סקצ’אפ מציגה את Nearmap – צילומי אוויר ברזולוציה גבוהה מובנים בתוכנה

סקצ’אפ מציגה את Nearmap – צילומי אוויר ברזולוציה גבוהה מובנים בתוכנה

האם גם אתם מרגישים לפעמים שהתמונות הבסיסיות שמוצעות ב-Add Location לא נותנות לכם תמיד מענה למה שאתם מחפשים? תופים בבקשה: אנו שמחים להכריז על תוספת של צילומים ברזולוציה גבוהה המסופקים על ידי חברת Nearmap, שיהיו זמינים מעתה ב-Add Location בסקצ’אפ!

בנוסף לבנק התמונות המובנה הבסיסי שלנו, אנו שמחים להעמיד לרשותכם, משתמשי SketchUp, צילומי אויר חדים ומעודכנים, אותם תוכלו להוסיף בדגמי ה-SketchUp שלכם! צילומי האוויר מציעים פי-8 יותר נתונים מתמונות רגילות, כך שתוכלו להמחיש את הפרויקטים שלכם ברזולוציות הגבוהות שיהפכו אותם לאמיתיים אף יותר. ומה לגבי העכשוויות… האם הזכרנו שאלו מפות האוויר העדכניות ביותר שיש? צילומי האוויר של Nearmap המובנים בסקצ’אפ, אף פעם לא יהיו בני יותר מ-12 חודשים – כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם נהנים מהחומרים העדכניים ביותר שיש.

למעלה: ההבדל בין תמונת לוויין מחברת Digital Globe מול צילום אוויר ברזולוציה גבוהה של Nearmap

כיצד אוכל לקבל תמונות ברזולוציה גבוהה?

Nearmap תהיה זמינה לרכישה על פי הצורך עבור מנויים (Pro ו-Studio), כמו גם עבור בעלי הרישיונות הקלאסיים שלנו. הכל מתבצע דרך סקצ’אפ ואתם יכולים לקנות רק את החומרים שאתם צריכים – בלי לעזוב את הפרויקט.

נשמע טוב, איך מתחילים?

כדי להתחיל להשתמש בחומרים של Nearmap בפרויקט סקצ’אפ שלכם, בצעו את הצעדים הפשוטים הבאים:

1. אם עדיין אין לכם גישה לגרסה האחרונה של SketchUp, שדרגו לגרסה 2020.2

2. לחצו על קובץ > מיקום גיאוגרפי > הוסף מיקום. הוספנו פוליגון כדי להדגים היכן ניתן להשיג תמונות ברזולוציה גבוהה. טיפ חשוב: ודאו שכיסוי ברזולוציה גבוהה מופעל תחת ‘סוג מפה’ ואז התקרבו לאזור שיש לו כיסוי ברזולוציה גבוהה.

3. לאחר מכן, לחצו על ‘בחר אזור’ ובחרו ב-Nearmap כספק שלכם. כעת תוכלו להתאים את רמת הייבוא ​​שתתאים לרזולוציה שלכם. לאחר שתבחרו את האזור ואת רמת היבוא ​​שלכם, תוכלו לראות את עלות האריחים של Nearmap דרך התפריט בסקצ’אפ.

הערה: לא ניתן לקבל תצוגה מקדימה של אריחי Nearmap בתצוגת המפה, אך כן תוכלו להבחין בכיסוי לבן קל שמשתנה בהתאם לתצוגת האריחים ברמת הייבוא ​​שבחרתם. כך תוכלו גם לדעת איזה אריח ניתן להציג בתצוגה מקדימה.

לפני שתתחייבו לרכוש אריח של Nearmap, תוכל להפעיל תצוגה מקדימה של אריחי תמונות בודדות על ידי לחיצה על כפתור התצוגה המקדימה. מוצר זה מוצע בסגנון “שלם תוך כדי”, כך שתוכלו לרכוש את מה שאתם רוצים – מתי שאתם רוצים – מה שהופך את העניין לקל ומהיר. העלות של Nearmap היא בערך 0.04 $ לאריח (אריחים הם תמונות 256×256 פיקסלים) והשימוש בו כפוף למינימום 200 אריחים.
נכון לעכשיו, צילומי האוויר של Nearmap זמינים בעבור כל הערים והפרברים הגדולים בארה”ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. יחד עם זאת, SketchUp & Nearmap מרחיבים ומעדכנים כל העת את מאגר המפות האוויריות, וסוקרים 330,000+ מיילים רבועים בכל שנה!

מעדיפים ללמוד בצפייה ולא בקריאה? צפו בסרטון הזה כדי להבין איך זה מתבצע.

רוצים להבין את ההבדל בין תמונות רגילות לצילומי האוויר ברזולוציה גבוהה? נסו את Nearmap בפרויקטים של תכנון עירוני או אדריכלות נוף. אחרי הכל – פרויקטים אמיתיים דורשים תמונות בעולם האמיתי.

שיהיה בהצלחה!

*Nearmap ב-Add Location זמין לרכישה על פי הצורך למנויי SketchUp Pro או SketchUp Studio פעילים, או לבעלי רישיון קלאסי ל-SketchUp 2020. אם אתם משתמשים ב-SketchUp 2017 או SketchUp 2018, אנחנו ממליצים לכם לבקר במרכז העזרה של סקצ’אפ כדי ללמוד על שינויים הצפויים להתרחש בהמשך השנה, אשר ישפיעו על יכולתכם להשתמש בהוספת מיקום בגרסאות ישנות יותר של SketchUp.

;

התחבר

הרשם/י לפתיחת חשבון

להורדת התוכנה בחינם נא מלאו את הפרטים

שמנו לב שהפנייה היא בנושא תמיכה