת