מאגר תוספים

מאגר תוספים

התאימו את סקצ'אפ אליכם, תוך כדי הרחבת היעילות שלכם

אחת התכונות החשובות ביותר של SketchUp היא בכך שהיא מאפשרת להוסיף בקלות ובצורה ישירה הרחבות (אשר נקראים לרוב Extensions או Plugins), אשר מבוססים על צרכי העיצוב האישיים של כל משתמש.
קרוב ל-800 הרחבות, ממגוון תחומים, מוצעים להורדה ישירה מתוך קישור מחסן ההרחבות (Extension Warehouse) אשר מוצג בתוכנה. הרחבות אלו עברו בקרת איכות והתאמות לגרסאות השונות, ויורדות באופן ישיר אל התוכנה של המשתמש (בדומה לאפליקציות בטלפון הסלולארי).

ההורדות ניתנות לניהול דרך מנהל ההרחבות, המוצג בשמו "Extension Manager".
מנהל ההרחבות, מוצג בתפריט עליון Window (במחשבי Mac, מנהל ההרחבות מוצג בתפריט Sketchup). דרך מגש זה תוכלו להוסיף, לעדכן, להשבית, או להסיר תוספים מסוימים. התוספים המוצגים כאן, באתר, מוצעים לכם להורדה ישירה למחשב, והוספתם מתבצעת דרך הקשה על כפתור "Insert Extension" האדום, בחלקו הימני-תחתון, המוצג במנהל ההרחבות,
התאימו אישית את SketchUp והגדילו את הפרודוקטיביות שלכם.

תוסף DROP – הטלת רכיבים לגובה רצוי או הצטלבות

הטלת קבוצות ורכיבים אל גובה רצוי או עד למשטח מצטלב, באמצעות תפריט ההקשר, אשר יציג את האפשרויות Drop at (לקביעת גובה אבסלוטי) ו-Drop at Intersection (למפגש עם המשטח המצטלב מתחתיו במרחב הגאומטרי).
התקנה ישירה דרך מנהל ההרחבות בהקשה על כפתור Install Extension

Door Tools – יצירת דלתות מותאמות אישית בקלות!

זהו תוסף נהדר בעל אוסף כלים שמאפשרים ליצור דלתות מותאמות אישית. בעזרת כלים אלו, ניתן ליצור דלתות, משקופים ומסגרות בסגנונות שונים.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension

Simplify Contours Tool – הפשטת קווים במודל

זהו כלי מעולה להפשטת קווים, מה שמפחית מהעומס על המודל. הכלי מחבר קווים מקוטעים לקווים אחידים יותר שעדיין שומרים על הצורה המקורית.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension. לאחר ההתקנה יש לסגור את סקצ'אפ ולהפעילה מחדש על מנת שהתוסף יעבוד.

Stepping Stone – יצירת אבני דריכה

תוסף זה מאפשר יצירה של אבני מִדרָך מותאמות אישית על ידי בחירה של קו מפותל ושימוש בתפריט התוסף להתאמה אישית של גובה, עובי ומרחק בין כל אבן.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension

Toggle Units – מעבר בין יחידות מידה שונות בלחיצת כפתור!

בעזרת תוסף זה ניתן לשנות ולעבור בין סוגי יחידות המידה השונות במהלך העבודה בסקצ'אפ. ניתן לשנות את תצוגת יחידות המידה במודל ל- מטרים, מ"מ, ס"מ, אינץ' ורגל. ניתן אף להוסיף ולגרוע מתצוגת מספר הספרות אחרי הנקודה העשרונית. והכל במרחק של לחיצת כפתור!  
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension

Weld – היתוך קווים נפרדים לקווים אחידים

תוסף זה מאפשר לבחור קווים נפרדים שמחוברים בקצוותיהם אבל לא מוגדרים כצורה אחידה אחת - ולהפוך אותם לקו אחיד. דבר מאוד שימושי ועוזר אף בהורדת העומס במודל בעל קווים רבים.  
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension

Xray Selection – שקיפות חלקית במודל

תוסף זה מאפשר לבחור משטחים ספציפיים ולעבור עמהם למצב שקיפות, בעוד ששאר המודל נשאר צבוע ללא שינוי. מומלץ לשייך את הפעולה לקיצור דרך במקלדת.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension. התוסף יופיע תחת התפריט "Extensions". שימו לב! תוסף זה פועל בצורה שונה מהפעולה של xray המובנה של סקצ'אפ. הוא רק מוריד את הטקסטורה ל-25% שקיפות בעוד שה- xray של סקצ'אפ, נותן להיתפס בפינות שבתוך המודל בקלות ובתוסף הזה זה לא אפשרי.

SectionCutFace – צביעת טקסטורות בחתכים

תוסף זה מאפשר בחירה של צבעים והטקסטורה האחרונה שהשתמשתם בה ולהשתמש בה כחומר מילוי לרווחים בין הקירות כאשר מבצעים חתך במודל.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension. לוחצים על החתך בכפתור הימני בעכבר ובוחרים מהתפריט "Add SectionCutFace". על מנת לחזור על הפעולה עם אותו חומר מילוי, יש לבחור "Remake SectionCutFace".

Shape Bender – כיפוף אובייקטים על גבי מסלול

תוסף זה מאפשר לכופף קבוצות ורכיבים (קומפוננטים) לפי קו מפותל. התוסף מאריך את הרכיב לכל אורך הקו המפותל ובהתאמה לצורת הפיתול שלו.
ההתקנה מתבצעת ישירות דרך מנהל ההרחבות על-ידי הקשה על הכפתור Install Extension. התוסף יכול להופיע כאייקון הניתן להצמדה לשורות הכלים. ניתן גם למצוא אותו תחת התפריט Extensions>Chris Fuller Tools>Shape Bender.

Round Corner – עיגול פינות

תוסף נפלא אשר מביא את האפשרות לעגל פינות בהתאמה אישית.
תוסף זה דורש התקנת תוסף עזר בשם LibFredo6 בגרסה v7.6 ומעלה. לאחר ההתקנה, ניתן למצוא את התוסף תחת התפריט: Tools > Fredo6 Collection > RoundCorner.

Joint Push Pull – פּוּשׁ פּוּל משודרג

בעזרת תוסף זה ניתן "לנפח" משטחים אפילו כשהם לא מישוריים. מלבד זאת, תוסף זה מביא הרבה אפשרויות של התאמה אישית, כגון כיוון, סוגים שונים של משיכת משטחים ועוד.
תוסף זה דורש הורדת תוסף עזר בשם LibFredo6 בגרסה v8.1 ומעלה.
;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה