הזדמנות אחרונה לרכוש ולהאריך תמיכה ברישיונות סקצ'אפ קלאסיים
היום, מודיעה Trimble על שינוי גדול באופן שבו לקוחות יוכלו לרכוש מוצרי סקצ'אפ (SketchUp) – ראו בהודעה הרשמית המצורפת כאן.
"החל מה-4 בנובמבר 2020, סקצ'אפ (SketchUp) כבר לא תמכור רישיונות קלאסיים ולא יהיו יותר חידושים לתוכנות לתחזוקה ותמיכה. סקצ'אפ (SketchUp) עוברת למוצרים מבוססי מנוי, המציעים ללקוחות מגוון מתוכנות המידול המקצועיות והאטרקטיביות ביותר בשוק."
סקצ'אפ (SketchUp) עוברת למודל מבוסס ענן מכמה סיבות. כך לקוחות יכולים לקבל עדכונים ושיפורים קבועים למוצרי סקצ'אפ בצורה קלה ומהירה יותר, לקבל גישה ממכשירים מרובים בכל עת וליהנות מפריסה וניהול פשוטים כמו גם מגישה לתמיכה טכנית.
במידה ואינכם מעוניינים להפסיק להשתמש ברישיון הקלאסי שלכם, אל דאגה – אתם תוכלו להמשיך להשתמש בגירסה האחרונה שבבעלותכם. בנוסף, אם תרצו לעדכן את הרישיון הקלאסי שלכם, תוכלו לעשות זאת עד ה-4 בנובמבר 2020.
אנא שימו לב: רכישת רישיון קלאסי וחידוש תכנית התחזוקה והתמיכה שלכם, לא תוכל להשתדרג ולהתעדכן בכל שנה, כפי שעשיתם בעבר. על כן, כדאי ומומלץ להאריך את השירות למקסימום, כך שתוכלו להיות מעודכנים לפחות עד לנובמבר 2021.
אנו יודעים שסביר להניח שיש לכם שאלות, להלן תשובות לשלושת הנפוצות ביותר, ומדריך שימושי למידע מפורט יותר.
לכלל השאלות הקיימות, הקישו כאן
ש. האם אוכל להמשיך להשתמש ברישיונות הקלאסיים הקיימים ברשותי?
ת. כן, תוכלו להשתמש בגרסה האחרונה שבבעלותכם ללא הגבלת זמן.
ש. האם אוכל כעת לחדש את תוכנית התחזוקה והתמיכה לרישיון הקלאסי הקיים אצלי?
ת. כן, ניתן ומומלץ. ניתן לחדש את תוכנית התחזוקה והתמיכה עד 4 בנובמבר 2020.
ש. כיצד אוכל לרכוש מוצרי SketchUp לאחר ה-4 בנובמבר, כאשר רישיונות קלאסיים אינם זמינים עוד?
ת. תוכנת סקצ'אפ שאתם מכירים ואוהבים תהיה זמינה באמצעות מנוי שנתי.
ש. במידה וברשותי רישיון קלאסי עם מנוי תחזוקה פעיל, האם אוכל לעבור למנוי שנתי?
ת.כן, לבעלי מנוי קלאסי מוצעת הטבה של המרה לרישיון שנתי לתקופה של שנה או שנתיים ויש לפנות למרכז לקבלת הצעת מחיר.
ש. במידה וברשותי רישיון קלאסי שתחזוקתו הסתיימה לפני שנה, האם אוכל גם לבצע המרה?
ת. כל הרישיונות הקלאסיים שנרכשו במהלך 3 השנים האחרונות יהיו זכאים להמרה, עד לדצמבר 2021, במחיר הטבה למנויים שנתיים לתקופה של שנה או שנתיים. יש לפנות למרכז לקבלת הצעת מחיר.
ש. מה יקרה אם לא אחדש את מנוי התחזוקה או אבצע המרה?
ת. הרישיון הקלאסי יישאר ויעבוד על הגרסה האחרונה שעודכנה. הוא יהיה פתוח לכל הכלים הקיימים בתוך התוכנה. יחד עם זאת, שרתים חיצוניים כמו מאגר הרכיבים, מאגר התוספים, מיקום גאוגרפי ועוד, לא יהיו זמינים למי שאינו בתמיכה.
כמו כן, כאשר מנוי לא בתחזוקה, לא ניתן לתמוך בו טכנית ותפעולית, במקרים בהם התוכנה לא מגיבה כראוי או רישיון נחסם, אבד, לא מגיב או מחשב שנגנב.
יש לכם שאלות נוספות?
צרו קשר בטלפון 072-222-4114
או במייל [email protected]
ונשמח לעזור לכם להבין את השינויים הללו יחד עם כל שאלות מוצר אחרות שיש לכם.
רק זכרו: 4 בנובמבר 2020, הוא המועד האחרון לרכישת רישיונות קלאסיים של סקצ'אפ וחידוש תוכנית התחזוקה והתמיכה.
תחזרו אלי בבקשה לטלפון 0545377564
אנה סטבסקי